Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.197
    2.836
    113
    Onze zoon zit op voetbal, mijn man werkt om de zaterdag en ik heb geen rijbewijs.
    Dus vaak kan hij hem niet naar uit wedstrijden brengen.
    We hebben een app groepje met alle ouders waarin je kan aangeven of je kind mee wilt doen met de wedstrijd, of je mee wilt rijden en hoeveel kinderen je evt mee kan nemen.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.798
    14.142
    113
    Weer eens keuze stress voor outfit dochter...nouja ik vind alles wat zij leuk vindt maar niks en zij is van de woesj jurken, glam, roze en eenhoorns, sterren, hartjes...

    @GossipGirlxoxo of @Nina Sanders jullie nog inspiratie voor een dametje voor een leuk setje voor school? Het gaat tenslotte naar groep 3 he, dat begint met een nieuwe outfit. Ben de eenhoorns nu wel ff zat dus haar zelf uit laten zoeken wordt m ook niet. :roflmao:

    Maat 128 absoluut geen slimfit (te grof gebouwd)
    Indien rokje/jurkje moet er een legging/fietsbroekje onder (Klim en klauter kind)
    Haat panter en zebra printjes (pffff pffff pfff)
    De ruches op schouders waren laatst ook afgekeurd.

    Zoek voorlopig maar 1 setje hoor, dus je hoeft ook weer niet heel t web af te zoeken. En ook alleen maar als je t leuk vindt.
     
  3. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.186
    2.388
    113
    Ben ik weer blij dat die van ons op turnen zaten en nog 1 op judo.


    Als een ander altijd mijn kind mee moet nemen en je kunt niet iets anders eevoor terug doen dan zou ik er niet aan beginnen.

    Er zijn ook soorten waarbij er minder van de ouders wordt geeist.
     
  4. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.270
    11.966
    113
    Vrouw
    Ja da's een eindje rijden:eek:
    De scouts gaan de eerste week van de zomervakantie altijd op kamp. Zoon van 10 is dolfijn en die gaan tot de woensdag, de zeeverkenners tot zaterdag. Dus die woensdag moet zoon opgehaald worden van de kamplocatie. Vorig jaar was dat bij de kagerplassen. Dat ik ook zo'n 80 km enkele reis. Dit jaar gelukkig een stuk dichterbij, maar zo'n 40 km:thumup:
    Dus ja ook met scouting enzo heb je af en toe een extra ritje, maar gelukkig niet zo vaak als met voetbal oid;)
     
  5. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.474
    113
    Ik vind voetbal echt heel weinig vragen van ouders:oops:. Maar ik zal dat vast anders ervaren omdat ik er voor mijn plezier sta/meehelp. Op bijna elke sport wordt toch wel wat van ouders gevraagd? Ik zal vast een niet populaire mening hebben, maar ik vind dat sommigen ook wel echt moeilijk doen. En dan klagen als bepaalde activiteiten niet door kunnen gaan. Tja, het organiseert zich niet vanzelf he. Wat niet kan, kan niet uiteraard. En ik snap heel goed dat iedereen het druk heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat het alleen dat is. Natuurlijk is het prima als je geen zin hebt, zolang je ook maar niet klaagt op de mensen die er wel staan of over zaken die anders gaan dan jij wil.
     
    Feye, Linda86, DisneyMama en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #26 GossipGirlxoxo, 13 jun 2022
    Laatst bewerkt: 13 jun 2022
    Bij de mango hebben ze een mooi t-shirt met eenhoorn erop. Rustig en niet hysterisch roze. Mooi wit shirt met beetje waaier mouwtje en zilver gouden pakketten eenhoorn. Verder ben ik groot fan van Mayoral en ik denk dat jouw dochter fan is van le chic als ze van roezels enz houd ;)

    Edit. Parketten is pailletten
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Je vraagt het niet aan mij, maar een leuke flared broek/legging met shirtje en vestje? Of moet het per se een jurkje zijn?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.253
    1.681
    113
    Vrouw
    nee klopt. Wij moeten op kamp straks ook 70 km. Maar is maar een keer per jaar. Tis gewoon dat onze kids op teveel sporten/ clubs zitten :roflmao: en de benzine zo duur word
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  9. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Hoeveel zou ik aankomen als ik de komende 15 weken iedere avond een flink stuk taart eet?:$
     
  10. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.527
    1.496
    113
    Haha welke.
    En wat nog meer:roflmao: denk wel wat kilotjes
    Ik had een hotdog verslaving van de Hema jammie.
     
  11. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.527
    1.496
    113
    Dat ik mijn haartjes geknipt heb en mijn slag/krui er weer is.
    Nu nog houden.

