Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.602
    25.651
    113
    Vrouw
    Terug aan het kijken op een zeer geslaagde sint-middag :)

    Spanning vooraf. Vanmorgen een brief in de schoen dat ze extra hard moesten zingen. Dat hebben we geweten :roflmao:.
    Grote zak met pakjes.
    Grote glimlach.
    Stralende koppies bij het openmaken.

    En gezellige gourmet als afsluiter :)

    En we hebben ons bed weer voor onszelf :D
     
    NiVa0230, Zxcvb, Philou en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Wurgnijgingen...dochter klimt op dr kast en krijgt potje bodyglitter te pakken.

    Hele boekenkast onder en goh doe eens gek laten we de badkamer ook eens doen.

    T staat er al zeker 2 jaar zo dus geen "nieuwe opties" ofzo.

    Vervolgens dwarsboom ik dat plan van verdere uitvoering met een driftaanval van heb ik jou daar er overheen.

    Waar doe je soms alle moeite voor...

    Ik wacht wel tot ze morgen op school is voordat ik die badkamerdeur open.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.319
    2.489
    113
    Soms zou ik best wel een dag deze draak willen zijn. Hij is een herplaatser, vind het fantastisch in ons huis zoals je op de foto kan zien..
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Minoesje, Muisje2016, TotalBella en 23 anderen vinden dit leuk.
  4. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.602
    25.651
    113
    Vrouw
    Hoe die erbij zit :roflmao::roflmao:

    Mooie poes.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.981
    113
    Vrouw
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik hoor net bij hlf8 dat Dominee Gremdaat voor het laatst is.
    Eindelijk! Ik vind die vent echt vreselijk en keek daar door het hele programma niet meer.
    Blij dat ie weg gaat :D
     
    Spectre en Sado vinden dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.746
    15.178
    113
    Goed nieuws! Die stem en manier van praten, brrrrrr
     
    Neilia vindt dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    vreselijk :|
     
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Even lekker ego.
    Vanmiddag spuugde M de boel onder. Ik bleef zowaar kalm. Ik baal want man vroeg of ik hem onder de douche wilde zetten en ik zei eerlijk dat ik dat liever niet deed. Verder bleef ik reuze kalm. Al heel wat als je bedenkt waar ik vorig jaar zat.

    appt nu schoonmoeder. O is hangerig, koorts en wil niet eten. Die is nog nooit ziek geweest. Ohhh wat vind ik dat dan spannend zometeen. Ik wil eigenlijk niet dat ie ziek thuis komt :oops:. Voor degenen die zich afvragen waar dit vandaan komt: ik heb emetofobie en hier afgelopen jaar therapie voor gehad ;). Heel wat stappen gemaakt maar ik ben er blijkbaar nog niet helemaal 100%
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.979
    18.679
    113
    @Nina Sanders kan me goed voorstellen dat je dat spannend vindt hoor. Sterkte ♥️
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.979
    18.679
    113
  12. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.602
    25.651
    113
    Vrouw
    Dacht ik dus.

    Mooi niet dat ie in zijn eigen bed in slaap valt.
    Ook niet na nog even lezen
    En proberen.
    En nog eens proberen.

    "Msma ik was heel hard aan het denken dat ik in jouw bedje lag. Maar het hielp niks. Wat moet ik nu doen?"

    Zucht...
     
  13. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    2.558
    2.889
    113
    Vrouw
    We krijgen volgende week een tweede katje :D en dat met de man die 4 jaar geleden echt nooooooit huisdieren wou :roflmao: ze veroveren toch stiekem alle hartjes, die poezebeesten.
    Iemand in de schoonfamilie van mijn broer kan hem helaas niet houden vanwege te erge allergie van hun kindje. Het zou een heel lief knuffelkatertje van 6maanden zijn. Hopelijk klikt het wat met onze poes van bijna 5.
    Vind het wel heel spijtig voor het kindje, dus heb een knuffelkatje voor hem gekocht om hopelijk het verdriet wat te kunnen verzachten en wou nog een briefje schrijven dat we heel goed gaat zorgen voor de kat en dat onze Mona heel blij gaat zijn met een nieuw vriendje ofzoiets.
     
    chrystel73, Mim89 en owly vinden dit leuk.
  14. 1548

    1548 Niet meer actief

    Vanmorgen naar de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto.

    Ben ik klaar met de foto’s, zegt de arts die de foto’s heeft gemaakt dat ik me mag aankleden en ze wenst me het beste..

    En nu zit ik mezelf gek te maken waarom ze dat zei. Dat zegt ze toch niet als er niks te zien was op de foto?!

    :(
     
  15. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    912
    897
    93
    Zou dat niet gewoon een standaard afscheidsgroet zijn?
     
    1548 vindt dit leuk.
  16. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Volgens mij worden foto's niet gemaakt door artsen. Daar zijn andere medewerkers voor. De foto wordt beoordeeld door een arts (radioloog) en dat verslag krijgt je huisarts. Alleen in uitzonderlijke gevallen zal je een daadwerkelijke radioloog zien, bijvoorbeeld bij kleine kinderen die een echo van de buik krijgen of als er een punctie gedaan moet worden die lastiger is. Dus ik denk dat de medewerker je gewoon een fijne dag heeft willen wensen.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.841
    16.877
    113
    Vrouw
    Wat naar dat je je nu zo'n zorgen maakt. Ik denk dat er geen bedoeling achter zat hoor.. degene die de röntgen maakt, mag geen uitslag geven namelijk. Wanneer krijg je de uitslag?
     
  18. 1548

    1548 Niet meer actief

    Klopt, ik bedoelde medewerker niet arts.
     
  19. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Die medewerkers zijn heel goed medisch onderlegd, maar gaan echt geen uitspraken doen over wat ze zien. Dat mogen ze echt niet. Dat is wat ik bedoelde. Als een arts her onderzoek deed zou deze dat wel mogen, maar dan krijg je echt een uitslag.
    Zo'n groet is niks meer dan een groet. Hoogstens een beetje ongelukkige frase, maar geen reden om ervan uit te gaan dat ze denkt dat je binnenkort dood neervalt.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  20. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    .
     

Deel Deze Pagina