Mijn oudste dochter maakt zich zo druk om iets dat ze er weer letterlijk ziek was is. De situatie is niet leuk, voor niemand van ons gezin. Al een paar weken huilt ze elke dag om wat er gaat gebeuren. Ik kan de situatie prima handelen maar dit breekt elke keer opnieuw mijn hart
Ach, klinkt heftig. Succes en sterkte! Hopelijk wordt het snel beter voor haar en voor jullie.. is dit al vaker voorgekomen?
Ja hoor, dat kan zeker. Het komt van veel verschillende plekken en ook van eigen hand De rijst heb ik dit keer zelf gekleurd met voedingskleurstof. Maar er zijn ook rijst speelsetjes die ik koop omdat sommige webshops hele mooie combi's maken. Favo webshops van mij zijn: Adsenture Hartvoorkleuters Grenn Oermensjes De meeste speelsets komen van de bovenste 2 webshops.
Echt fantastisch om te zien! Jij had ook die zelfgemaakte buitenkeuken bij een draadje van iemand anders, toch? Het moet je echt liggen, die creativiteit, en jou ligt het duidelijk!
Dat de jongens net met enige drama, dankzij jongste broertje, naar school zijn gegaan en ik dan vervolgens door mijn man wordt aangekeken of ik niet wat meer kan doen. Ik heb even op een rijtje gezet wat ik dus allemaal vanochtend al heb gedaan, in tegenstelling tot wat hij gedaan heeft. En ik ben niet fit, want zwanger + corona is geen goede combi. Ik word hier zo verdrietig van.
Wat lief! Ja was onze buitenkeuken. Getimmerd door mijn man hoor, wat dat betreft traditionele rolpatronen hier, maar ik heb hem wel precies uitgelegd hoe het moest gebeuren. Dat vind ik ook het leukste aan mn werk, het creatieve met de kinderen.
Haha, niets mis met traditionele rolpatronen wat dat betreft. Maar je had er ook zo'n leuk herfstthema van gemaakt. Mijn zus zit in het onderwijs en doet hier met mijn jongens ook veel creatieve dingen die ik eigenlijk nooit doe. En het lijkt dan opeens zo makkelijk. Maar zo heeft ieder z'n talenten
ze maakt zich sowieso snel druk, snel zenuwachtig enz. Maar normaal gesproken duurt zoiets 2 dagen. Ik had verwacht dat ze er al eerder ziek van zou worden. Dit is iets wat langer duurt (we gaan verhuizen naar een andere woonplaats) Vanochtend sprak ik der juf en die zei ook al dat ze vanaf januari al niet zichzelf is en dat ze dit al aan had zien komen.
Nou dat is het zeker hoor. Naast eigen talenten heeft ook iedereen zn eigen interesses. De ouders die hier hun kinderen komen brengen om daarna naar kantoor te gaan geven ook aan gek te worden als ze er 6 rond zouden hebben lopen hier. Terwijl ik dan nooit op kantoor zou willen zitten. Gelukkig is er voor (bijna) iedereen een baan te vinden
Dat we voor de tweede keer dit jaar in Tenerife zijn en dat voor de tweede keer de jongste dochter hier heel erg ziek is... Ik denk dat ze gisteren in totaal 3u wakker is geweest... Gisteren hier naar dokter van wacht maar die stuurde ons door naar ziekenhuis op verdenking van uitdroging... Daar hebben ze haar iets gegeven tegen de misselijkheid... Gisteren dan toch 0,5liter gedronken. Vandaag echt nog steeds een vodje.... Wel blij dat we een eigen appartementje hebben... Maar leuk is iets anders... Gelukkig zijn we hier deze keer wat langer dan vorig keer en vorige keer werd de oudste ook ziek en ikzelf ook... Weet iemand of dat vele slapen een signaal is dat het echt niet ok is of is dit net goed om sneller beter te worden?
Ik heb mijn hoofd er niet echt bij vandaag. Voel me moe en watterig. En dan krijg je dit soort dingen: Vanmorgen pot thee gemaakt. Neem die meegaan boven met paar snoeren spulletjes. Nieuw theelichtje even in het kopje gelegd omdat ik de handen vol heb. Kom boven. Installeer me. Zet laptop aan. Schenk thee in. Oeps... vergeten theelichtje uit kopje te halen. Kwam ineens bovendrijven. Inclusief wat gesmolten kaarsvet door de hete thee Pfff. Net lunch op. Moet me weer terug aan het werk hijsen.
Voor degene die de voetbal avonturen van mijn dochter volgen, we hebben de uitslag gekregen van de knvb en ze is door de selectie ronde heen gekomen! Nu heeft ze binnenkort de volgende selectie ronde. Geen idee hoeveel rondes er nog komen, van vorige keer ging vanwege ziekte de presentatie avond niet door. Die hebben we binnenkort alsnog. Maar haar droom om in het Nederlands elftal te spelen, lijkt steeds meer werkelijk te worden (voor haar leeftijdscategorie dan).
Dat is niet fijn! Dan verwacht je toch wat steun en opbeurende woorden. Is het opgelost? Ik snap dat je daar verdrietig van bent geworden!