Meneertje is weer terecht, kwam op z'n gemakje aangewandeld nadat we thuis kwamen van de buurt uit te kammen
Ja zal je altijd zien. Directie bepaald zelf wel wanneer ze ten tonele verschijnt... En jij maar ongerust blauwbekken
Mooi om te lezen. Hoe gek dat misschien ook klinkt. Het gemis blijft toch wel, wat je ook doet (of juist niet). Nu is het een manier om haar te herdenken. Fijn dat dat zo kan, ondanks het gemis en verdriet Edit: en voor die kinderen doe je net wat meer toch? Digitale knuffel
Vandaag ben ik alweer 3 weken en 1 dag ongesteld en ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Zo ben je het maanden niet en zo weken achter elkaar. Het lijkt gelukkig minder te worden maar ik hoop niet dat dit iets nieuws gaat worden want daar heb ik eigenlijk geen zin in zo.
Man voor een week vertrokken voor werk en ik breek de vulling uit mijn kies. Morgenochtend de tandarts dus weer bellen. Kan er ook nog wel bij
Ohh dat heb ik de laatste tijd ook. 3 weken ongesteld, 1 of 2 weken niet dan weer 3 weken wel en daarna weer 5 weken niet ofzo Rot pcos
Oh bah, ik vind het al vervelend dat ik om de 3 weken ongesteld word tegenwoordig (richting overgang denk ik) maar dit is helemaal prut. Ik hoop toch dat het iets verbetert voor jullie hoor!
Kijkt rijkhalzend uit naar de sneeuw. Schurfthekel aan kou maar sneeuw is de uitzondering. Heerlijk zo weinig geluid als er een dik pak ligt. In de middag bij oma sinterklaas vieren. De fotocamera voor G dr verjaardag er ook maar ff bijgedaan met een gedichtje dat ze m wat eerder krijgt ivm sneeuw. (Is al opgeladen en voorzien van geheugenkaart) Snowboots voor de kleintjes al paraat en een regenbroek, mutsen, wantjes. Kom maar dooooooor!!! En morgen dan wel weer weg voor t verkeer. Duuuuuuurt lang!!!
Dat de was mij roept maar heb een voorhoofdholteontsteking en bukken doet zeer . Ga mijn dochter maar lief aankijken haha
@Mim89 Ik bedacht me opeens dat ik je een update zou geven. Er zaten 5 pups in het nestje en het is voor ons een Blenheim reutje geworden. We kunnen niet wachtennnn We mogen gelukkig af en toe langskomen tot hij mee naar huis mag, dus zaterdag gaan we hem voor het eerst bezoeken ❤️
De oogarts is hier altijd zo druk bezet, weet iemand hier hoe dat komt? De normale wachttijd is hier 190 dagen. Wegens nood kan ik steeds op een spoedplekje. Maar sta er echt van te kijken.
Inderdaad een tekort aan oogartsen. Ik loop met mijn kinderen bij het oogziekenhuis in Rotterdam en ik hoorde daar een tijd geleden al over een wachtlijst. Het zal vast niet verbeterd zijn de afgelopen jaren.
Ohhh wat leukkkk!! ❤️ Deel vooral foto's tegen die tijd! Die van ons was echt de liefste hond ever ❤️
Hier ook, zorgbemiddeling schoot ook niet veel op. Zal je wel ff een pb sturen allicht is t wat voor je.