Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.878
    893
    113
    Vrouw
    Dan maar hopen dat het niet nodig is en dat de staking niet doorgaat.

Zxcvb vindt dit leuk.
  2. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.878
    893
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte! :cry:

Muisje2016 vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik wil echt even frustratie delen over mijn gezin. Ja, ik weet dat ze aan die ADHD niks kunnen doen, maar als enige van 4 alles moeten onthouden wordt ik soms echt knettergek van.
    Vorige week was zoon jarig, maar het pannenkoekenrestaurant was dicht. Dus aan tafel afgesproken dat we de week erna heen zouden gaan. Waar iedereen bij zat aan tafel overlegd over de tijd en gereserveerd. Vraagt man: goh wat eten we morgen?? Dus ik kijk hem zo aano_O, en echt geen van de 3 weet het nog.
    :cry::cry::cry:

MamaChantal en femkes vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik kan me voorstellen dat dat vreselijk lastig is soms. Bij mij is het alleen mijn man en een beetje de middelste. Maar dat is vaak al dodelijk vermoeiend. En nu ik zelf in de lappenmand zit is het wel extra moeilijk. Succes!

5. tuc

tuc Niet meer actief

Jij ook succes dan!!

Ja soms wordt ik letterlijk gillend gek. Ben de enige die van voor weet dat die van achter leeft. Je moet werkelijk oooooveral alleen aan denken.

femkes vindt dit leuk.
  6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.701
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat we eindelijk weer een droger hebben die het doet!!
    We hadden een paar jaar terug een droger gekocht voor op een camping, we hebben daar een paar maanden gezeten tussen woningen. Dus veel keus hadden we niet, we moesten op letten dat hij het stroom er niet uitgooide en dat was het :roflmao:
    Maar dat ding stond de laatste tijd echt 6 of 7 uur aan voor 1 was :o: echt een vreselijk ding :$ toen hij net nieuw was deed hij er trouwens ook echt 4 uur over ofzo.

En nu sinds een paar dagen een nieuwe en die droogt! Weet niet wat me overkomt :roflmao: binnen 1,5 tot 2 uur gewoon een was droog en dus meerdere wassen op 1 dag mogelijk:cool:

owly, Vero0504, Dubbelgeluk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik appte C vanmiddag om half 2. ‘Geloof het of niet maar ik ga me nu pas aankleden.’
    Ik wilde net beginnen om me helemaal in de glam te zetten om half 9, gaat m’n telefoon en toen ik ophing ging ie weer en toen ik ophing zag ik op m’n mail 2 terugbelverzoeken van onze administratie. Het ging maar door en door en door waardoor ik geen moment rust had. Dat kwam pas om half 2 dus en van die ‘glam’ kwam ook bijna niks :rolleyes:

Mamafiets vindt dit leuk.
  8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Ik heb hier een gezamelijke agenda app met mijn man; papercal. Echt elke cent waard. Ik pleur er werkelijk álles in. Nooit meer een smoes om iets te vergeten ;)

Vero0504 vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben ook samen een agenda app, daar zet ik alle afspraken keurig in. Maar zoiets vond ik niet nodig om erin te zetten;)
    Dat kreeg ik trouwens wel rond mn oren: " het staat niet in de agenda":mad:

10. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Hahaha ja die kon je verwachten :roflmao:.
    Ik zet zelf echt alles in de agenda, ook de trainingen van de meiden die wekelijks hetzelfde zijn. Maar anders vergeet ik het gewoon :oops:

tuc vindt dit leuk.
  11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.168
    1.845
    113
    Wat een tegenovergestelde wereld is dat bij ons.
    Als wij zeggen maandag gaan wij naar.....
    Dan is het maandag en dan weet ze het nog.

Ik zou nu dus inderdaad elke onbenullige ding er in zetten.
    Of anders een plan bord kopen en daar de niet wekelijkse dingen op schrijven.
    Wij hebben er 1 in de keuken en daar staan dus de niet normale afspraken.
    Zoals huisarts tandarts huisje kijken (eindelijk)
    Sterkte @tuc.

tuc vindt dit leuk.
  12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.572
    31.047
    113
    Vrouw
    Zat wel een week tussen he.
    Was mij waarschijnlijk ook ontschoten. Zeker als normaal de afspraken altijd in de agenda staan.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Wij gaan niet wekelijks uit eten, dus dan verwacht ik wel dat het blijft hangen.

14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.572
    31.047
    113
    Vrouw
    Juist niet omdat het uitzonderlijk is.
    Iets wat je wekelijks doet blijft hangen. Uitzonderingen =opschrijven of vergeten.

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

We hebben samen al een gedeelte van de spullen verdeeld. Waaronder de laptop en pc.
    Ik neem de laptop mee maar hij wilt uiteraard wel dat ie even leeg gegooid word.
    Dus nu ben ik alle foto’s op een harde schijf aan het zetten.
    De tijd die de laptop hier voor nog nodig heeft bedraagt meer dan 1 dag :o:
    Ik dacht het zo gedaan te hebben :rolleyes:

16. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.932
    5.953
    113
    Vrouw
    Hier allemaal autisme, en precies zo hoor. En als ik ze er dan aan laat herinneren dan kijken ze je aan alsof ze uit een ei komen… o_O
    Echt heel vermoeiend

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Oh ja hoor, zo herkenbaar.. ik heb het ook weleens geroepen: sjonge, ik leef het leven van 6 mensen tegelijk! :mad::p

Saartje33 vindt dit leuk.
  18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Dat ik zo zin in vanavond heb, Robbie Willams met een vriendin in de VIP/ business ruimte:thumup::|:D ook stiekem wel spannend.

marloes80, femkes, Spectre en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Helaas, ook dat blijft bij een adhd'er meestal niet hangen. Vooral niet wanneer je normaal alles in een agenda zet en ze daar houvast aan hebben en nu niet. Dus ook dit soort dingen de volgende keer in de agenda zetten. Had jezelf ook een hoop frustraties bespaard.

Mamafiets vindt dit leuk.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Nou, dan heb ik evengoed frustraties over het feit dat ik zulke doodsimpele dingen erin moet zetten hoor.

Novi, Vergeten, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina