Ik ben zo blij! Mijn vader is voor het moment niet meer kritiek. Vandaag familie gesprek gehad. En de artsen gaven aan dat hij in de acute fase 30/40% de kans had om te overlijden. Hij stabiliseert nu. Wel heeft de bacterie flink huis gehouden dus de ' oude' zal hij niet meer worden. Maar dat hij nog leeft is voor nu het belangerijkste en dat we een soort van rust kunnen gaan krijgen en een nieuwe manier kwa heen en weer rijden ' ligt op 1.5 uur rijden enkele reis van ons in het ziekenhuis' de vakantie is natuurlijk bijna afgelopen en dan kan ik helaas niet meer zo veel heen en weer.
We hebben eindelijk licht en elektriciteit beneden! Woehoeee. Ze zijn in maart begonnen met verbouwen en leidingen leggen dus dat werd wel eens tijd. Moeten we niet meer met de zaklamp naar beneden als het donker is Hoe blij kan een mens zijn met zo iets basic eigenlijk
Ha dat zal wel genieten zijn de komende weken...schakelaar en er is licht...[ insert angelic "naaaaaaaaaaah" ]
@Maan14 wat een goed nieuws over je vader. Voor jullie ook wat rust nu terug. @Mamafiets ik ben wel benieuwd of je al iemand blij hebt kunnen maken met je kaart!
Wij hebben lampen die 3 standen hebben, maar dan moet je dus snel achter elkaar aan...uit...aan doen. Toen mijn moeder en zusje kwamen kijken wilden de kinderen onze stoere lampen laten zien en dus heel enthousiast staan ze met het knopje te spelen. Waarop mijn moeder ze dus corrigeert en wegstuurt bij het knopje
Haha ja ik zei gisterenavond tegen man dat de buren allemaal gingen denken dat we een discofeestje hadden
Is gelukt Heb 'm alleen nog niet verstuurd (iets met hele drukke dag en nu neergeploft op de bank) maar dat komt goed
Onze eerste poging om met polymer klei wat te doen samen met onze knul van 8. Rechter bulbasaur en groene dino is van onze knul.
Ik kwam er erna pas achter door een ander lid hier dat dit niet de originele is Zag het pas toen zij het zei.
Wat ik even wil delen, ik heb zin in een feestje. Gewoon een avondje lachen en dansen met man, met vriendinnen, met mannen en vriendinnen maakt me niets uit (als het maar zonder de kinderen is) maar iedereen moet bijkomen van de feestdagen dus zit er deze maand niet in helaas.
G had gisteren een heel goed idee om mij blij te maken. Ze ging vandaag uitslapen!!! En wel tot 0900! Na even dubbel check of ze wist hoe de wijzers van dr klok moesten staan afgesproken en als dat lukte kreeg ze een ijsje na dr zwemles. Verwachtte dr op de gebruikelijke 0601 beneden met de verklaring dat t ochtend is. Maar verdraaid! Hoorde dr om 0855 heel zachtjes tegen dr knuffies kletsen dat t BIJNA 0900 was en ze was 0905 pas beneden. Oooooh wat is uitslapen fijn!!!