Oh dat is balen zeg. Ik las op Facebook net een bericht van het theater dat er een voorstelling is afgelast i.v.m. griepgolf onder de cast. Voorstelling is verschoven naar eind januari, hopelijk kunnen jullie dan.
Deze baby is net zo eigenwijs als R en H zodra ik over de nub begon bij 13 weken echo gingen de benen over elkaar R liet pas richting einde geslacht echo zien. H hield verborgen tot aan 20 weken echo elke twee weken een echo gehad, maar verstopte het dan achter me navel ect Over 3 weken geslacht echo ben benieuwd hahah
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken. Die doet het voor mij vaak goed bij zulke collega's/bazen/managers.
Gewoon gezellig thuis een concertje aangezet. Was leuk. Man baalde. Had een rustig avondje in gedachten
In Sittard toevallig? Het is idd naar 26 januari verplaatst. Ach ja... hebben we nog wat in het vooruitzicht.
Jay Zeeman heeft de Julia 02 weer terug! Kan ik mn trui afmaken <3 (dr gingen 2,5 bol al in t achterpand, dat stond niet in mn calculatie)
Waar héb je het over!!!!???? Hoef nog geeneens de naam erbij te lezen om te weten dat een post van jou is