Na (wat ik dacht) een hele heftige griep die maar niet echt overging veel bij de huisarts geweest maar zonder resultaat en gister komen we er, toevallig bij een reguliere controle, achter dat ik de ziekte van addison heb. En dat mijn 'griep' een addison crisis was waar ik godzijdank zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen. Ik ben zo ongelooflijk klaar met dit *!#^!%$!%jaar. Afscheid moeten nemen van papa, afscheid moeten nemen van oma, verdacht plekje bij mama bij bevolkingsonderzoek (gelukkig niets, maar wat een stress direct na papa's dood), verhuizing, nieuwe diagnose, operatie dochter... Mag toch hopen dat die gifbeker voor dit jaar inmiddels leeg is
Ik ben even gaan googlen wat deze ziekte is, maar jeetje, wat heftig. Hopelijk kun je snel goed behandeld worden. Veel sterkte, al die stress hebben jouw gezondheid heel duidelijk fysiek beschadigd, hopelijk voor jou snel een goede behandeling en minder stress zodat je ook minder behandeling nodig hebt.
Onze scheiding is in gang gezet. Ex-man heeft al een woning gevonden en is aan het klussen. Gaat erg snel, nu 4 weken geleden dat ik het heb uitgesproken. En nu komt het allemaal zo dichtbij. En soms zijn er twijfels die toeslaan. Voel me dan zo labiel bah.. wou dat ik een paar maand verder was.
het word beter echt waar! Ik ben inmiddels een jaar uit elkaar met mijn ex man .. we zijn sinds 3 maanden gescheiden. Kon oprecht blij zijn dat hij een nieuwe relatie heeft. En ik ben zo blij dat ik die stap gezet heb.
Ok. Ik loop best achter in dit topic. En ben dus ook vrij laat met reageren. Maar. Wil je toch wat tips meegeven voor volgend jaar. Doe het niet op een schooldag. En zeker niet op een schooldag wanneer sint op school komt. De zondag ervoor is prima. Maar.... kondig het vooraf heel duidelijk aan. Met de 5 W's (wie: wij als gezin, wat: pakjesMIDDAG, waar: thuis, wanneer: Zondagmiddag op 14.00 uur, hoe (ok ik weet te is geen w): we gaan liedjes zingen, dan komt Piet met een zak cadeaus etc. Dat voorkomt een hoop stress en prikkels. Verder houd je het eenvoudig. En voor je man zet je vast een doos klaar waar iedereen de papiertjes is moet doen Hoop dat je er wat aan hebt. Zo niet... lekker negeren mijn post
Haha goeie tips Thanks! Ik heb het overwogen het eerder te vieren, maar man en ik kwamen tot de conclusie dat we dan echt wat uit te leggen hebben aangezien hij precies weet welke datum het is En hoe fout het ook klinkt, liever één zo'n (school)dag dan een heel weekend. Maar we hopen volgend jaar niet meer te hoeven vieren Dan zit hij in groep 4 en is het einde in zicht. Jongste is de rest van de week ziek thuis gebleven van school trouwens. Hij was dus waarschijnlijk ook al niet lekker
Ik ben ontroerd over onze zoon van 8. De kinderen hadden gespaard en mochten een kleinigheid uitzoeken van eigen geld. Natuurlijk enthousiast op zoek, wat vind ík leuk. Hij had iets uitgezocht en zelf betaald waar ik beetje verbaasd over was. Maar goed eigen geld eigen keuze. Zijn we thuis, had hij het voor zijn broertje van bijna 2 gekocht❤️❤️