Gebruik idd iets met dat noscapine (helpt heen drol) en Neusspray (helpt ook niks). Overdag gaat t wel, maar s nachts….
Enige wat bij mij helpt is van Natterman de bronchicum extra sterk maar dat komt vast doordat er codeïne in zit
Vanmiddag een sollicitatie gesprek gehad en oh wat ben ik nu weer in spanning. Bedenk nu natuurlijk allemaal vragen die ik op dat moment had kunnen of moeten stellen Het lange wachten begint weer wat vind ik dat vervelend
WARM, hoogzwanger en totaal niet meer functionerend, oudste verveelt zich, jongste oefent crisis toneel/een nieuw soort krijs opera, mijn lontje is kwijt -> schiet mij maar lek
Pfff inderdaad sterkte, en een knuffel, maar wel een digitale want een echte is zo plakkerig met dit weer
Er vanuit gaande dat jouw man dan net zo hard kan snurken als de mijne en dat er echt wel een aantal meter en een tentdoek tussen jou en je buurman zit, is dit best knap. Misschien hem morgenochtend bij het ontbijt even complimenten met het behaalde volume?
Ik moet zo lachen om kinderen hier op de camping. Ze zijn hondje aan het spelen. Kind 1 maakt de hondenriem vast aan het shirt van kind 2 en dan lopen ze een rondje over de camping. En daarna wisselen ze.
Mezelf kapot irriteren omdat er weer ergens een vuurkorf o.i.d. aan staat. Echt, welke idioot zet met dit windstille weer zijn korf aan? We kunnen geen raam open doen en dat wil je nu juist met deze hitte.
Die supermaan zal wel weer niet slapen afgelopen nacht ook al amper… in combinatie met hitte snurkende man is enooorm fijn
Dit hebben mijn kids ook heeeeeel lang samen gespeelt. Nu zijn ze pubers, hebben een echte hond en vertikken het om te lopen
7 en twee hebben een vriend(in) dus we waren met zijn 11-en op stap. De laatste keer voor onze oudste definitief het huis uit gaat.