Dat ik deze periode zo zwaar vind. Het donker. Het missen van onze vaders. Wat deze periode altijd erger lijkt. Ik wordt er gewoon een beetje depressief van. En moe Zo vreselijk moe Maar ik zet mijn vrolijke gezich weer op. En probeer te genieten can de lichtjes en de leuke dingen die we gaan doen.
Hangt er storm in de lucht??? Behang....glasvezel behang met extra hechtende lijm en zekerheidshalve stucen Bijna bed tijd...bijna deze dag overleeft
Wat een rotdag, nu al! slecht geslapen en veel wakker gelegen. Met veel moeite uit bed gekomen om de jongste naar school te helpen om vervolgens te horen dat hij lesuitval heeft.. dank dat je het even komt melden Zie ik daarna mijn laarzen die ik heel graag wil met 50% korting kan ik alleen met creditcard betalen Man is op zakenreis en zit de hele dag in besprekingen dus kan niet helpen.. zul je zien dat ze er niet meer zijn als hij wel kan helpen. Kom er net ook nog achter dat de oudste gister per ongeluk ook de folders van vorige week gelopen heeft gaat lekker. En ik moet vanmiddag werken en de combinatie van werken en kids alleen thuis is een hele slechte combinatie. Ze moeten het toch gaan leren maar ik stoor me mateloos aan hun ‘alleen maar gamen gedrag’. Ze doen echt niks zelfstandig pff is het al vanavond?!
Donderdag naar het lumc. heb een ov chipkaart gekocht. Zodat ik hier mee naar leiden kan. Echter. Normaal altijd met iemand er bij. Ik vind het echt dood eng alleen met de trein te moeten.
Jaaa, ik heb de ns app ook. Het is vooral van Leiden terug. Eerst komt de trein richting Dordrecht uit mijn hoofd en hier naar pas de gene die ik moet nemen. Ik hoef dan ook niet over te stappen. Hier ooit dus de foute trein genomen
Vandaag moest ie hier niks afleveren maar hij toeterde wel toen hij hiertegenover stilstond Man vond het niet zo grappig haha, toen ik zei van oh dat zal de sexy postbode wel zijn gelukkig weet hij dat ik er maar mee lach
Ohh dat kan ik me voorstellen, met de bus gaat bij mij nog wel, maar de trein is echt eeuwen geleden voor m'n gevoel haha. Succes alvast! Vervelend dat je alleen moet..
Hahaha als zoon en ik naar mijn moeder gaan in vakantie dan gaan we met de trein. Afgelopen vakantie dus ook, we kijken zien echt staan dat het de goede richting is. Bleek het de stoptrein te zijn. het rare was dat ik hem absoluut niet terug konden vinden. Het duurde een eeuwigheid voor we er waren en moesten we halverwege ook nog eens met de bus. Op een station wat we niet kende. We zagen een trap en wij naar boven bleek dat je alleen het perron af moest lopen dus net zo hard die trap weer af. Net op tijd voor de bus om vervolgens daarna weer een andere trein te nemen. Man haalde ons op en dat was maar goed ook want de laatste trein reed ook niet. Misschien een omweg , vertraging maar kom er altijd We nemen altijd voldoende drinken, eten en lekkers mee en dan komt het wel goed
Je hebt ook spellen die je alleen kan spelen. Wij hebben ook veel spellen maar niet alles is in mijn straatje, die spellen kan hij alleen spelen
Mijn vingertopje voelt als of het slaapt. Het is ook echt alleen het topje niet het hele kootje. Echt heel irritant.
Soms vraag ik me af hoeveel toezicht er is op het schoolplein bij het buiten spelen. Is nu al de zoveelste keer dat zoon thuiskomt met kapotte spullen Nu weet ik dat hij ook nogal wild kan doen in zijn spel, maar leerkrachten moeten toch ook wel toezicht houden dat het niet té wild gaat? Nu is er sowieso 1 klasgenoot waar zoon vaak over klaagt (aan kleren trekken, ruzie maken, knijpen) maar ik krijg er niet echt hoogte van wat de oorzaken zijn en of de juf deze dingen ook opmerkt. Vorige week was zijn hemd stuk getrokken, vandaag zag ik dat de capuchon van zijn jas aan beide zeiden ingescheurd zijn en zijn nieuw gekregen armbandje van oma is geknapt.. Ik was er al sceptisch over om dat armbandje naar school te laten dragen, maar hij wilde het zo graag, wel met de instructie om hem bij de gymles af te doen. Ik snap dat kinderen wild kunnen doen op het schoolplein, maar aan kleding trekken enz. lijkt mij toch niet de bedoeling? Laatst ook al een nieuwe trui weg kunnen doen omdat er grote lijmvlekken op zaten die ik er niet meer uit kreeg. Pfffft. Ik baal er van en zoon is nu verdrietig om z'n armbandje van oma. Nouja voor de volgende keer gewoon geen sieraden meer aan naar school en in vodden gekleed.
Nou dat vind ik wel jufgesprek waardig hoor! Hier ook een kind met altijd vieze kleren. Modder en stiften/verf. Hier ook 1x gehad dat ze met verf hadden geverfd wat er gewoon niet afging! Kind heeft 3 dagen met roze handen gelopen Voor de rest gaat het er nog wel uit maar op haar broeken zitten tegenwoordig van die vaalbruine plekken van modder. Maar ze doet het er maar mee hoor Dan kan ik iedere week 5 nieuwe broeken kopen want iedere dag is het wel vies.