Je bent er ook al sinds december 2015 en bijna dubbel aantal likes vs berichten. Dus je bent gewoon hardstikke leuk!!!
Nog 1 week voor mijn oma euthanasie pleegt we weten de datum ook pas 1 week, dus het gaat gewoon veel te snel allemaal... De dagen vliegen voorbij, ik huil wat af, en nu is het nog maar 1 week, die waarschijnlijk ook veel te snel voorbij gaat, maar we gaan nog wel gezellig high-teaen samen ❤️ En dit is wat zij wil, het gaat hoe zij het graag ziet en ze kan nu nog heel veel zelf regelen, dus ik ben blij voor haar, ze is bijna van de pijn af. Maar ow wat doet het pijn, afscheid nemen van iemand waar je zoveel van houdt
Ach wat verdrietig. Te weten dat je haar moet laten gaan. En ook mooi dat dit is wat zij zelf wil. En dat je dus heel bewust afscheid kan nemen. Veel liefs. Geniet van jullie high tea, zover dat lukt. En sterkte met alles de komende periodes.
Aan de ene kant "fijn" om te weten wat er komen gaat en nog bewust herinneringen te kunnen maken en afscheid te nemen. Aan de andere kant, wat een zwaard van Damocles hangt er boven je/jullie hoofd. Enorm veel sterkte gewenst.
Moeilijke periode @Rapunzel. Hopelijk maken jullie nog wat mooie herinneringen bij de high tea. Sterkte!
Ik had een sollicitatiegesprek vandaag. Kan niet helemaal inschatten hoe het ging en of ze mij geschikt genoeg vinden. Ik weet ook niet of dit dan is wat ik wil. Maar ik wil zeker weg waar ik nu zit, dus verandering zou mooi zijn! Eind deze week of volgende week hoor ik meer..
Mijn 7.5 jarige heeft dat ook, zijn opa overleed 2 jaar geleden op 92 jarige leeftijd en hij mist hem out of the blue nog regelmatig inclusief dikke tranen...
Pf, kreeg vandaag via marktplaats een berichtje van mijn broertje (al ruim 10 jaar lang geen contact meer met hele familie) dat mijn vader een erfelijke zeer zeldzame hartziekte heeft en daardoor een herseninfarct heeft gehad. En ik mezelf dus het beste kan laten onderzoeken. En ik moet zwijgen want mijn dochter haar grootste angst is dat ik zomaar opeens overlijd dus ik wil haar nergens mee belasten maar op haar leeftijd is het lastig zoiets verborgen te houden. En precies vanmiddag zijn de kinderen lekker druk samen en ontploft mijn telefoon... kan iemand al die prikkels ff uitzetten
Ik ben blij met mn buren. In 7 jaar best wat wisseling gehad. Pastorie, dominee ging weg. Huis verschillende keren verhuurd als tussenoplossing voor mensen die tussen 2 huizen in zaten. Sinds vorig jaar zomer weer een dominee + gezin. In het begin nauwelijks contact maar laatste tijd steeds meer,sinds ik buurvrouw heb gevraagd om rondje te lopen. En nu doen we dat elke week. En tussendoor ook nog app-contact met humor Dus ach, dat ik peuter, kat en kippen in mn tuin krijg neem ik graag voor lief
Je broertje kan jou een familie brief geven, hier mee kan je je eigen zonder hun betrokkenheid laten testen en weet het ziekenhuis waar naar te kijken. Of je moet natuurlijk terug contact willen dan kun je het ook nagaan bij hun zelf. Sterkte.
Wat bedoel je met een familiebrief? Ik weet op welke ziekte er getest moet worden, dat heeft hij verteld, ook wat er moet gebeuren qua onderzoek. Hoeven zij verder ook niet bij betrokken te worden lijkt mij.
Je krijgt een familie brief hier staat precies in welk foutje er gevonden is en welke en ziekte het veroorzaakt. Dit is nodig om verder onderzoek te krijgen. Dit is door een arts en opgesteld. Hier was het zelfs geen brief geen onderzoek bij bepaalde familie leden die wel onderzocht wilde worden maar waarbij het niet nodig geacht werd door de arts. De brief kan zelfs door het ziekenhuis verstuurd worden en indien ze aangeven geen contact met jou te hebben. Zo hoeft er ook geen contact onderling te zijn.