Gewoon iets om te delen deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.391
    8.914
    113
    Vrouw
    Hopelijk slaat de ab snel aan!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben eigenlijk nu voor het eerst op zoek naar een huishoudelijke hulp. Heb altijd gezegd dit zelf te doen en dit doe ik ook het liefste. Laat mij maar lekker zelf alles doen, op mijn manier. Maar moet eerlijk zeggen dat ik met 3 kleine jongens, werk, een zwangerschap etc wel af en toe denk ‘best zwaar’. Ook vind ik het soms zonde om in de weekenden bijv de bovenverdieping te doen terwijl de jongens natuurlijk ook vrij zijn en ik ook no wil sporten. Er zitten maar zoveel uren in een dag, maar het huishouden verslonzen doe ik niet. Echt nooit. Daarom toch maar nu op zoek naar een hulp voor de grote klussen ;). Glazenwasser hebben wij trouwens ook. Die pakt af en toe de boel binnen ook mee, maar meestal doe ik dat gefaseerd zelf (ene dag de voorkant, andere dag de andere kant). En die containers, Tsja.. als ik het gevoel heb hulp in huis te kunnen gebruiken dan zijn dat wel echt klussen die ik al helemaal uitbesteed. Ik ga even kijken hoe het me bevalt!

3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Ah bah, heel veel sterkte. Jullie krijgen het wel voor je kiezen

Loveischocola vindt dit leuk.
  4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Dat m’n jongste dochter na 8 maanden ‘al’ mag afzwemmen voor haar diploma. :D
    De oudste 2 deden er ruim 1,5 jaar over. En ik verwacht dat we met de jongste nog wel veel langer bezig zijn (durft niet eens in het water te springen en z’n motoriek heeft het arme kind van mij geërfd :roflmao::|)
    Gelukkig vind ik het wel leuk om bij zwemles te zitten :p

Spectre, Zeebra, NiVa0230 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.233
    23.342
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb er zelfs 1 met maar 1 kind :roflmao: Maar ik heb er echt een pokkehekel aan.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.898
    3.081
    113
    Vandaag naar het spreekuur geweest. En weet niet zo goed wat er van moet vinden...

Er gaat ergens iets mis met zijn zenuwaansturing met zijn evenwicht en hij heeft last van hyptonie..... haar mogelijke oorzaak...

Verschillende dingen een beetje.

Hij heeft hersenschade wat ook op zijn mri te zien was. Dit verklaart niet alles maar kan wel een verklaring voor bepaalde dingen zijn.

Zij gaat er zo goed als vanuit dat er uit het genetische onderzoek een syndroom. Komt, omdat hij uiterlijk niet op mijn man en mij lijkt door bepaalde uiterlijke kenmerken die bij syndrome voor komen.

En het goede nieuws... aan een spierziekte denkt zij nu niet meteen. Omdat hij eigenlijk altijd al 'afwijkend' beeld heeft laten zien.

Wat ze wel denkt is dat hij momenteel totaal overprikkeld is en daar door didactische stilstaat en achteruit gaat en lichamelijk slechter word. Met zijn nieuwe school moet dit goed gaan komen. Vinden zij ook vele malen geschikter.

Hun beleid nu....

Afwachten op genetische uitslag zij houden het ook in de gaten. En zodra er voor hun belangrijke dingen uit komen zal genetica ons bellen en zij hier naar met of hij bij hun onder behandeling moet blijven omdat zij eventueel nog wat bij kunnen dragen.

Spectre vindt dit leuk.
  7. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.189
    1.369
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb vandaag een telefonisch consult met mijn arts, maar word er altijd zo onrustig van... Afspraak stond om 15.30 maar is indicatie tijd, nog steeds niet gebeld, heb ervaring al eerder (andere arts) dat er dan vergeten word te bellen... Ik wil ook niet direct zelf aan de telefoon hangen maar wil wel weten wat beleid gaat worden... Dus zit mezelf nu nog onrustiger te maken door te twijfelen hoelang nog te wachten voordat ik de poli moet gaan bellen :oops: o_O

8. tuc

tuc Niet meer actief

O ik ben wel eens om 19 uur gebeld:roflmao:

