Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Tja. Het blijft iedere keer kans op. Geluk of pech. De ene keer direct geluk. De andere keer iedere maand pech. En het enige wat je kan doen is moed houden en doorgaan. Soms lukt dat. Soms niet. En dan toch omdat je geen andere optie hebt. Ik zal er nog een mooie dooddoener in gooien. Jouw tijd komt nog wel ;)

Mim89 vindt dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Schilderen doe ik hier wel. Inclusief schuren. Oh wat voel ik me dan stoer als ik met dat lawaaiapparaat sta te zwaaien.:roflmao: net als de heg snoeien met de elektrische heggeschaar :roflmao:

Maar hier dus al een half jaar een deurklink die los zit. Geen idee hoe ik dat kan fixen. Man ook niet. Dus dat blijft een irritatiefactortje in huiso_O

Lampen vervangen doet man. Maar dat heeft meer met lengte te maken dan met geslacht.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Er zit altijd een klein mini mini schroefje in een deurklink. Je hebt dan een klein gaatje erin en daar gaat het schroefje in. Ik denk dat bij jullie dat schroefje kwijt is. Hier valt hij er ook regelmatig uit:rolleyes:

Mamafiets en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wie kent het personage huggy wuggy?
    Mij zei het tot vandaag niets. Vandaag kregen we mail van de kleuterjuf van dochter dat meerdere kinderen dit personage kennen van filmpjes online en dat het eruit ziet als een knuffeldier maar in de filmpjes een moordenaar is. Kinderen gingen dit zeer gewelddadig naspelen en praten daarbij over vermoorden en doodmaken. Ik ben best in shock (en geloof me dat ben ik niet snel met zoon die al vele dingen heeft uitgespookt). Ben er over gaan googelen en vind het niet normaal dat kleine kinderen hier naar mogen kijken en hoorde van mijn schoonzus dat er op de markt hele kramen vol met knuffels van dit personage zijn. Welke ouder koopt dit voor zijn kind?? Heb ik onder een steen gelegen dat ik dit nog niet kende? Dochter kende het ook niet en had gelukkig ook weinig van haar klasgenoten meegekregen erover.

5. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb het opgezocht. Het is een horrorgame waarbij de huggy wuggy je knuffelt en dan enge dingen zegt. Ook zie je geen geweld in de filmpjes.

Ik kan niks vinden over vermoorden ofzo :confused: maar de stukjes uit het spel wat ik net zeg zijn wel echt goed freaky en ik ga het niet spelen als ik alleen thuis ben :roflmao: (sowieso niet hoor maar brr).

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.895
    18.686
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig.. veel sterkte ♡

Loveischocola vindt dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.895
    18.686
    113
    Vrouw
    Jeetje ze heeft het goed te pakken :( beterschap!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Er is inderdaad geen pijl op te trekken. Het zwanger worden van de oudste duurde 1,5 jaar. Bij de 2e zwangerschap waren we weer bijna een jaar onderweg, zwanger en een miskraam na 9 weken. Toen het begin van de MMM opgestart omdat het elke keer toch best "lang" duurde. Kregen als antwoord dat de zaadkwaliteit zo slecht was dat een natuurlijke zwangerschap er niet in zat. Wilden dus verder onderzoek opstarten en bleek toen ineens zwanger van de jongste (na 3 maanden!)

9. GossipGirlxoxo

ah nee, weet even niet wat te zeggen behalve dat ik aan je denk ❤️

Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    80% is geluk hebben. Toen mijn vorige donor ermee stopte heb ik wel echt serieus erover gedacht om ermee te stoppen. Maarja die enorme wens he...

Mamafiets vindt dit leuk.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.384
    8.890
    113
    Vrouw
    Wauw wat bijzonder!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Dat vonden wij ook. Ik ben helemaal niet spiritueel oid, maar wij zeggen altijd dat de jongste gewoon heel graag bij ons wilde zijn.

Mim89 vindt dit leuk.
  13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.971
    15.011
    113
    Ja die heeft te veel hema reclames gezien: STAPELEN MAAR!

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Hier is pas Pinkstermarkt geweest en echt wel 20 kramen met die dingen.. Vond ze er erg grappig uitzien en de koopmannen ook schreeuwen dat het de nieuwste rage was. Las idd gisteren wat het poppetje dus écht is en blij dat ik het niet heb gekocht :)

15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Mim89 en Loveischocola vinden dit leuk.
  16. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.258
    12.633
    113
    Vrouw
    Knuff Hopelijk is die snel en blijvend vervult

Mim89 vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Bizar toch dat zoiets lugubers een rage kan worden? :eek:

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ohhhhh myyy god. Ik heb hier nooit van gehoord en dacht ook even googlen. Zie ik de knuffel die neefje laatst op de markt had gekocht. Maar puur en alleen omdat ie m er leuk uit vond zien. Geen flauw idee dat dit een bekend figuur is en zo een luguber spel achter zit. Het zou me dus niks verbaxen als dit gekocht wordt omdst het er leuk uitziet en dus niet omdat het een bekend spelfiguur is.

19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Ja maar hoeveel mensen het dan kopen omdat het schattig eruit ziet? Mijn mam vond hem ook echt cute, het is dat ik aangaf dat ze al genoeg knuffels hadden, anders had ze ze denk ik gekocht voor de kids ;) Zoiets verkopen als 'trend' vind ik echt schandalig eigenlijk...

20. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.939
    5.908
    113
    Vreselijk! Voor zulke mensen is het waarschijnlijk ook nooit goed. Maar zelf een poot uitsteken ho maar:rolleyes:.

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina