De zus die net getrouwd is, is 50 haha. Dus niet van haar. Het is de zus die eerst met die donkere man was, maar hij is niet de vader. Dat is een andere man (lang verhaal). Een Afghaanse. Heel leuke man, maar of het wat wordt op de lange termijn.. dus geen heel makkelijke situatie, maar daar kan het kindje niks aan doen, dus daar gaan we alles voor doen.
Vanmiddag met de hond bij de dierenarts, gewoon voor de vaccinatie. Voelt de dierenarts een tumor van de melkklier. Ben er helemaal naar van. Hopelijk is die goedaardig en kan ze me de operatie nog een tijdje goed gezond mee
8 september wordt ze geopereerd, dus dat duurt nog even. Volgende week gaan we op vakantie dus eerder was niet mogelijk, en ook niet nodig volgens de dierenarts. Dus daar probeer ik me maar aan vast te houden
De kinderwagen omgebouwd na buggy. Mijn mannetje word groot ❤️ Hij vond in de bak liggen echt niet leuk meer
Heeeerlijk dagje in de dierentuin rondgewandeld. Het was wel druk in de middag maar gelukkig waren we er toen al een paar uur dus zijn we niet te lang in die drukte geweest. Helaas een stomme afsluiter van de dag. Zoon kreeg een horloge uit de souvenirwinkel en we waarschuwde hem nog (zoals we al weken doen met alles maar hij gewoon niet luistert) dat hij er wel voorzichtig mee om moet gaan want het kan kapot. 1 uur later slaat hij dat ding tegen een metalen paal van de carport van mijn ouders. Wijzers eraf gebroken. Ik was het eigenlijk zo beu dat hij alweer niet luisterde na een waarschuwing dat ik hem het horloge van 12,50 heb laten terugbetalen uit zijn spaarpot. Kind helemaal over de rooie maar ik wist echt even niet hoe het anders duidelijk te maken dat hij wat zuiniger met zijn spullen om moet gaan.
Dat zoon zó blij is met zijn nieuwe voetbalpak. "Mama, ik vond het echt een geluksdag " waarom dan? "Ik heb echt mooie spullen gehad! Dan heb ik wel geluk hé mama?" Hij is dol op voetbal, en Feyenoord vind hij helemaal geweldig. Hij moest nog een setje hebben voor voetbal dus kreeg hij deze. Broer kreeg hem ook maar die interesseert het echt niet. Die waardeert zulke dingen helaas ook minder (heeft Ass dus waarschijnlijk daardoor ) Hij doet gewoon zijn broertje na, die vind het leuk dus hij probeert het ook leuk te vinden
Hier een vinted virgin en heb advies nodig van de wat ervaren verkopers. Krijg dagelijks veel meldingen dat mensen mijn item hebben opgeslagen in hun favorieten. Moet ik hier iets mee doen? Ik kan namelijk een bod geven dan? Bijvoorbeeld iets goedkoper dan de vraagprijs gaan zitten? Of moet ik dat gewoon laten en alleen ter informatie zien? Heb inmiddels voor 92,50 verkocht maar alles zit nog in afwachting dus nog voor 0 in portemonnee. Iets verzonden naar frankrijk en 2 dingen via homer en dat duurt allemaal erg lang voordat het bij die mensen is dan.
Hier de stoel weer ombouwen naar wieg althans doe ik morgen of man. We hebben alles laten stomen, van zonnekap tot voetenzak (hebben echt enkel nog het onderstel en de houten bodemplaat hier liggen), dus is nog even werk. Maar ik ben vreselijk zuinig op die wagen (heeft voor mij echt emotionele waarde) dus wilde per se alles schoon hebben. Hij is nu exact 4 jr al doorlopend in gebruik. Telkens wanneer er een kind te groot wordt vd stoel komt er een verse newborn bij
Noooooo dat komt ook wel wat ondankbaar over ja. Hij is 8 dus hij snapt dat? Misschien morgen nog even hem bij je nemen en uitleggen waarom je teleurgesteld bent (niet in hém maar in zn gedrag, belangrijke nuance)?
Hallo hier t zuur! Omeprazol helpt ook niet...Onder monitoring bijslapen met medicatie was een optie geloof ik??? Zal t mogelijk nodig gaan hebben...
Wauw wat gaat dat ontzettend snel zeg ❤ Kan me van mijn beide kinderen herinneren hoe leuk ze het vonden in de buggy ipv bak. In het begin wel nog helemaal plat,en naar mij gericht, maar ze konden ineens zoveel meer zien en waren na een wandeling weer lekker uitgeput van de indrukken dus de slaapjes werden ook ineens weer langer (voordeel voor mama)
Ik snap je helemaal maar vind het ook wel weer giga sneu. Ik neem aan dat hij niet expres tegen die paal aansloeg? Dat dat een enthausiaste beweging was en met pech zijn pols (waar normaal nooit een horloge omzit) die paal raakte? Dat hij nog echt moest wennen aan dat horloge om die pols? Ik herken dat van mezelf. Ik moet ook een dag of 3 wennen als ik een horloge na lange tijd weer om doe. Ik besef me dat dan nog niet en kijk de eerste drie dagen op mijn telefoon hoe laat het is. Daarna kan ik niet meer zonder maar altijd eerst even wennen.
Dat ik dochter weer zo lief vond vandaag. Ze heeft voor haar C diploma een zeemeerminstaart voor in het zwembad en een GPS horloge waar ze mee kan bellen gehad. En van de buren een knutselpakket en van mijn ouders het boek van de zoete zusjes. Mijn be3ste vriendin en haar dochter (de aller aller aller beste vriendin van mijn dochter) kwamen vandaag na 5 weken terug van vakantie. Mijn vriendin heeft een eigen huis in Portugal dus heeft daar de zomer doorgebracht. De meisjes hebben elkaar gigantisch gemist en wel 5x per week gebeeldbeld. Op het einde steeds emotioneler want het missen werd steeds erger. Ik had dochter verteld dat ze morgen terug zouden komen om vandaag de hele dag gezeur over hoe laat zie ik mijn vriendin te voorkomen. Toen dochter buiten speel was kwam net vriendin langs met haar dochter. We hebben haar dochter buiten voor de deur achter een speelhuisje verstopt en ik heb dochter geroepen en gezegt "m. Kom eens moet je kijken wat ik gevonden heb". Ze kwam aanlopen, keek om de hoek, zag haar vriendin en beide meiden namen een sprint in elkaars armen en hebben staan knuffelen en huilen van geluk. Ik heb het gefilmt gelukkig. Want robbert ten brink was hier met all you need is love niets bij. En dan als conclusie na mijn lange verhaal waarom ik begon over de kadotjes die ze kreeg voor haar C diploma. Toen ik dochter naar bed bracht zei ze "mama ik heb vandaag het aller mooiste kado gekregen dat ik had kunnen wensen, namelijk dat ik J. Weer heb gezien na al die tijd ik heb haar zo gemist en nu hoeft dat niet meeer" ik heb even een traantje weg moeten pinken en ben zo blij dat dochter hoe klein ze ook is ook al zo goed ziet wat de echte belangrijke dingen zijn in het leven. Namelijk familie, vriendschappen, geluk en liefde. De dingen die niet met geld te koop zijn en dat materialistische dingen maar bijzaak zijn. Een leuke bijzaak maar dat die niet het gelukkigste maken! ❤❤❤
3x raden welke tijd van de maand dit is als ik hiervoor snachts mijn bed uit kom, en vooral ook de combinatie Bekijk bijlage 697726 Bolognese Chips van crocy Wine gums van Red band Chocolade tablet met gemalen hazelnootjes (goedkoopste die er in de winkel ligt )