Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.222
    113
    Vrouw
    Wat heerlijk die reactie. Is een dagje hard werken waard.:)

Vero0504 en Syane vinden dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.418
    17.385
    113
    En nu maar hopen dat ze hem niet zo inwijdt als mn kleuter gisteren zijn nieuwe stapelbed... Dopen met braaksel is niet echt feestelijk :confused:

Nu moet ik ook even showen :p zelf naar boven gesjouwd en in elkaar gezet, met waar nodig even hulp van de oudsten (bedplanken de trap op is bijvoorbeeld een pakket wat niet lukt alleen)

20221208_181202.jpg muren en radiator ook geverfd. Nu nog een nieuwe lamp en toch een boekenkastje want de vakjes naast het bed zijn niet diep genoego_O

Zeebra, Marti, Cin85 en 15 anderen vinden dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Dat maakt het helemaal bijzonder. Mijn vader vond kerst en sneeuw prachtig!

Omdat het er voor niet sneeuwde maakte het juist bijzonder.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.415
    8.942
    113
    Vrouw
    Ja was heel bijzonder. Het sneeuwde echt hard ook. Heel de dienst was sws heel bijzonder. Hij heeft vroeger in het leger gezeten en heeft in Libanon gediend. Dus was een begrafenis met militaire eer op een veteranen begraafplaats.

owly vindt dit leuk.
  5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dochter mag zo afzwemmen voor B. Heerlijk niet meer elke week naar het zwembad straks.

Zxcvb, Spectre en toch3 vinden dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Tot ze roept mama ik wil ook c:roflmao:

Al is die wel heel kort.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee hoor. Ze is er zelf ook klaar mee.:D

owly vindt dit leuk.
  8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.222
    113
    Vrouw
    Ik zit in dectrein naar huis.
    Vanmiddag naar de musical geweest waar mijn nichtje in meespeelt. (Via haar school)

Wow!!! Trots op haar.
    Was echt goed. En professioneel. In de schouwburg.

owly, nelta, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.415
    8.942
    113
    Vrouw
    Ik ben de aflevering van de beste zangers van afgelopen Donderdag aan het terug kijken. Speciaal voor Kika. Jeetje wat heftig die verhalen. Zit huilend te kijken...

10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Zo had een vriend van mij een aantal leden van zn zoon (en zoon zelf) in de haag, plus een aantal zwaardvechters waaronder ik. Militairen met een sabel en wij zwaardvechters met 1,5 handers (die zijn langer dan de sabels).

Kist komt langs, zonnetje gaat schijnen en een grijns komt op mn gezicht die ik niet volledig weg kon poetsen.

Hij had zelf een ouder model sabel en altijd was t gezeik dat die van hem "korter was". Het typische mannengeintje...

En juist op dat moment dat ik daar tussen sta hoor ik m in gedachten dat verhaal vertellen.

Sta ik dan als 1 meter turf veruit de kleinste tussen die lange mannen als enige vrouw in de haag met de langste.

Flauwe humor waar we samen altijd heerlijk om in een deuk lagen.

Mim89 vindt dit leuk.
  11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Heerlijk! Weer een hoofdstuk af!

nelta vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind de huidige reclame van Chanel nr 5 geweldig. Op tv dan hè. Ondanks dat ie al 2 jaar oud is (met Marion Cotillard). De mensen doen me niet zo veel veel helaas, ik had het liefst 2 hele aantrekkelijke mensen gezien. Maar aan de andere kant, dat heeft deze reclame ook niet nodig. De sfeer (de dans), de stills, camera standpunten, beeldverhouding, de master shots, establishing shots.. wauw! Ik vind ‘m geweldig.

13. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.619
    3.961
    113
    Vrouw
    Kneusje artie kreeg haar auto vanmorgen niet ontdooid, dus de aannemer heeft me naar de fysio gebracht zodat ik toch nog op tijd ging zijn :roflmao:
    En te voet terug gekomen, ik hou echt van zo in die vrieskou onder het zonnetje wandelen. En dan zalig lekker warm thuis binnenkomen. Geeft me energie.
    Al zal iedereen die me tegenkwam ook wel gedacht hebben wat een zot. Ik had nl een driekwart sportlegging aan, een tshirt en een dun vest wat niet toe kan. Niet echt een winter wandel outfit :p

Zeebra, zwaaistaart, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Zoon heeft zijn hand in het gips, 3 weken geleden zei de chirurg "als je hand een andere kleur heeft dan de ander, moet je bellen".
    Vanmorgen werd ik gebeld door school: "hij zegt dat zijn hand donkerder is dan de 'goede' hand en naar de dokter moet".
    Dus gevraagd of dat ook écht zo was, en dat was zo volgens de meester die ik sprak.
    Gelijk naar school gegaan, is er niets aan de hand:rolleyes: zijn hand was alleen wat vies.
    Dus hand gewassen en niks te zien.

Zoon had het wel telkens over morgen, dan gaat zijn gips er af. Dus toch maar mee naar huis genomen:)
    De focus op zijn hand was dus eigenlijk gewoon spanning;) thuis is er niets meer aan de hand gelukkig en morgen mag hij nog een dagje thuis blijven:thumup:

Zeebra, Spectre en owly vinden dit leuk.
  15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    Mijn fiets stond buiten vannacht, dus pak hem vanmorgen vroeg, trek ik zo mijn versnelling kapot:oops: die was vastgevroren:|

16. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ik zo moest lachen nav een discussie dit weekend.
    Het kwam op de airfryer en ik gaf aan dat ik nu bij meerdere mensen friet en/of snacks eruit geproefd heb en het gewoon niet te eten vind. Daar ging iemand vol op in en de airfryer verdedigeb, want zij proefde absoluut geen verschil, prima joh!
    Ging het verder over friet en snacken enz. En iemand benoemde dat de frituurzaak zo enorm duur is geworden dat ze alleen nog maar zelf thuis bakken om die reden.
    Komt de air fryer dame: "ja, wij doen het soms nog wel als we zin hebben in echte lekkere friet".
    Uhhh, hoezo spreek je jezelf tegen:roflmao:

MamaChantal, Spectre, citroenrasp en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.377
    2.857
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ik lig alweer een paar dagen te rillen op de bank. Begon met een verkoudheid, althans dacht ik. Maar blijkt toch griep te zijn. Met alle ellende van dien. De kinderen wilden net heel lief mama helpen. Ik had niets door. Tot mijn man heel hard riep: nee dat is de vieze vaat, hij heeft nog niet gedraaid!

Hebben ze dus alle vieze vaat terug in de kast gezet :D

Zeebra, Spectre, citroenrasp en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.415
    8.942
    113
    Vrouw
    Aah wel superlief! Beterschap!

Suzy85 vindt dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Helemaal eens friet moet uit de frituur komen. We hebben een airfryer maar goede patat moeten we blijkbaar nog vinden.

Maar goed wij vinden kant en klare krieltjes in een zakje die je moet bakken ook niet te eten

tuc vindt dit leuk.
  20. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.541
    21.987
    113
    :roflmao::roflmao:

Friet uit de airfryer vind ik ook echt niet lekker. We hebben sinds ongeveer een half jaar een airfryer, gekregen van bezoek uit België en ik maak er best eea in. Maar dus geen friet.

tuc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina