Als je er je zinnen op hebt gezet en dan na afloop om je heen kijkt en denkt "he lekker!" Ideaal. Probleem wat ik heb is dat ik dan gelijk de countdown klok in kan stellen totdat t weer een chaos is.
Ja, maar ik probeerde de optie open te houden dat mensen schoonmaken echt leuk kunnen vinden en ik niet kan bepalen dat dat niet zo kan zijn Robotstofzuiger gaat jullie vast helpen! Kan je serie kijken terwijl die werkt
Dit inderdaad. Maar van rommel om me heen wordt ik ook weer onrustig Ik voel me dan alleen niet altijd geroepen om degene te zijn die het moet opruimen. T is ook nooit goed
Soms moet er eerst iets rots gebeuren om te beseffen hoe waardevol de gewone dingen zijn. Ik duim voor je maandag. En gefeliciteerd vast met je zoon.
Hoeveel meer rust je hebt met vriendjes een vriendinnetjes over de vloer. We hebben er nu 4 extra dus totaal op 9 en het is heerlijk rustig!
Echt? Het gemekker van andermans kinderen kan ik echt niet handelen momenteel lussikni willikni verveelmezo (Toegegeven dat ik last heb van permanente chagrijnigheid de laatste tijd)
Net de jongste kunnen redden van een stukje appel wat fout geschoten was. Arm mannetje was pimpelpaars. Mijn eigen helemaal kapot geschokken.
Ik heb ook liever dat ze allebei iemand te spelen hebben en er dus 2 keer zoveel kinderen in huis zijn, dan maar 1 extra kind. Nog beter is als ze allebei ergens anders spelen.. Totdat ik ze weer moet halen, dan bedenk ik me dat het toch wel lekker is als de ouders naar ons toe komen, ipv dat ik ze her en der moet halen
De collega die ik al tijden leuk vind appt mij opeens. Of ik iets met hem wil drinken heb ik iets gemist ofzo?
Ja nouja mocht je een carriere zoektocht gaan ondernemen: lopende band werk zou ik dan overslaan, geeft ongeveer dezelfde sensatie der irritatie. Bij voorkeur trek ik alles glad als de kinderen op bed liggen, heb ik nog een paar uur plezier van mn werk. Alleen zo weinig aan je avond.