Ik weet niet wat er aan de hand is (want ik lees eigenlijk bijna nooit in dit topic) maar ik wil je veel sterkte wensen deze situatie lijkt mij als moeder ontzettend moeilijk je bent constant in conflict met jezelf, maar ik weet zeker dat jullie als ouders de goede keuze hebben gemaakt. Twijfel niet aan jezelf. ❤️
Gisteren is A gebeten door mijn eigen paard nota bene. Hij wilde hem een wortel geven (goed op de platte hand) maar de wortel rolde van zn hand af en pony pakte dus zijn pink. Ik was buiten want moest de paarden op stal zetten en hoorde ineens hartverscheurend gehuil (mijn moeder was bij hem hoor, laat hem niet alleen bij paarden).dus om half 5 nog naar de huisarts geraced. Gelukkig niet gebroken. Maar moeten vandaag om 10u nog terug, dan gaan ze hem tetanus spuiten Voel me zo rot hierover
Mopper modus...zilveren kruis "incasso eigen risico voor verleende zorg"... Zal bloedonderzoek wel weer wezen. Ik heb toch wel zo'n gruwel hekel aan dat systeem. Verwerk t weer in de premie ofzo en na sluiting declaraties terugstorten wat overschiet. Elke keer weer een verrassing waar ik me vervolgens dan weer aan irriteer. Mag hopen dat we er nu wel een keer doorheen zijn! (en dan komt de eigen bijdrage vast wel weer...).
Beetje nutteloze post, want je bent al geweest, maar hoezo tetanus? Heeft je kindje die niet gehad in rvp? Sterkte voor m! Zulke lullige dingen.
Jawel, maar hij is 3 en ze krijgen met 4 nog een enting dktp waarmee ze dus pas volledig beschermd zijn. Hij heeft vandaag een booster gekregen en krijgt ergens volgende week de dktp vervroegd. Want die entstof konden ze niet los krijgen.
Terwijl op thuisarts.nl staat dat ze na die 3 prikken als baby volledig beschermd zijn en de volgende alleen een booster is voor eenmlangere bescherming. Dus volgens mij was het niet per se nodig geweest. Maar goed, kwaad kan het niet natuurlijk.
Zojuist na 4 weken wachten in spanning heb ik telefoon gekregen dat ik (versneld) ben GESLAAGD voor de opleiding VIG/MMZ! Ik ben zo blij! Moest dit even delen.