Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Ja denk dat dat inderdaad al snel teveel wordt, is best machtig zo'n flesje natuurlijk

tuc vindt dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja viel hier zwaar. Maar hier werd toen we begonnen ook nauwelijks meer gegeten, en zo'n flesje staat gelijk aan 3 volkoren boterhammen. En ze moest er toen 2 per dag, dus ik snap dat ze het amper opkreeg.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Hier idd ook 2 per dag, idee van dietist was met de lunch 1 en voor het slapen 1.
    Wanneer dronk zij ze?

4. tuc

tuc Niet meer actief

Hetzelfde als bij jullie. Voor het slapen tikt vooral lekker aan, omdat ze dan geen calorieën meer verbranden.

MamaChantal vindt dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.310
    28.491
    113
    Vraagje :

Mijn middelste (3) heeft een ab kuur voor tegen een middenoorontsteking aan beide oren (rechts heeft/had hij ook een scheurtje in het trommelvlies). Hij zit nu op dag 4 (van de 8) en de ab doet zijn werk - volgens mij - goed :)

Maar vanmiddag voelde hij typisch warm aan dus ik nam zijn temperatuur en hij heeft verhoging (37,5 en 37,8).
    Ik snap niet goed hoe dat kan?

Ik kan op het internet er zo gauw niets over vinden.

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het is ook gewoon echt heel vies. Ik moest ze tijdens de zwangerschap. De smaak als je hem drinkt gaat wel maar die muffe nasmaak die er vrijwel direct achter aan komt:|

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Ja ik heb ze ook eens gehad in de zwangerschap, zo smerig:|
    Werd er alleen maar misselijker van en het kwam er sowieso gelijk weer uit :rolleyes:

Featherr vindt dit leuk.
  8. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.069
    448
    83
    Er zijn ook sapjes, heb je die ook geprobeerd?
    Onze zoon kreeg die wel makkelijk weg.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Ja helaas ook geen succes
    Toetjes ook niet, al zat ik dat ze online ook chocoladetoetjes hadden dus die bestel ik er ook even bij

10. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.599
    3.943
    113
    Vrouw
    Weet niet precies waarvoor hij het krijgt maar er bestaat ook iets wat bouwsteentjes heet. Dat ziet er uit als een klein gebakje. Misschien is dat nog iets?

11. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.599
    3.943
    113
    Vrouw
    Ik kan ondertussen een boek schrijven over de verbouwing hier :rolleyes:
    De afgelopen 3 dagen:
    Aannemer (weeral) ziek, minstens de 20 e keer al
    Aannemer ongeval gehad dus min een maand werkonbekwaam
    Missend essentieel onderdeel voor het installeren van de wc

En we blijven lachen :cool:

Ondertussen een jaar bezig :thumup:

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.971
    15.011
    113
    Je kan niet in de leerschool voor klusser? Mijn hemel...

13. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.519
    8.441
    113
    Geen familie van de aannemer van Zuul? o_O

14. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.702
    6.602
    113
    Vrouw

Mijn jongste had ook middenoorontsteking en heeft net de laatste AB gehad van de kuur. Na 2 tabletten was zijn koorts (al een week tussen 39-40) ineens verdwenen en die is ook niet weer opgelopen. Ik heb het dagelijks nog een paar keer opgenomen om het in de gaten te houden maar telkens zat hij weer op 36-36,5.
    Wanneer je het niet vertrouwt zou ik toch even informeren bij de huisarts.

Internet:

Doorgaans is koorts geen reden om de huisarts te bellen. Maak je je zorgen? Dan kan een telefoontje geen kwaad. Je huisarts of de assistent schat dan de situatie over de telefoon in. Bel ook de huisarts voor een afspraak in de volgende gevallen:

• Je kind is ouder dan twee maanden en heeft langer dan drie dagen een temperatuur van 38 graden of hoger.
    • Je kind is jonger dan twee jaar en lijkt last te hebben van zijn of haar oren.
    • Je kind is jonger dan zes jaar en drinkt veel minder dan normaal.
    • Je kind krijgt na een paar dagen zonder koorts opnieuw koorts.

Nou gaat het bij jou om verhoging, maar houd het wel in de gaten... Bellen kan geen kwaad.

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Als het dezelfde zijn die mijn vader had tijdens zijn laatste levensfase dan pas ik ook.
    Heb er eens een geproefd. Vond de smaak wel ok. Maar zo glibberig door de eiwitten. Alsof je slijm zat te drinken :|

16. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.599
    3.943
    113
    Vrouw
    Ja was sneller gegaan denk ik :roflmao:

17. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.115
    1.600
    113
    Wat een ellende zeg.

Ik dacht dat ik al gek werd omdat de verbouwing 6 maanden duurt. Maar als het goed is worden vandaag de laatste punten afgerond.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Hij heeft (te) weinig energie, lust ook weinig aan eten en we hopen dat hij dus met die drankjes wat extra bouwstoffen binnen krijgt wat spieropbouw en energie geeft. Hij heeft weinig spierkracht en de schooldagen zijn erg pittig voor hem. De 1e les gaat goed, de rest van de dag niet meer waardoor hij ook achter gaat lopen.

Bouwsteentjes ken ik inderdaad maar hij lust niets aan gebak helaas

19. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.896
    3.078
    113
    Het verschil tussen het ziekenhuis in Nederland en België... Gelukkig vergoed Ohra het hier net over de grens in het UZA ook. Hopelijk gaat het daar allemaal wat soepeler, via de email en telefoon wel gelukkig. Ik kan geen co arts meer zien.... ' natuurlijk weet het, zij moeten ook leren. Helemaal te begrijpen. Maar dat ze gewoon hun mond houden verder ipv allemaal wat anders te zegen. En je de super visor arts ook een keer ziet'

20. tuc

tuc Niet meer actief

Die vanilletoetjes gingen een week goed hier, Maar toen vond ze het al niet meer weg te krijgen.

Deel Deze Pagina