Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Echt he, voel me sinds gister echt een heel ander mens. Had het de laatste 2 weken echt heel, heel zwaar en dat is spontaan compleet verdwenen. Deze winter was echt te donker en te nat

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    gaaf hoor.

Cin85 vindt dit leuk.
  3. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    @Mamafiets Hoe gaat het met het zindelijkheidstraject van jouw zoon? Vroeg het me gewoon af, omdat jullie toen zo'n intensief traject gingen beginnen.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Ooooohh wat super cool!! Wat zal ze /jullie trots zijn.

Heel benieuwd hoeveel rondes er dan inderdaad zijn:D

Cin85 vindt dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.523
    14.029
    113
    Vrouw
    Wij ook haha. Zodra ik dat weet zal ik het hier melden, over een paar weken weet ik dus meer.

GossipGirlxoxo en Mamafiets vinden dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Maak maar alvast een nieuw topic aan. :D

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.523
    14.029
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Denk trouwens dat de helft zich hier zou irriteren zodra het woord voetbal in een topictitel staat.
    Ze heeft wel een voetbal insta voor de mensen die echt alle highlights willen weten / zien.

Maan14, juf1987 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Normaal ook maar dit is bijzonder!
    Zelf heb ik geen instagram, facebook etc:roflmao:

Cin85 vindt dit leuk.
  9. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.619
    3.961
    113
    Vrouw
    Ik had zojuist bijna mijn gsm mee in de wasmachine gestoken. Woepsie :roflmao:
    Lag op de was, onderweg naar de wasmachine een praatje maken met werkman en k had hem zo mee vast met de was. Dan toch liever een vergeten papieren zakdoekje :p

10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.222
    113
    Vrouw
    Hoi. Lief dat je het vraagt.
    Het gaat de goede kant op. Al een tijdje redelijk stabiel, met alleen wat kleine ongelukjes (druppel nat, waardoor de pieper afgaat, en dan haalt hij het tot de wc).
    Ontlasting voelt hij nog niet hier, maar komt steeds wanneer hij al op de wc zit voor een plas.

We zijn voorlopig nog niet klaar met de plaswekker, registratie en de kookwekker op de wc (hij moet 5 minuten blijven zitten). Maar wel al zoveel beter dan dat het ooit was :)

JupitR, Vergeten, Muisje2016 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.222
    113
    Vrouw
    Dan lezen ze het topic lekker niet. :rolleyes:

Ik vind het wel leuk hoor. Een kind wst zo heerlijk enthousiast is over haar sport en dan nog talent heeft ook.

Cin85 vindt dit leuk.
  12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.417
    10.346
    113
    Ai dan inderdaad liever zakdoekjes

13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik volg haar! Vind het super stoer en leuk!

owly en Cin85 vinden dit leuk.
  14. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.765
    2.437
    113
    Wat goed om te horen, volgens mij moest hij ook van best ver komen toch?

Hier hangen we een beetje op een dood punt. Het laatste stukje voor overdag wil maar niet lukken. Morgen even 1 op 1 overleg met de urotherapeute over de opties voordat we binnenkort weer een afspraak hebben met zoon.

Mamafiets vindt dit leuk.
  15. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.320
    113
    Vrouw
    #4675 Basilicum, 4 apr 2023
    Laatst bewerkt: 4 apr 2023
    tuc vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.675
    31.222
    113
    Vrouw
    Wat lastig is dat.
    Wat lukt er precies niet? Als je het kwijt wil.

17. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Hoe kan ik haar vinden? Ben dan wel van Vlaanderen maar ik vind het wel cool en duim mee voor haar.

Cin85 vindt dit leuk.
  18. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.765
    2.437
    113
    We zijn al een heel eind opgeschoten hoor. Hij heeft een tijd medicijnen gehad om zijn blaas te vergroten. Dat ging goed en die zijn we eind vorig jaar gaan afbouwen. Vlak voor de Kerst is hij helemaal gestopt. Ongeveer tegelijkertijd zijn we gestart met de plaswekker voor 's nachts (eerder ook al over gehad maar toen wilde hij niet, dus alleen geconcentreerdop overdag). Dat ging echt boven verwachting goed, het ding is bijna niet afgegaan en binnen no time was hij 's nachts droog. Dat is nog steeds zo. In de kerstvakantie ging het overdag ook erg goed, geen natte broeken meer. Maar na 2 weken kwamen de natte broeken weer. Waarschijnlijk waren toen de medicijnen helemaal uit zijn lijf. Toen hebben we het plan opgevat om de plaswekker ook overdag in te zetten, maar wel met een soort van beloningssysteem: een dag droog is de volgende dag geen plaswekker. Dit blijkt toch niet zo goed te werken. Als hij de plaswekker gebruikt, gast het goed. Dan is hij allert op op tijd naar de wc gaan. Op dagen zonder is zijn broek meestal ergens op de dag toch weer nat. Niet meer zo erg als vroeger hoor, maar wel een natte plek. Ik denk dat die plaswekker nu niet zo goed werkt als voor de nacht om 2 redenen: ten eerste het idee dat het niet elke dag moet (want als droog volgende dag niet) en ten tweede kan hij hem natuurlijk niet continu dragen. Alleen als hij thuis is, niet op school, bij spelen, sporten etc. We dachten dat het beloningssysteem wel zou stimuleren om allerter te zijn op de dagen zonder plaswekker zodat hij weer een dag zonder heeft. Hij heeft namelijk een hekel aan het ding, volgens eigen zeggen omdat hij dan altijd bang is dat hij afgaat en hij dat rotgeluid hoort.
    Zelf wil hij nu het liefst zijn medicijnen weer terug. Maar ja, wanneer kom je daar dan eindelijk een keer vanaf? Dus morgen maar eens even overleggen met de urotherapeute over opties en voor- en nadelen zonder dat hij erbij is en dingen al afschiet voordat we op een rijtje kunnen zetten wat nu de beste opties zijn.
    Sorry voor het lange verhaal :oops:

Edit: hij is zelf wel steeds verdrietig als het misgaat. Schaamt zich er ook voor, niemand mag het weten (alleen naaste familie weet het). Hij is ook al 11 en we zijn al zo lang bezig nu.

19. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.415
    8.942
    113
    Vrouw
    De vorige keer dat ik naar Zwolle ging belden ze toen ik halverwege was dat mijn afspraak naar later was verzet omdat de arts die mijn hoofdbehandelaar zou worden ziek naar huis was gegaan. Toen heb ik voor die afspraak een andere arts gehad (super aardig ook). Vandaag voor het eerst mijn hoofdbehandelaar gezien. En eindelijk voel ik me echt gehoord. Eindelijk een arts die verder kijkt dan alleen de binnenkant van mijn eileiders/eierstokken en die bevestigd dat het 'ei opvang mechanisme' zeker verstoord kan zijn door verklevingen eromheen. Die niet meteen roept "ja maar je bent 2x zwanger geworden dus dat zal allemaal wel goed zijn". Die ook daadwerkelijk gaat overleggen met andere gynaecologen of het slim is om eerst weer een kijkoperatie te doen. Zat gewoon te huilen in de spreekkamer omdat ik me eindelijk gehoord voel.

Nougat, Lafayette, Basilicum en 20 anderen vinden dit leuk.
  20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.523
    14.029
    113
    Vrouw
    Ik stuur je een pb.

juf1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina