Beterschap voor je man! Je kunt voor rolstoel, krukken (en inderdaad zou ook voor een toiletverhoger gaan) naar een thuiszorgwinkel. Die van ons bezorgt ook thuis zodat je niet met alles hoeft te sjouwen.
@Korenbloem86 wat een schrik. Klinkt heel pijnlijk. Beterschap voor je man. En succes met alles regelen. Geen praktische tips hier. Heb er gelukkig geen ervaring mee. Sterkte met alles.
Jeetje wat een schrik @Korenbloem86 Hopelijk gaat de operatie voorspoedig en kunnen jullie genieten van de feestdagen met elkaar...
Vriend staat al sinds januari op de wachtlijst voor een grote operatie aan zijn rug. 6 weken geleden datum gehoord, 27 december. e zitten dus al af te tellen. Logistiek alles geregeld, ook met dochter enzo qua opvang. Gisteren te horen gekregen dat het wegens een spoedgeval niet doorgaat. Nieuwe datum nog niet bekend. Echt om te janken.
Pff ik snap dat het even chaos in je hoofd is! Er komt opeens zoveel op je af dat geregeld en veranderd moet worden. Wat fijn dat je oudste uiteindelijk toch lekker is gaan slapen. Voor haar is het natuurlijk ook een flinke domper. Hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht?
Nou zeg!! Je vriend is ondertussen ook wel een spoedgeval! sterkte.. hopelijk niet nog een jaar wachten!
Ja klopt. Ze gaan de hele boel vast zetten. Zijn 2 rugwervels deels afgestorven. En dan nu echt met een hele jaap open. (ipv toen met een aantal sneetjes erin en er weer uit) Operatie van 4 uur, 3 nachten blijven en dan met krukken naar huis.
Bah das balen! Maar ze weten dus al een week van te voren dat er een spoedgeval is? Naar mijn idee is een spoedgeval last minute...
Dat spoedgeval neemt de ruimte in van een geplande operatie. Waardoor geplande operaties moeten verschuiven. Ik mag toch aannemen dat vriend dan niet weer weken moet wachten, dan bellen ze maar iemand anders af die later gepland stond zou je denken.
Ben er bang voor. Collega van me heeft als OK-planner gewerkt bij de chirurgie en dan werd zo'n OK gewoon achteraan aansluiten. De operatie van vriend duurt 4 uur, die kan je ook niet ergens tussen proppen en ze gaan niet iemand anders bellen om te verschuiven, want dat kost veel werk telkens als jer aan zo'n schema gaat morrelen.