Gewoon iets om te delen deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.463
    113
    Sommige mensen zijn gewoon wat onhandig, maar eerlijk en floepen het eruit. Sommige mensen zijn gewoon onzeker en hebben dat nodig om zichzelf beter te voelen op een of andere manier. Is echt precies iets wat mijn zusje zou kunnen zeggen. En dan wel vanuit de 2e redenatie.

Toen ik in de winter zo'n hoofdband om had tegen de kou, zei ze tegen haar dochtertje (die er niks van begreep met half jaar oud), kijk je tante su, ze heeft een tulband om.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.212
    15.005
    113
    Vrouw
    JupitR vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat vind ik erg hoor, om jezelf beter te voelen.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.463
    113
    Ja dat is het ook. Triest ook, maar dat helpt toch niet.

tuc vindt dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.017
    15.048
    113
    Nouja, in elk geval tijdig gemeld. Als ik wat aparts wil moet ik G meenemen.

Met apart bedoel ik dan alles wat niet zwart is en geen spijkerbroek is. Al zag ik wel een mooi colbertje bij de WE beetje wijnrood van kleur. Maar toen liep ik weer hard weg voor t prijskaartje. Die 80 euro weegt niet op tegen de hoeveelheid die ik t zal dragen.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.017
    15.048
    113
    Nope ik herken t ook niet als badjas.

Zxcvb vindt dit leuk.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.017
    15.048
    113
    Ja die figuren die een ander onderuit trappen om zelf de spotlight denken te hebben...ik pak dan altijd in gedachten popcorn en kijk diegene dan heel lang aan en wacht tot ie zich heeeel ongemakkelijk gaat voelen. Nog leuker als ze zich er onderuit proberen te kletsen...terwijl je alleen zwijgend kijkt met een pokerface.

Gek genoeg zie ik ze daarna zelden nog...raar joh.

8. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.888
    3.634
    113
    Vrouw
    Ik ben echt helemaal klaar met die schijtverbouwing. Het liep al 2 weken uit en nu loopt het nog verder uit. In plaats van begin oktober word het eind oktober en niemand kan er wat aan doen maar ik wil naar huis:cry: Ik mis mijn eigen bed, mijn eigen wc, mijn eigen bad en ik haat het om telkens op en neer te moeten voor mijn spullen/kleding als ik weer eens wat nodig heb.

Ik sta echt een beetje op het punt van breken, het afgelopen jaar was zo ongelooflijk zwaar en vandaag drong het ineens tot mij door dat ik er niet veel meer bij kan hebben. Ik wil gewoon naar huis, een huis wat af en schoon is. In plaats daarvan moeten we nog van alles zelf verven, schuren, lakken en de hele klerebende nog opruimen en ik kan echt niet meer...

9. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.212
    15.005
    113
    Vrouw
    Ach lieve meid, je hebt al zo veel voor je kiezen gehad. Even flink balen en uithuilen en dan nog even de schouders eronder.
    Krijg je nog hulp bij het afwerken? Familie/vrienden ofzo.
    Sterkte❤️

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  10. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.888
    3.634
    113
    Vrouw
    Ja wel wat maar het meeste moeten we toch zelf gaan doen. Sinds het vorig jaar fout ging met de verbouwing slaapt onze dochter echt onwijs slecht, wij slapen dus al ruim een jaar nauwelijks. Dat slaaptekort breekt wel op en ik vraag mij oprecht af of het wel verstandig is om voor een tweede te gaan.

Kan je nagaan wat een zo'n idioot allemaal veroorzaakt heeft heo_O

11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.197
    12.208
    113
    Ik kan mij zo goed voorstellen hoe je je voelt en ik snap dat je er echt doorheen zit. Letterlijk de laatste loodjes. Kan jullie dochter misschien ergens een nachtje logeren? Dat jullie even een goede nachtrust kunnen pakken? Wees lief voor jullie zelf, en kijk uit naar het resultaat!

12. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.139
    1.623
    113
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Je gaat je eigen huis uit met het idee dat dit voor een bepaalde periode is en dan wordt alles veel langer. Ik ging bijna een jaar geleden tijdelijk bij mijn broer wonen met het idee dat de aannemer dan vrij baan zou hebben voor de keuken en badkamer. Uiteindelijk werden dat iets meer dan 4 maanden. En dat trekt gewoon een behoorlijke wissel op je. Ik wilde de verbouwing in de gaten houden, op mijn werk in dezelfde periode kreeg ik als leidinggevende te maken met een langdurig zieke in mijn team.

Zuul vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.212
    15.005
    113
    Vrouw
    Oh een goede nachtrust is zo belangrijk. Kan je dochter niet af en toe een nachtje bij iemand logeren? Zodat je af en toe een bacht door kunt slapen?
    Qua elkaar afwisselen en alle andere trucjes zal je allemaal al wel uitgeprobeerd hebben.

Pff, idd wat 1 persoon allemaal kan doen. :mad:

14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.434
    8.960
    113
    Vrouw
    ❤️

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.689
    27.331
    113
    Vrouw
    Je zou hem ook de pest pleuris cholera schurft wensen.

Sterkte. Ik hoop zo dat je binnenkort écht kan genieten van jullie huis.

Zuul vindt dit leuk.
  16. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.237
    4.464
    113
    Vrouw
    Oh nee, wat een tegenvaller. Ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon thuis wil zitten met een kop thee en dat je om je heen wil kijken en denkt "zo, dit is mijn huis". Ipv de zooi waar jullie nu al zo lang mee moeten dealen. Je kan best wat tegenslag verdragen, maar meid... Kijk even wat jullie allemaal op je bordje hebben gekregen :eek: niet gek dat je er even doorheen zit. Daarbij zijn de laatste loodjes altijd het zwaarst.

Wat betreft nog een hoop te doen: ja. Maar het einde is nu ook in zicht. Weet niet wat jullie planning is om te klussen, maar misschien dochter uit logeren en met wat vrienden/familie een weekend doorpakken?

En die tweede: als je straks gewoon lekker in je huis zit, met een prachtige keuken en een onwijs mooie uitbouw ziet de wereld er echt weer anders uit. Als het opgeleverd is, alle restpunten klaar zijn, er niemand meer in/uit loopt... wat zullen jullie een rust gaan ervaren!

Zuul vindt dit leuk.
  17. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.888
    3.634
    113
    Vrouw
    Je wil niet weten wat ik hem en zijn vrouw allemaal al gewenst heb te krijgen:|

Voor de rest, jullie zijn lief!
    Dochter een nachtje uit logeren gaat lastig maar overdag krijgen we wel hulp dus het klussen kan in fases heel goed lukken alleen moeten we natuurlijk ook de aannemer niet in de weg lopen en die is er 6 dagen per week.
    Begin dit jaar is een naaste van ons plots op een hele nare manier overleden en de hele familie heeft het daar, uiteraard, nog erg moeilijk mee. Volkomen begrijpelijk maar dat betekend wel dat we daar niet teveel op terug kunnen vallen wat betreft klussen/oppassen.

18. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.866
    2.057
    113
    Vrouw
    Dat ik ontzettend blij ben dat zoon zijn zwemles niet meer op zaterdagochtend 8u hoeft :| En stiekem ben ik trots dat ik dat zonder overleg veranderd heb nu hij naar een volgend badje mag :roflmao:

Eigenlijk zou mijn man de zwemlessen 'doen' maar vanwege zijn ziekte draai ik er al sinds februari voor op en die wekker om 6.45 op zaterdagochtend... o_O

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.680
    5.710
    113
    Echt geen tijden he:| wij hadden altijd sport met dochter zaterdag middag, en nu in de ochtend, iets later maar blijft irritant.

20. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.913
    2.074
    113
    Eerlijk gezegd zie ik de gelijkenis ook wel een beetje. Maar dat komt wellicht omdat ik nu zelf een badjas aan het naaien ben.
    Maar dan nog..... iets zien en iets er uit flappen zijn 2 verschillende dingen.

JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina