Die krijgt het zeker weg denk ik, maar dan heb je daarna vaak een doffe plek. Toch een soort schuurmiddel zoals ik het ervaar.
Vorige week zondag had dochter buikgriep. Maandag werden mijn ene zoon en ik ziek, dinsdag jongste twee jongens. Na dinsdag kwam er niemand meer bij en knapten we allemaal weer op. Ik begon moed te krijgen dat we er vanaf zijn, maar nee hoor: vanavond is oudste zoon begonnen
3 November gaan we met onze dochter naar het Wilhelmina kinderziekenhuis in Utrecht voor een second opinion. We moeten ons dan melden op neurologie. Ons "eigen" ziekenhuis" heeft nog niks gedaan/onderzocht op dat vlak, dus dat maakt het extra spannend. Enerzijds super fijn dat we zo snel terecht kunnen, andere kant wel heel spannend.
We zijn een weekendje aan de zee geweest en voor het eerst in jaren kon ik er echt van genieten. Ik kon eindelijk eens zorgeloos wandelen, zonder de angst of er wel een wc zou zijn, en langer dan een uurtje van huis zonder dat ik in bed moest liggen. Aan zo dingetjes merk ik toch wel dat er eindelijk een beetje vooruitgang zit in mijn toestand. We zijn er nog niet, maar wel op de goede weg. Zalig En als bijkomend voordeel, we waren eens even weg van onze werf waar we in wonen sinds mei, en we hadden eindelijk nog eens een comfortabele zetel om in te ploffen, en een fatsoenlijke douche. Geen stof overal, elektriciteit die normaal werkt. Wat een luxe haha
Dochter begint op dit moment aan haar nieuwe opleiding. Ze heeft er ontzettend veel zin in maar vindt het spannend om in een nieuwe groep te komen die al 5 weken bestaat. En ze heeft zo veel pech gehad in haar schoolleven dat het extra spannend is. Ben zo benieuwd hoe het gaat. Zo bijzonder dat ze toch nog haar droomopleiding mocht starten... Leeg huis vandaag, wel aan toe na een week 2 zieke kinderen thuis. Kan ik lekker in mijn upppie zitten zenuwen
Geen idee. We hadden een mailtje gestuurd dat ze echt niet blij was op haar huidige opleiding en gevraagd wat er mogelijk was om dit jaar niet tw vergooien. Toen belden ze, mocht ze 2 dagen later komen voor een auditie en werd ze aangenomen bovenop het normale vastgestelde aantal leerlingen. Was echt een rollercoaster, maar zo'n geweldige kans!
Dankje. Ging heerlijk. Echt weer de energie van duizenden lopers. De sfeer. Perfect weertje. Mijn doel was niet wandelen. En dat is gelukt en ook nog heel gelijkmatig tempo kunnen aanhouden. Dus ik ben trots op mezelf.
Er is een reclame over gebruikersvriendelijke verpakkingen voor reumapatiënten, met een petitie, zodat men zich daar hard voor kan maken. Dat is toch net zo absurd als medicatie specifiek voor blinden waar geen braille op zou zitten. Waarom moet daar in hemelsnaam een petitie voor zijn. Het zou toch vanzelfsprekend moeten zijn dat de verpakkingen met medicatie voor reumapatiënten ook opengemaakt kan worden door die patiënten.
Oudste dochter was vandaag vrij, dus zijn we lekker stad in gegaan. Paar winkels afgestruind en toen naar de Mac…bedenk ik me dat ik in 40 minuten jongste dochter moet halen, want zij eet thuis door de middag. Hebben moeten rennen als een gek, want het is 35min. met overstap van stad naar ons.Hebben gelukkig op het nippertje gehaald,om 12:20 gaat de poort open en om 12:19 waren we er.