Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Haha, geweldig!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.128
    14.857
    113
    Vrouw
    Pfff, zieke nummer 3 erbij:cry:
    En nummer 1 en twee knappen niet hard op. Jongste zoon is inmiddels een week ziek. Nou als iedereen zo lang ziek is wordt het een leuke kerstvakantie:(

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.977
    15.014
    113
    Ja duurt lang, G is ook nog aan t sukkelen en R doet gezellig mee. Niet brak brak maar ook niet fit.

Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.189
    113
    Vrouw
    Onze op 1 na jongste is ook een week ziek geweest net weer beter. Nu zijn ik, de oudste en de jongste de pineut.

En het is altijd zo vlak voor de vakantie. Zo stom

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Sterkte. Hier was mini na 4 dagen weer op de been om na een week weer hartstikke ziek te zijn. Ik hoop heel erg voor haar dat ze morgen naar het kerstdiner kan, maar ik heb er een hard hoofd in. Duurt lang allemaal.
    Inmiddels heb ikzelf ook overal spierpijn en oorpijn, dus ik denk dat de griepprik toch voor niets was

6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.128
    14.857
    113
    Vrouw
    Het is idd best een rare hoor. De ene dag diarree, de volgende dag weer koorts, dan weer wat beter en weer een ochtend diarree. Voor de rest maakt hij geen hele zieke indruk (gelukkig) de andere heeft geen eetlust, hele zere ogen en gewoon niet fit.

Ja hier ook al zo vaak gehad. Net voor de vakantie de eerste zieken. Wordt vast een heel gezellige kerst:(

Sneu hè, dat ze zulke dingen moeten missen.:(

Morgenmiddag heeft jongste zoon kerstfeest op school. Gaat hem echt niet worden.
    Ik heb hem al verteld dat hij waarschijnlijk niet meer naar school kan voor de vakantie. Daar reageerde hij gelukkig heel laconiek op: "dan heb ik lekker lang vakantie" :roflmao:

Jullie ook allemaal beterschap!

owly, Vero0504, Prjbt en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.626
    31.140
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

siets vindt dit leuk.
  8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.361
    36.217
    113
    Zo een had ik ook. "Hoezo wil je op tijd thuis zijn om de kinderen op bed te leggen, dat kan je man ook wel doen". Eh ja, kan hij zeker, maar ik wilde het zelf doen nadat ik al 2 avonden weg was geweest (en parttime werkte tot 16 uur). En dat was nog maar het begin. Ben heel snel weggegaan daarna.

citroenrasp, Novi, Vero0504 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.361
    36.217
    113
    Toevallig dacht ik dat gisteren toen ik de huisarts belde voor dochter haar pols en de assistente gelijk wist dat het om E. ging. Geen droom, maar vroeg me wel ineens af of toch niet wat mensen hier meelezen.

citroenrasp, siets en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.670
    27.311
    113
    Vrouw
    Ik heb zulke prachtige kaarten ertussen die bewust even stil stonden bij het gemis. Die maken het verschil, daar stond ik bij te huilen. Het zijn echt die kleine dingen die t doen wat dat betreft.

Ik deed dat zelf ook als een familielid kwam te overlijden of een buurman: wel een kerstkaart sturen maar stil staan bij hun gemis.

Ik hoop dat de kerst dit jaar voor jou wat makkelijker zal zijn ♡ en een knuf want je vader missen doe je altijd...

owly en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Maar wat is een ziek kind?
    Hier zijn de kinderen ook echt weleens met een pcm zetpil naar de creche gebracht.
    Dan zijn ze verkouden en lamlendig maar niet zo ziek dat ze thuis moeten blijven want 9 van de 10x knappen ze weer op.
    En zorgen voor een ziekenboeg op een creche? aAs ze hier weleens "ziek "werden met een beetje temp kreeg je direct een paniektelefoontje om je kind op te halen en dan kwam je aan dan zat het kind heerlijk te spelen.
    De keren dat ik voor niks ben opgetrommeld zijn niet op 2 handen te tellen ( 3 kinderen)
    Ik vind het begrip ziek en ziek nogal ruim

Muisje2016, femkes, Mamafiets en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het heerst momenteel echt enorm. Op het werk ook veel telefoontjes over zieke kinderen waarvan de koorts ook zo lang blijft aanhouden.
    Het is een naar griepje.
    Beterschap en hopelijk knappen ze snel op.

Zxcvb vindt dit leuk.
  13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.977
    15.014
    113
    Hier is koorts wel een teken van lamlendig, maar die schieten dan ook de 39 hoog in gelijk. Zeg maar kort maar krachtig.

G. gaat met een goede verkoudheid al gevloerd want dat hakt nog steeds op dr longen sinds ze met 18mnd RS had gehad. Heeft een tijd flixotide gekregen dat hielp geloof ik wel maar is lastig na te gaan omdat die periode ook de corona maatregelen waren.

Hopelijk blijft R die ellende bespaard die heeft RS net achter de rug met een longontsteking er bovenop (waarvoor ook AB gekregen en dat hielp goed).

Anouk2005 vindt dit leuk.
  14. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.128
    14.857
    113
    Vrouw
    Ja ik hoor het heel veel om me heen. Menig klas op school is flink uitgedund door zieke kinderen.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier valt het gelukkig nog mee ( afkloppen)
    Ik zal alleen niet raar staan te kijken als mijn oudste dochter straks ook ziek wordt, zit nu in de toetsweek en heeft altijd een aardige weerslag op haar weerstand.

Zxcvb vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.626
    31.140
    113
    Vrouw
    Vriendengroep van oudste ook. Zijn allemaal echt flink ziek geweest. Inclusief oudste zelf.

Hier op school zijn ze vooral van 'nog even proberen'. Dus als ze bellen krijg je ook echt een uitgeblust vogeltje mee.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja een vriendin van mijn oudste dochter ook en die zit ook nog in haar examenjaar en heeft hierdoor meerdere SE 's gemist. Gelukkig is school coulant en mag ze ze inhalen zonder dat het consequenties heeft voor haar herkansingen aan het einde van het schooljaar.
    Veel stress allemaal.

18. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Gewoon omdat het haar van mijn dochter zo mooi gelukt was! Ze ging helemaal blij naar het kerstdiner!

Bijgevoegde bestanden:

owly, masami, Snoopy1979 en 18 anderen vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.391
    17.333
    113
    Hier ook, ga maar even op de bank liggen, rustig naar de wc bij buikpijn, wat extra drinken...

En toch had kleuter pas zn juf zo ver gekregen dat ze belde met vermoeden vsn oorontsteking. Due duurde precies totvwe thuis waren :roflmao: en week er na kreeg zn vriendinnetje het ook voor elkaar. Maar ja, buikgriep due rondgaat op school, 5 kleuters al thuis, 6e echt ziej naar huis... dan neem je met nr7 weinig risico meer:cool:

Ach ja, dagje thuis metcde waarschuwing dat ze de volgende keer linea recta terug gaan bij zulke grapjes

20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.626
    31.140
    113
    Vrouw
    Buikgriep op school is ook echt niet te doen. Ik zie de ongelukjes al voor me :|
    Hier nog niet aan de hand ģehad gelukkig. Maar dan blijven ze wel thuis.

Wat ze ook hebben. T blijft altijd een jnschatting. Hoe erg is het? Gaan ze opknappen of juist niet? Even proberen/doorzetten of tijdig de rust pakken? De balans tussen geen watje willen creëren en goed grenzen kunnen aangeven.

Deel Deze Pagina