Beterschap meis!!! Goed dat je even een pas op de plaats maakt en de focus op je gezondheid legt. Allicht kan beheer m gewoon even inactief zetten joh! Heb je ook de rust en wanneer je weer zo ver bent kan je weer verder.
Gg Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk ervaar je een voorspoedig herstel. Pak je rust en geniet van je gezin.
Hoi, wat naar om te horen en ik hoop dat het snel weer beter met je zal gaan. Ik zal je hier wel missen op het forum, we hebben een heel ander leven maar vaak ook wel weer veel overeenkomsten over hoe we over dingen denken in het leven. Ik wens je het allerbeste toe, liefs..
Beterschap. Irritant al die virussen deze tijd. En 't is al geen fijne periode voor verjaardagen. De echte verjaardag moet nog komen. Maar we doen het familiefeestje altijd eerder, omdat niemand in het weekend voor kerst tijd/zin heeft voor een verjaardagsfeestje. Dus zondag bouwen we een klein feestje met het gezin.
Ligt eraan wat ze doen. Met een paar vriendjes mario-party spelen is niet veel anders dan samen een bordspel doen. Dat is wat ze hier veel deden (oudste met zijn vriendjes). Jongste heeft zelden speelafspraakjes. Maar de laatste keer dat er een meisje kwam spelen hebben ze Nintendo sports gedaan. Ja t is een scherm en ze spelen met controllers. Maar ze staan ook op en neer te springen en te lachten samen. Dat is dan ook mijn regel. Je mag gamen als het samen kan.
Vandaag nog geen koorts gehad (klopt dat meteen af). Dan zou ze in principe morgen weer naar de opvang mogen. Moeten maar even kijken of dat haalbaar is. De opvang gaat altijd anderhalf uur struinen door het bos, dus vind het ook wel pittig om haar na 2 weken koorts meteen het bos in te sturen. Gelukkig kon oma hier een dagje thuiswerken. Mijn man was echt gesloopt van de afgelopen dagen. En toen kwam er ook nog een nachtelijk spoedritje naar het ziekenhuis bij omdat mijn suiker niet wou dalen. Hoop dat hij morgen lekker naar zn werk kan, deze week moet hij afronden. In het nieuwe jaar start zijn nieuwe opdracht.
Hoe enorm overprikkeld ik iedere maand weer ben in aanloop naar mijn menstruatie. Ik word er echt een beetje verdrietig van. Vandaag wel eerder kunnen stoppen met werken omdat we naar de tandarts moeten vandaag maar kan soms wel janken zo rot als ik me dan voel. Als die menstruatie er eenmaal is heb ik wel enorme buikpijn en bloedverlies maar dan is die slechte gemoedstoestand wel verdwenen. Ik ben er echt wel beu van aan het worden en vraag me af of hier echt niets tegen is? Iets slikken van kruiden? Hormonen begin in niet meer aan maar het is inmiddels echt een ding aan het worden iedere maand weer. Klaagmodus weer uit.