Ja… eigenlijk zelfs denk ik richting de 1/4 als ik lopende mee tel. T blijft alleen zo’n bak geld wat gevoelsmatig verdampt. Maar ja betalen moet je toch.
Wij hebben deze Hier met een ander plaatje zodat je kan zien hoe groot die is. Je bent alleen wel even met de tuinslang bezig, je bent zo 550 liter water aan het vullen. Maar het voordeel is dus wel dat als het kleine badje te ‘vol’ wordt, dit vanzelf naar buiten stroomt. Zo is het voor de jongsten ook veiliger. Dat water zit dus echt apart ook. Maar als je de tuinslang aansluit op de sproeiers, dan komt hier dus wel echt ijskoud water uit
Ik zit op het station bij de Starbucks tijd uit te zingen. Meerdere treinen vallen uit door een aanrijding. Duurt tot minstens 10 over 11 tot de volgende trein komt (als ze dat niet weer aanpassen). Weet meteen weer waarom ik liever niet met ov ga...
Ik word even gek en moet het even van me afschrijven. Stief schoonzusje vertelde net dat ze zwanger is. Ik kan het gewoon even niet meer handelen
Graag gedaan! Ik gun het je zo ontzettend. En elke keer ben je toch weer sterk en geef je niet op. En als het dan zo dichtbij komt stort je wereldje in. Ik ga heel hard duimen dat alles vanaf nu beter gaat. Duim, duim, duim!!
Weg ermee!!! Echt zou willen dat ik op dat niveau stond, maar ik moet nog ff een paar jaar (en wat hoger). En dan volgende maand een lekker menu koken thuis om je vrijheid te vieren. Hier loopt een aftel kalender. Nog 4 jaar te gaan....grrrr
Lief, dankjewel. Het was gewoon even alles bij elkaar. Gisteren weer ongesteld geworden, vaderdag (mijn vader is er niet meer), nu dit. Dus ik barstte in huilen uit toen ze het vertelde. Voelde me nogal lullig erover. Maar ze begrepen het heel goed gelukkig.