Indiana vindt dit leuk.
  9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.391
    17.333
    113
    En je weet zeker dat het vandaag is? Ik zat tijd terug ook te mopperen dat ze niet belden. Bleek ik een maand te vroeg te zijn :roflmao: was geen ramp, controle gesprek kno.
    En ook weleens dat hun boos waren dat ik niet op nam:rolleyes: kreeg de brief met oproep 2 dagen later pas. Dus nee, dan neem ik niet op als de kinderen naar school moeten

Indiana vindt dit leuk.
  10. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.189
    1.369
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha ja ben om 16.15 gebeld :D:thumup:

Whahha dat is ook wel een actie :D

toch3 en Maan14 vinden dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113
    Mijn zoon kwam er mee. Ik kende het ook niet maar hij vertelde wat het was. Hij snapte er helemaal niks van dat iemand dat ding wou hebben. Klasgenoten kennen het allemaal.
    Zoon wou er niks mee te maken hebben en vond het belachelijk dat mensen dat voor hun kinderen kochten.

Hier lopen dus inderdaad kleuters met die dingen. Of het interesseert ze niet en vragen niet door wat het is of ze denken dat hun kind dan "stoer" is.

Blij dat ons kind zo stront eigenwijs is om daar niet in mee te willen gaan.
    Eindelijk heeft dat eigenwijze voordeel voor ons:roflmao:

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113

Wanneer komen de uitslagen binnen? Je had een paar dagen geleden toch ook een afspraak in het ziekenhuis. Daar nog geen uitslagen gekregen?

Maan14 vindt dit leuk.
  13. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.898
    3.081
    113

Onze zoon krijgt de filmpjes soms via automatisch afspelen. Door een van die vervelende Nederlandse YouTubers. Kijkt hij minecraft en komt er opeens dit voorbij.

Oudste durfde er door niet meer op zijn eigen kamer te slapen en nu zie je ze overal.

14. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.898
    3.081
    113

Nee, en nu alleen dat er wat uit het genetische onderzoek zou komen ' zij konden bepaalde uitslagen wel zien' maar gaven aan dat de geneticus belt als alles er is en dit wel 3 maanden kan duren........ Tot nu toe voelt het vooral of we een soort van aan het lijntje gehouden worden.

Maar heb gewoon slecht geduld... zijn er bijna voor mijn gevoel maar mag ook wel naar bijna 8 jaar.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Ik heb een zoon die eigenlijk heel gevoelig voor dit soort dingen is. Maar die vind huggy wuggy gewoon schattigo_O en zegt erover: mama, je snapt toch dat poppy playtime gewoon een spelletje is he?
    Hij speelt het niet, maar ziet het voorbij komen bij youtubers. Heb ook gewoon gevraagd of hij het niet eng vindt, toen keek hij mij aan alsof ik niet wijs was.
    Voor mij hoeven dit soort dingen niet, maar als hij er niet van schrikt ga ik het ook geen grote lading geven.

Sylver en Zeebra vinden dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.128
    14.857
    113
    Vrouw
    Mijn zoon van 6 heeft huggy wuggy ook gevonden. Hij vind hem wel leuk.:oops:
    Ik heb hem wel verteld dat ik het maar raar vind en dat ik niet wil hij het lijkt.
    Hij heeft zelf geen moeite met het poppetje, dus maak er verder ook geen groot iets van.

tuc vindt dit leuk.
  17. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Dit idd. Net zoals in Roblox opgegeten worden door een banaan. Ik zie de lol er niet van in, zij moeten er vooral om lachen ('dat kan toch in het echt helemaal niet').

tuc vindt dit leuk.
  18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113
    Dat is wel heel sneu!!

Zoon zoekt wel op internet maar moet aangeven wat hij gaat doen.

Hij heeft zo ver ik weet de filmpjes verder nog niet gezien en ik ook niet

Maan14 vindt dit leuk.
  19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.391
    10.333
    113
    Dat idee krijg ik ook. Maar misschien roept het meer vragen op als je maar een deel van de informatie geeft.

Al is 3 maanden wel erg veel. Ik snap dat je geduld op is. Hou je toch al lang vol!!

Maan14 vindt dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.780
    18.892
    113
    Vrouw
    Ik probeer een beetje te volgen maar het lukt soms niet goed meer
    Hoe kwam jij aan die info over spierziekte, als dat het nu toch niet is?
    En welk syndroom denkt ze dan aan ?

Deel Deze Pagina