Twee weken geleden corona gehad, daardoor verjaardagsfeest van dochter verschoven naar vandaag. Week op de bank geslapen, want man had vorig weekend een belangrijk evenement. Vorige week oudste dochter corona + ontiegelijk veel hoofdluis (+de jongste ook hoofdluis). Gisteren man positief getest, feestje weer morten verschuiven, dochtertje verdrietig + hele kerst met t gezin thuis. En dat na al een kwalitatief-uitermate-teleurstellend-jaar
Ik vind dit echt zo'n slecht programma. En toch zie ik elk jaar wel een stukje van (en dan voorzien van mijn eigen commentaar ).
Haha nou ja ieder zijn ding toch, ik word gewoon heel blij van de reacties van de mensen en het geluk.
Bij de Kruidvat waar ik altijd kom (en bij de andere 3 in de buurt ook), hebben ze ze ook weer! Gelukkig is die 6- met sinaasappel. 6+ is met aardbei dus tegen die tijd moeten we even kijken wat we Luc dan geven.
Hier is het niet zo zeer het programma maar ook de traditie om AYNIL te kijken. Vroeger met mijn moeder, daarna jaren met mijn vriendinnen en de laatste jaren met mijn dochter ( en man) We hebben dan al 30 jaar lang hapjes avond en de tissues staan klaar. Ik snotter al bij de eerste meeting en man en dochter liggen in een deuk om mijn gesnotter. Zonder dit programma is kerst echt niet compleet voor mij
Gaat dat niet net als bij paracetamol om het gewicht per pil? Want dan kan je er ook bijv 2 ipv 1 geven van die 6-
Jaa heerlijk toch. Ik las deze week een artikel waarin hij zegt dat hij niet weet hoe lang hij er nog mee doorgaat maar dat het een keer stopt https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5354952/30-jaar-all-you-need-love-robert-ten-brink-kerstspecial-rtl4 Dan ga ik denk ik ieder jaar op videoland een editie of aflevering terugkijken dan kan ik weer een paar jaar vooruit
Ja het is inderdaad een bepaalde hoeveelheid per kg dus moet je even rekenen hoeveel je nodig hebt. Maar andersom blijkbaar niet, ik las dat in de >6 een bepaalde stof zit die kinderen onder een bepaald gewicht niet mogen.
Ah jeetje dat is zo balen! Heel veel beterschap en hopelijk wordt 2023 een mooier jaar voor jullie! ♡
Ik ben blij dat we vandaag met zijn 3en zijn. Heb net heerlijk 1 uurtje geslapen .blijkbaar had ik het nodig.
Mijn zoontje heeft ook een heftige allergie voor aardbei, maar in dit soort dingen is het meestal een smaakmaker/versterker (geen aardbei zelf) dan reageert hij er niet op. Dus misschien dat het bij Luc ook kan.
Haha hier hetzelfde. We vinden Robert ten Brink een vreselijke man, maar kerstavond betekent All You Need avond