    En ik zwaar uit mijn comfort zone ga vrijdag tot zondag.
    Missie melkfles benen naar bruin (korte broek)
    Het word rond de 30graden in moviepark
     
    3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  12. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.253
    1.681
    113
    Vrouw
    4 kroketten per week zorgde voor 22 kilo extra na 42 weken :roflmao:
     
    Zeebra, Kolibrie2 en Cobon vinden dit leuk.
  13. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    Die van mij heeft gelukkig een hekel aan teamsporten. Ik breng hem fijn iedere week naar scouting en haal hem 2 uur later weer op, kan ik nog 1.5 uur slapen :p
    Binnenkort hebben we 1x een probleem omdat ik met onze enige auto weg moet. Gelukkig was er een vader die direct zei: geef je adres maar. Fijn dat hij dan de laatste opkomst van het jaar ook gewoon kan gaan dankzij die vader:thumup:
    2x per jaar kamp in het eigen gebouw en 1x op een andere locatie, breng ik hem ook met liefde naar toe. Ons zou dat gerace helemaal niet passen. Niet doordeweeks en op zaterdag is kwart voor 10 vroeg zat....
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  14. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.023
    7.341
    113
    Vrouw
    Haha ohh heerlijk, je brengt me op ideeën, ik heb nog bitterballen in de vriezer :roflmao::|
     
    3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  15. Novi

    Novi Niet meer actief

    Als kind zat ik op turnen, atletiek, tennis en paardrijden. Mijn ouders hebben nooit iets hoeven doen. Het is volgens mij vooral gebruikelijk bij voetbal en hockey. Toen ik oud genoeg was moest ik wel bardienst draaien bij de tennis. Maar niet dat mn ouders die taak kregen toen ik er te jong voor was.

    Ik ben het met je eens dat als je niet wilt helpen je ook niet over dingen moet gaan klagen die anderen regelen voor de club. Dus dat zal ik zeker nooit doen. Maar je kunt ook niet verwachten dat iedereen zin heeft om een groep kinderen te begeleiden of van alles te regelen rondom de trainingen en wedstrijden.
     
    Zeebra, NiVa0230, Spectre en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.580
    1.203
    113
    randstad
    Voor naar school is deze wel toepasselijk maar t moet je smaak zijn
    https://www.nameit.com/nl-nl/ni-kids-all-tops/ni-kids-all-tops-shortsleeved/tops-met-korte-mouwen/print-t-shirt-13199708_Black.html
     
    Kolibrie2, NiVa0230 en Vero0504 vinden dit leuk.
  17. GoldenClown

    GoldenClown Niet meer actief

    Precies, dat is heel af en toe. Mijne gaat naar Apeldoorn dat is een half uurtje rijden voor ons.

    Ik rijd mijn oudste wel regelmatig, nu 10 weken achter elkaar iedere woensdag een activiteit op een kwartier rijden, na de zomer ook wekelijks masr dan heeft ze een ov en mag ze heen zelf gaan. En ze wil regelmatig naar de bioscoop, 20 minuten om heen en weer te brengen maar dat gaat altijd in overleg met mijn agenda.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  18. 3musketierseneengirl

    3musketierseneengirl Fanatiek lid

    6 jan 2021
    2.253
    1.681
    113
    Vrouw
    mij ben gek op merk koko noko heb ze leuke stoere meiden kleding. Misschien jou smaak ook? Ook panterprintjes maar ook knoop bloese enz. Effen of printjes. Van alles wat
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  19. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.869
    13.034
    113
    Vrouw
    Klopt zij speelt inderdaad bij de jongens van haar eigen leeftijd (Jo10) hoofdklasse, en ook bij de MO13, bvo niveau.
    Maar mijn zoon heeft geen talent en speelt 4e klasse, ook daar zijn eigenlijk altijd alle ouders bij zowel de uit- als thuiswedstrijden.
    Komend seizoen gaat mijn dochter bij een andere club spelen, wie weet speelt het probleem daar wel.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.032
    113
    Je oordeelt nu zelf ook lekker door te zeggen dat iedereen altijd maar kan meerijden als jij een rijbewijs zou hebben. Ik denk zomaar dat als jij dit ooit haalt en je krijgt van anderen juist die oordelen en aannames hoe makkelijk het wel niet is als ze met jou meerijden en als troef nog even ‘anderen helpen’ inzetten, dat je terugkomt op je stelligheid van nu. Het is eigenlijk precies wat je zelf zegt: pas oordelen als je zelf in de situatie zit.
    Nu is het makkelijk praten als je niet eens je rijbewijs hebt.
    En ik hoop dat je begrijpt dat het, zo ongeveer iedereen zegt het hier, gaat om de manier waarop je iets vraagt. Niet om de vraag an sich.
     
    Syane, Ysabella, Nellie4 en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina