Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Over dat zeuren: hier een grote speeltuin om de hoek die echt heel leuk is. Voor €39 ben je een jaar lang lid en ze organiseren ook iets met Pasen en kerst en Sinterklaas enzo. Hij draait op vrijwilligers en die doen dat zo leuk! En dan heb je altijd van die zeikmensen die dan zeggen ‘echt stom dat ze niet ook op dinsdag en donderdag en in het weekend ‘s ochtends open zijn’ en ‘hoezo zijn ze pas vanaf 2 uur open? Dat is toch stom!’
    Ja, denk ik dan. Ga er dan lekker zelf als vrijwilliger staan. En met jou nog een paar van die zeikerds. Maar nee, dat doen ze niet. Alleen maar klagen :rolleyes:
     
    Syane, Philou en Saartje33 vinden dit leuk.
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Dochter zaterdag oorontsteking gekregen met koorts, zondag doorgezet en prut zichtbaar maar geen koorts en pijn meer, wel gevoelig.

    Maandag school, Dinsdag school en in de middag ff checken bij de huisarts want t loopt er niet uit.

    Vanmorgen jawel...39,2...hing dus weer bij de huisarts aan de lijn. (Volgens afspraak overigens)

    Vinden ze t gek dat ik om 2330 nog een kozijn aan t schilderen ben. Ja euh, murphey's law schijt op mn vrije dagen dus dan maar als de projectielen op bed liggen.

    Dosis ibu er in gegooid vanmorgen (gisteren al overlegd) en nu maar de huisarts afwachten tot die terugbelt...
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    C mocht gisteren voor het eerst naar zwemles in het buitenbad.
    Ze is al bijna 2 jaar bezig in een ander zwembad en zit nog steeds pas in badje 3.
    Dus gisteren startte ze als extra in het buitenbad.
    Ze werken met een stickersysteem. Ze moet 8 stickers halen dan mag ze afzwemmen.
    Na de les kwam de zwemjuf naar mijn man toe, C had der eerste 5 stickers verdiend en mocht
    gelijk door naar badje 3.
    Vrijdag moet ze daar starten en als ze dan laat zien wat ze gisteren liet zien mag ze gelijk door naar badje 4 en over 4 weken afzwemmen :D
    Zo trots!
    De zwemjuf vertelde ook dat de andere zwemschool waar C zwemt heel erg streng is en dat het daar bekend is dat de kinderen er heel erg lang over doen (+2 jaar voor A is normaal)
    Maar ze kan alles wat ze moet kunnen voor A en ook nog zoals het hoort dus wat haar betreft kan ze deze periode afzwemmen voor A en gelijk door voor B :D
     
    Kolibrie2, Leolove, Zeebra en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    In het kader van schoonmaken en nesteldrang (waar ik overigens ook niet zwanger last van heb);

    Maandelijks schoonmaakabo afgesloten voor onze restafval- en gft container! :roflmao:. Mijn man vond dat onzin maar op de vraag of hij zelf een keer de hogedruk erop zet was het antwoord pertinent “Nee!” Nou, ik ook niet!

    In principe voor gewoon de zomermaanden!
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  5. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.534
    1.528
    113
    Wat goed.
    Hier ook zo'n ervaring na 2 jaar aan modderen.
    Veel aan de kant staan en wachten om een baantje te doen.
    Was echt zo'n massa zwemmen een baan zwemmen er uit aansluiten wachten en weer gaan.
    Ook kindjes die met haar begonnen zwommen al af voor a en zij bleef hangen in badje 4 van 5.

    Toen een ander ze moest laten zien wat ze kon in een kleinere badje kreeg gelijk 2 van de 4 stikkers mocht snel naar het grote bad en daar zo'n ze meters.
    Hooguit 2x er uit voor instructies en de rest alleen maar zwemmen.
    En duiken ging ook vlot en moesten ze door zwemmen.

    Dus naar een ander gaan werpt zijn vruchten af en wie weet heeft ze snel haar a
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.777
    113
    :(
    Dikke knuffel!!
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.106
    15.619
    113
    Vrouw
    Altijd hetzelfde.
    Ik zit in het bestuur van onze wijk en voor corona organiseerden wij vrij grote wijkfeesten .
    De top tips komen altijd van mensen die zelf geen poot uitsteken of mensen die denken dat een feest met eten en animatie voor 150 volw en 50 kinderen hetzelfde is als het feest in hun tuin voor wat vrienden, het is met momenten lachwekkend.
    Want allé een springkussen en wat drinken en klaar toch.
    Jaja droom maar verder :roflmao:.
     
    Syane, tuc en Iertje81 vinden dit leuk.
  8. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Had ik ook hoor! Heb m nu er weer afgehaald ben niet meer zwanger dus dan kan ik t zelf wel. Zat mondmaskers waar ik lavendelolie op kan druppen om t beheersbaar te houden.
     
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Sterkte @Mim89 zulkes zat ik ook naar te kijken 3,5 jaar lang. Af en toe tegen een muurtje schoppen en een meebler nummer op zetten, lost t niet op maar helpt wel tegen de frustratie.
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Aanvulling: de waterpokken hebben zich ook gemeld.

    We verzamelen t ook wel weer lekker bij elkaar...Ibu en waterpokken gaan weer niet samen dus hopelijk geen pijn meer van dat oor.
     
  11. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Voel me rot het is soms zo oneerlijk… na een MA een stilgeboorte nu waarschijnlijk een zol/bbz hopelijk weten we vrijdag meer :cry:
    Ben ontzettend blij met H maar zouden graag een broertje of zusje willen.
    Ben zo boos verdrietig teleurgesteld
     
  12. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    ♥️♥️♥️
    Hele dikke knuffel meis, er blijft jullie niets bespaard :(
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh ik ga echt geen containers van binnen reinigen hoor! :roflmao: er is weinig wat ik in het huishouden niet doe maar containers reinigen en alles wat met de tuin te maken heeft, oh nee! Vind ik echt niet leuk. Het terras decoreren doe ik wel en een keer de tuinset en terras schoonmaken etc maar daar blijft het bij haha
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Sterkt en knuffel!
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  15. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.806
    113
    Dat is toch zo gedaan. Ik gooi die container op zijn kant bij de put aan de straat, tuinslang erop, even spoelen en klaar. Ik heb zo'n tuinslang met een bekertje erin voor zeep en voila. Kost me 10 minuten en de container is weer schoon.
     
    Zeebra en owly vinden dit leuk.
  16. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.139
    113
    Vrouw
    Ja na zoveel tijd raak je het ook 'gewend' ofzo... Vandaag jarig en lekker aan het shoppen dus dat is fijne afleiding.
     
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Mtf....
    Oorontsteking
    Waterpokken

    En hoppa nu 40,4 koorts terwijl de ibu 6 uur geleden is gezet. (Voordat de waterpokken zich aandiende). Voor haar een topscore

    AB komt er aan (oude buuf gaat ff halen)
    Paracetamol zit er in
    Onbeperkt waterijs

    Geen fan van koorts...helemaal geen fan van hoge koorts en met oorontsteking/waterpokken al helemaal niet.
     
  18. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Jullie zijn veel in mijn gedachten ❤
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  19. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.656
    1.187
    113
    Wat verdrietig, heel veel sterkte!
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  20. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ik ben ook vrijwilliger bij een speeltuinvereniging, en krijgen ook regelmatig negatieve reacties...Ben heel blij met jouw reactie hier:thumup:
     

Deel Deze Pagina