Dat kost dubbel omdat je eerst bij een ander bent geweest en zij je als nieuwe klant zien dit bij elkaar is al bijna 400 euro.
Oké dat snap ik. Zit er altijd zo lange tijd tussen? Is het een probleem als er nog meer weken bij komen?
8 weken tussen behandeling 1 en 2 en dan ongeveer een jaar. 2de behandeling maakt het meer permanent. Nu 2 ongelijke wenkbrauwen
Gisteren ons verblijf geboekt voor Tunesië (ik met een vriendin). 200 euro in totaal voor 2 personen voor 5 nachten. Wat een koopje, ben helemaal blij
Heb je je nek al eens goed laten losmasseren door een fysiotherapeut? Die hoofdpijn komt echt van het vastzitten can bepaalde spieren in je nek. En kan dus goed wat aan gedaan worden. Warmte helpt ook. Directe stralingswarmte van bijvoorbeeld de zon op mijn nek helpt geweldig. En als die niet schijnt een verwarmde sjaal of hittepit kussentje. Of goed insmeren met tijgerbalsem.
@Asil wat een euh... aparte reactie zeg maar En ohhh wat spannend!!!! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen dat het deze keer gaat lukken ❤️❤️
Ik ben een tijd terug geweest voor m'n pols, ze heeft toen ook bij m'n nek gevoeld omdat het allemaal in verbinding staat en zat inderdaad vast. Probleem is dat ik vaak spanning ervaar waardoor het snel weer terug vastzit. Maar warmte helpt inderdaad heel goed! Ben ook blij met warmer weer.
Nee want ik kan voorpagina niet, ga deze maand voor onze allerlaatste terugplaatsing. Ik hoop dan zwanger te zijn. Dus dan word het pas volgend jaar. Als het niet zo is en wij uitbehandeld zijn staat mijn hoofd er niet echt naar. Ik heb dit eerlijk tegen haar gezegd en toen kwam dat voice bezicht.
Heel apart hoe ze reageert… en die dinsdag is geen optie? Want gelijke wenkbrauwen is toch wel wat je mag verwachten voor 400 euro…
Wat enorm zwaar, ik zal duimen voor een zwangerschap! DUIM, DUIM!! Dan later nog maar hebben over een deel van het geld terug. Het is wat. Anders moet ze maar flexibel zijn en savonds doen.
Nee, heb een andere afspraak moet daar al vrij voor nemen. Ben nu een weekje weg, zou maandag 2 uurtjes opnemen voor mijn wenkbrauwen en dan hoefde ik mezelf voor de rest niet meer druk te maken. Met echo's en Tp in het vooruitzicht ben ik al meer afwezig dan gewenst en dit stond allemaal keurig vast. Teken de plekjes bij momenteel, het is te doen. Maar liet ze zetten om dat niet meer te hoeven doen
Geen idee of ze dat überhaupt zou doen. Ze is wel een aparte. Was bij de eerste afspraak al duidelijk maar levert wel goed werk.
Snap ik, ik zou nog proberen in de avond en anders focussen op iets veel belangrijkers. Ik duim voor je!
Volgens mij is dat een redelijk normale prijs, wij betaalden laatst omgerekend zo'n 300 euro voor een week, huisje op loopafstand aan zee.