Nou je geloofd het nooit. Wij krijgen de verwarming niet aan grr. Dus vriend alles ontluchten zit hij achter de droger in een mini hoekje. Dus daar heeft hij een de dag gezeten nu is hij bijkomen. Maar even vraag moet hij nu drinken en eten dit doet/durft hij niet. Hij zit nu onder de buro. Man o man ben zo blij.
Ik zag afgelopen week een hele leuke vacature voorbij komen, maar door het aantal uur liet ik ‘m aan me voorbij gaan. Vandaag hoorde ik dat ze zitten te springen om mensen en dat er waarschijnlijk wel te praten is over de uren. Net dus toch gesolliciteerd, vind het nu al spannend
Ik had je eerdere bericht niet gelezen. Ik neem nu aan dat het over een huisdier gaat, maar ik las hem zo: Nou je geloofd het nooit. Wij krijgen de verwarming niet aan grr. Dus vriend alles ontluchten zit hij (vriend) achter de droger in een mini hoekje (de verwarming te maken). Dus daar heeft hij een de dag gezeten nu is hij bijkomen (kan me voorstellen dat het voor een man niet fijn is de hele dag in een klein hoekje te proberen de verwarming te maken). Maar even vraag moet hij nu drinken en eten (natuurlijk! Waarom zou je na het maken van de verwarming niet eten?!) dit doet/durft hij niet (misschien is hij ziek..) Hij zit nu onder de buro (vreemde plek voor een man). Man o man ben zo blij (en je bent blij dat je man niets eet en onder het bureau zit?? Aha, het gaat over iets anders hier )
Hahaha nou t is wel me vriendje de kat. Snap ook gewoon niet dat hij geen jij gaf zielig toch Net even snoepjes gegeven wil niet de brokjes brengen. Die moet in de keuken blijven. Anders snapt hij het niet meer. En hij is de kluts duidelijk al kwijt.
Agossie wat een stress voor het beestje. Gelukkig gevonden. Eten en drinken moet hij zeker. Voor katten belangrijk om regelmatig wat binnen te krijgen. Zou water en eten dichtbij zetten. En iets vertrouwd voor hem.
Ik zie nu mijn man (2 meter lang en ruim over de 100 kilo) in een klein hoekje achter de verwarming zitten. En onder het bureau. Ik ernaast: biefstukje schat. Nee! Biertje misschien? Neehee!
En dino, anders nat voer bv? Of gekookte kip? Iets wat hij heel lekker vind. En dit bedoel ik voor je kat he
Wij gaven de katten gewoon eten en drinken vlak bij hun gekozen schuilplaats en een snoepjesspoor naar de trap van zolder. Die waren de eerste dagen ook van slag maar gingen in de nacht stapje bij beetje op verkenningstocht. Zaten bij ons achter de zolderbergingen verstopt. Papiertje van goedenachtrustthee in de buurt leggen (als je erbij kan blijven) deed t ook best goed. Tis net catnip en daarna zijn ze een stuk relaxter.
Speciaal gewacht tot na het weekend. Duwt je richting je studiewerk. Schop klinkt zo ontzettend onvriendelijk! Succes met het leren! Je kan het!
Haha grapjas. Nu heeft de kat Binky zich weer verstopt hij heeft gegeten en gedronken en was gister op verkenning dus. Komt goed
We hebben zomaar een vakantie geboekt! We hebben eens goed rondgekeken online en vonden een betaalbaar 10-persoonshuisje We gaan in de zomervakantie lekker een weekje naar Duitsland!
Heerlijk vooruitzicht! Grote betaalbare huisjes zijn altijd een zoektocht, ben benieuwd wat je gevonden hebt!
Ik heb gewoon weer een 5-jarige huis! Hij zegt dat ie mijn mini-me is en hij blijft ook altijd mijn kleine baby en vandaag had hij zo'n zin om te trakteren, hij wilde de juf foppen dat hij graag ijsjes wilde trakteren Bekijk bijlage 745020