Dat blijft veel aanpassingsvermogen vragen ook van de rest. En verwachtingen wat bijstellen denk ik? Klinkt als een mooie oplossing zo
Waren de andere 4 ook snelste met 15 maanden (alleen overdag, voor 2jaar ook snachts) en traagste met 2,5 jaar (gelijk dag en nacht). Misschien ook iets genetisch? Net als slapen overdag, dat is vaker niet dan wel. Alle 5 rond 18 maanden klaar of savonds lang wakker nu in de vakantie probeer ik dr wel smiddags af en toe te laten slapen, zoals nu, omdat ze dan savonds langer door moet kunnen
Ik ga nu een maand of 2 elke week 2 keer naar de fysio om te revalideren en begin echt te merken dat het vooruit begint te gaan met mijn conditie en spieren. Zo fijn ben vandaag zelfs vrijwillig nog een kwartiertje langer gebleven om op de loopband te wandelen. Wie weet word ik nog ooit echt sportief Ik heb ook gewoon de beste fysio uit de buurt (mijn broertje haha). Heeft geen bang om zn zus een beetje te laten afzien en zweten
Super !!!!! Een klik met uw fysio doet sowieso veel. Ik had een tijdje iemand waarmee het totaal niet klikte. Echt mijn type mens niet. Juffrouwke, oefeningetjes, stapjes,.... Doe normaal !!!!!!!
Oh nee daar zou ik ook niet tegen kunnen. Mijn vorige was wel ok qua klik maar te soft ofzo waardoor ik eigenlijk ook niet echt vooruit geraakte. Mn broertje doet dat goed nog maar een paar maanden afgestudeerd maar weer goed waar hij mee bezig is
Ja wil helemaal niets zeggen, dat ze pas afgestudeerd zijn. Degene waar ik uiteindelijk bij ging, was ook nog heel erg jong maar begreep veel beter wat ik nodig had en wat ik kon.
Ik moet ' mensen' loslaten die negatieve gevoelens oproepen. Vind de praktijk ondersteuning. Echter is dat oa een vriendin. Vind dat zo lastig. Ik voel ook dondersgoed aan dat het steeds eenrichtingsverkeer is. Als ik niks stuur zal zij ook niks sturen, altijd op mijn tenen lopen en uitkijken wat er uit floept. Echter is zij mijn enigste vriendin ook, klinkt lekker sneu. Maar door mijn ziek zijn en de beperking van de oudste ben ik niet meer zo sociaal.
Sinds vandaag mijn sportabonnement laten bevriezen. Met lichte tegenzin, maar ik was er helemaal klaar mee. Het leverde me juist meer vermoeidheid op merkte ik en ik had er op dit moment geen plezier meer in. Tijd om te pauzeren en een stap terug te doen. ‘Zwak’, zo voelt het een beetje. Maar tegelijkertijd: tot 30 weken sporten bij nummer 4 is feitelijk niet heel verkeerd.
Ik tijdens mijn zwangerschappen ook nooit hoor. Tenzij je waggelen naar toilet om over te geven ook sport is . Dan deed ik het uitstekend .
Ik denk dat je het net heel goed deed. Ik had niet het soort zwangerschappen waarbij je sport maar als dat kan, je hebt er de tijd voor en uw lichaal laat het toe, dan is 30 weken super goed gedaan.
Het alternatief is leren de negativiteit bij de ander te laten / dan wel de negatieve link af te leggen en het niet op je schouders te nemen. Geen gemakkelijke opgave, maar het kan. Hier ook weinig vriendinnen hoor, ik ben een slechte contactonderhouder zeg maar. Ik verwacht ook niet dat een ander t dan wel doet. Onze gezamenlijke vrienden (mannen, 2 dames) zijn net zulke einzelgängers als wij. Zien we elkaar is t prima, zien we elkaar niet is t ook goed. Andere kant: when shit hits the fan, alle planningen gaan overboord en t leger verzameld zich. Is de crisis weer voorbij wordt t ineens weer stil. Gekke figuren zijn we eigenlijk ook maar. Vind t gewoon lastig om contact te onderhouden en er zijn nogal wat mensen die denken dat je boos bent als je niks laat horen voor langere tijd. Nee ik heb gewoon niks te melden en als jij wel wat te melden hebt en dat kwijt wil, i'm all ears! Maar meld je niks, zal t allemaal wel goed gaan en geen bijzonderheden of je wilt t niet vertellen (wat ook een goed recht is). Schijnt wat vreemd te zijn.
Gatsie. Zit op camping en ben al dagen ah hoesten en snot verkouden. Lekker vol gevoel in t hoofd en vooral s nachts wakker liggen van het gehoest (en de rest dus ook in een caravan). Geen Corona want heb al tig testen gedaan. Maar mennnn heerst er iets ofzo? Slik me rot aan hoestdrankjes maar helpt allemaal geen fluit
Als t geen productieve hoest is kan je noscapine proberen. Etos heeft m ook van eigen merk. Maar als je snotverkouden bent is neusspray allicht beter geschikt (haalt ook de hoestprikkel wat weg) en een weerstand booster (zink+vitamine c)