Genoeg werkzaamheden waar je niet op materiaalkosten hoeft te wachten. Hij mag best even horen dat jullie er klaar mee zijn. Ik zou hem zelf een planning laten opstellen en kijken of jullie je daarin kunnen vinden.
Er zijn al zo vaak deadlines afgesproken, en zelfs ondertekend. Maar die worden nooit gehaald want ziek/ergens anders is dringender/moet op kleinkind passen/het iets koud-warm-nat. Hij steekt het altijd op de elektricien die ons helemaal in het begin heeft laten zitten, dat hij vertraging opliep en blabla. Maar dat is ondertussen al maaaaanden geleden. Hij is trouwens zelf degene die die elektricien aangeraden heeft aan ons. Doordat we nu boven wonen en de was bij mijn ouders moet doen ben ik ook een heel stuk zelfstandigheid kwijt. Ik mag max 5kg tillen dus moet elke keer aan iemand vragen om de wasmand de trap op en af te dragen en de boodschappen enz. Het komt allemaal wel goed en er zijn veel ergere dingen in de wereld gaande. Seffens mijn frustraties er even afsporten bij de fysio
Herkenbaar. Mijn zoon gaat over een paar weken stage lopen op Sint Maarten. Ik vind het echt super voor hem. Maar ik weet ook dat ik hem ga missen. Ook voor ons als ouders zijn het spannende ontwikkelingen
Ik ben trots op de stap die mijn dochter wil gaan zetten. Voor haar heel ingrijpend al lijkt het voor anderen heel normaal. Ze weet zo goed wat ze wil, en hopelijk kan ze dat morgen goed overbrengen als we een belangrijk gesprek hebben. Zij (en ik ook) is enorm gespannen, wat heel logisch is in haar situatie, maar ik heb alle vertrouwen in haar, en zij hopelijk ook genoeg in zichzelf. Klinkt lekker vaag ik weet het maar anders kunnen mensen mss iets herkennen en dat wil zij absoluut niet. Nou alle twee nog in slaap zien te vallen
Wat ontzettend gaaf!! Ik heb mijn dochter dit ook laten zien en haar lijkt het ook fantastisch (zoon wil niet) Lijkt me zo’n ontzettend mooie ervaring Hopelijk geeft school toestemming, maar ik denk dat dat best moet lukken. (Ik meen gelezen te hebben dat jullie dochters ook daltononderwijs volgen, lijkt mij er prima in passen.) En alvast heel veel sterkte voor jou
Goed. Nog niet het gewenste resultaat bereikt maar men was blij verrast met hoe ze zich presenteerde. Helaas nog wat dingen die eerst geregeld moeten worden en waar wat tijd overheen gaat. En dat is erg irritant, ze wil graag duidelijkheid (en ik ook want de huidige situatie levert veel stress op ) Was een situatie die men nog nooit had meegemaakt dus het is ook logisch dat het wat tijd kost...
Dat de jongste niet lekker is, en ik dat nu best spannend vind. De jongens mogen geen koorts boven de 38.5 hebben, moet Direct met pcm starten en opgenomen worden als het niet onder de 38.5 komt. Dat weten we sinds kort, en vind het nu dus wel spannend of hij ziek wordt.
G is wezen kijken op een manege, dat maakte kennelijk zoveel indruk dat ze een uur eerder naar bed wilde. Perfect gedragen, netjes toestemming gevraagd of ze in de stal mocht kijken. En hoe groter de paarden hoe mooier...Grootste paard van stal uitgezocht, ze mocht er maar 1 aaien. Ja hoor liefde op t eerste gezicht met een grote gitzwarte (geen fries, die stond er niet) goh appel valt inderdaad niet ver van de boom. En neeee geen leasepaard, deel lease, verzorgpaard of eigen paard. Daar beginnen we niet aan. Als ze dr zwemdiploma's heeft mag ze van mij wel op paardrijden als ze dat tzt nog wil en op school goed blijft gaan. R. vond t maar bijzondere dingen die paarden. T is geen poes, t is geen hond...compleet onder zeil op de terugrit.
Gelukkig geen koorts gekregen, maar voelt zich nog niet lekker. Heeft wel een bultje op zijn been gekregen, heeft hij eerder ook gehad en toen ook ziek van geweest. Dus misschien dat hij daar last van heeft. Ze hebben beide een genetische afwijking aan hun hart. Koorts kan bij hun hartritmestoornissen geven en dus gevaarlijk zijn helaas. Daardoor mag hun temperatuur niet boven de 38.5 komen. Zodra ze koorts hebben direct paracetamol geven en als dat dus niet voldoende helpt krijgen ze een infuus met medicatie. Weten we sinds vorige week dus vind dat best spannend