Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Daar zal dochter vast wel een mening over hebben gezien dr leeftijd. Ga dr volgens mij ook geen ongelijk geven. Sommige titels zijn ere titels, geen functienaam.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.201
    12.214
    113
    Dan kan je het sowieso eerst proberen, ik vond het lekkere recepten en zo fijn om uit te kiezen wat je wilt eten ipv te verzinnen wat je wilt eten. Wel op tijd opzeggen als je toch niet verder wilt ;)

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.923
    3.125
    113
    Ja, ik vind het heerlijk om te koken. Ook langer in de keuken te staan. Via Jumbo kun je ook recepten en dan de boodschappen toevoegen. Maar de laatste keren misde ik steeds van alles waar door dan alsnog steeds er naast greep.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  4. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Ik kreeg vanavond een berichtje van de achterbuurvrouw. Ze maakt zich zorgen om ons, er komt veel geschreeuw bij ons vandaan. Helaas heeft onze jongste (10 ASS) erg veel problemen met veranderingen en nu gaat de oudste naar het voortgezetonderwijs en hij een andere klas en beperkt schermtijd waar hij het niet mee eens is.
    Hij gaat erg schreeuwen als hij boos is en helaas zit ik ook even tegen mijn taks omdat er nog iets anders speelt, dus soms schreeuw ik ook.
    Nu wordt er dus gekletst over ons, pff ik voel mij al rot en probeer zoveel mogelijk rustig te blijven. Sorry maar ik wilde dit even van mij afschrijven.

Wij hebben begeleiding gehad voor hem maar soms val je weer terug in het oude.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.279
    6.192
    113
    He wat rot, dikke knuffel!
    Hopelijk komen jullie weer snel in rustiger vaarwater.

Gewooniemand en Vero0504 vinden dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hier ook, erg he. Hebben ze eerst veel oogst weg moeten mieteren omdat het te droog was en nu alles kapot.

7. Gewooniemand

Dank je!
    Op dit moment is er gewoon veel, iemand tegen onze auto aan gezeten met erg veel schade als gevolg, de auto is total loss verklaard en in mijn familie wat problemen. Ik ben nu na dit berichtje gewoon op, ben bang dat de kinderen uit huis worden gehaald. Zal wel niet zo gebeuren maar toch.

8. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.522
    864
    113
    Vrouw
    Erg he ik woon in een dorp met allemaal fruittelers. Het was hier gisterenavond noodweer! Overal dakpannen eraf veel omgewaaide bomen, bij veel dorpsgenoten waterschade liep zo de huizen in. Als je de boomgaarden ziet zo erg al die beschadigingen....

Spectre en tuc vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Och meid wat heftig.. Dikke knuffel!
    Wel super lief van je achterbuurvrouw dat ze even checkt hoe het met jullie gaat. Zou je eventueel weer voor een korte periode de hulp die je al had kunnen inschakelen? Al is het maar telefonisch bijvoorbeeld?

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    Lastig is dat he, herken het wel.
    veranderingen zijn ook enorm lastig. Helpt het om het visueel te maken?
    Te tekenen, picto's o.i.d.?

Hier 2 assers, puber heeft gelukkig geen woedeaanvallen meer, maar wel lang en vaak gehad. Dan zette ze het op een enorm gillen alsof haar heel wat aangedaan werd. Gilde dan ook enorm hard "mama stop je doet me pijn!!!". Heel de buurt kon meegenieten:oops: kon zo 2u lang duren.
    Was altijd bang dat de politie een keer voor de deur zou staan.
    Gelukkig nooit gebeurd.

Zoon gilt ook vaak, veel boos en gewoon bepalend in alles. Zijn wil is wet (in zijn ogen). Buren maken wel eens een opmerking maar weten gelukkig hoe het zit. Al weet ik niet of ze het ook echt begrijpen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    Je kids worden niet zomaar uit huis gehaald hoor, zeker niet als je bekend bent bij de hulpverlening.
    Wij hebben heel wat te stellen gehad met puber en ook met vt te maken gehad, maar nooit een probleem gehad. Alles was gewoon te verklaren dus ook geen onderzoek gehad o.i.d.

12. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.713
    3.166
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb zitten huilen! Dat stukje, echt. :cry:

Mim89 vindt dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.468
    17.411
    113
    En bij ons wel een goede bui. Regende lang maar niet plenzen. Gewoon rustig. Raarxdat dat zo kan verschillen he

14. Gewooniemand

Een rotnacht gehad en nu even bijslapen i.p.v. werken. De cliënt maar een dag verzet.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vanmorgen mijn eerste Vinted verkoop gedaan :D.

We deden al veel via Marktplaats, poosje terug ook een Vintedaccount aangemaakt en nu dus mijn eerste verkoop gedaan.

Spectre vindt dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.049
    18.844
    113
    Vrouw
    Wat rot zeg, dikke knuffel! Kunnen jullie terug hulp vragen misschien?

Gewooniemand vindt dit leuk.
  17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.789
    31.371
    113
    Vrouw
    Eerste schoolweek zit erop :thumup:
    Terug in het ritme.
    Contactformulier gevuld
    Ingeschreven voor de begin van het schooljaar gesprekje
    Infoavond is gepland
    Kalender met studiedagen en vakanties opgehangen.

Eerste juf met positieve cotona test heeft zich alweer gemeld. " u hoort voor maandag of en hoe de vervanging is geregeld" o_O

18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    ❤️‍

Gewooniemand vindt dit leuk.
  19. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.023
    6.767
    113
    zuid-holland zuid
    Ah probeer het niet teveel in het negatieve te trekken van je buurvrouw. Ik heb ook een buurjongen met ASS met grote schreeuwbuien en als ik hem hoor dan app ik daarna soms ook naar de buurvrouw of alles ok is, of ik misschien iets kan doen. Nou kan ik zelden iets doen natuurlijk, maar mijn bedoeling is niet slecht, ik zou echt in geen miljoen jaar de politie erover gaan bellen in elk geval. Het is toch juist fijn als je buren ook weten wat er aan de hand is, zodat ze ook een beetje met je mee kunnen leven.
    Wie weet kun je haar hulp nog een keer inschakelen met iets.

Kolibrie2 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.449
    8.965
    113
    Vrouw
    Nou dat begint al weer lekker :confused:

Deel Deze Pagina