Wat voor dopjes zijn die van 10 Euro dan? Ik zou voor zoon eigenlijk ook graag dopjes op maat laten maken en kwam ook alleen maar prijzen van minimaal zo'n 100 Euro tegen. Hij heeft ze niet voor zwemmen nodig maar voor (of eigenlijk tegen) geluid.
Ik heb voor mij zelf plug dingen. Werk perfect. Maar voor zwemmen heb ik ze niet altijd in zolang er geen spetters in komt en ik duik dan heb ik nergens last van
Ik heb 2 weken terug zwemdopjes laten maken voor m'n zoontje. Koste 40 euro bij de plaatselijke audicien. Spuiten ze een soort schuim in z'n oren. Ik kon ze de volgende dag afhalen.
Eigenlijk is het niet zomaar iets.. Onze dochter heeft 2 hersentumoren (opticus glioom) en sinds kort weten we dat 1 van de 2 gegroeid is. De tumoren zijn bij toeval ontdenkt vanwege een mri scan nav een hele hevige epileptische aanval. Godzijdank ondervind onze dochter nog geen klachten van de tumoren. Komende dinsdag hebben we een afspraak met de kinderoncoloog en oogarts. Ik moest het even kwijt..
Wat verschrikkelijk heftig en spannend Snap goed dat je dat even van je af wilt schrijven. Heel veel kracht en liefde gewenst.
Kon niet wegklikken zonder een reactie achter te laten. Dit is niet niets en logisch dat je je ei kwijt wilt. Wil je toch een digitale knuffel geven en heel veel kracht en sterkte wensen in deze situatie❤️
Pffff @Komodo, wat heftig! Zijn ze ook kwaadaardig (omdat de oncoloog betrokken is) of is dat nog niet zeker? Heel veel sterkte
Een opticus glioom is over het algemeen goedaardig en groeit zeer langzaam. De glioom bij mijn dochter is binnen een jaar gegroeid, verandert van vorm en structuur. Dat gaf onrust bij de artsen vandaar dat we naar de oncoloog moeten. Er zijn twee opties op dit moment. Afwachten mét veel controles of chemo therapie. De artsen willen deze week met de uitslagen van komende dinsdag, en de mri die 2 weken geleden genomen is, om de tafel zitten en een besluit nemen.
Omg!!! Ehm nee dat is niet niks. Jeetje!!! Wel fijn dat het ontdekt is maar die groei kan ik me voorstellen dat je WEER staat te shaken. Collega van me heeft een inmiddels tiener waar ze ook al jaren mee onder controle staan en blijven voorlopig. Slaat gelukkig goed aan en is nu stabiel, maar blijft spannend elke keer. Heel veel kracht toegewenst in deze spannende tijden.
Jeetje wat heftig! Ik ken gelukkig ook een verhaal van een kindje met deze diagnose waar het erg goed mee gaat, maar wat een enorme spanning geeft iedere controle. Heel veel sterkte!
Nou dat had ik jaren eerder moeten weten! Had dit jaar voor het eerst van de action en de ballonnen zweven nog misschien ligt het ook aan de ballonnen kwaliteit normaal van Ali nu van de party winkel.