mijn kinderen hebben een heel reeeel beeld van de wereld, nee horen ze vaak genoeg en vinden ze net als vele kinderen geen leuk antwoord maar dat is het leven je kan niet alles krijgen wat je wilt. Ik ook niet, anders lag ik nu op een yacht in de Caraïben. die komen vaak genoeg op andere feestjes met 1 slinger 10 balonnen en een taart en hebben het dan net zo leuk hoor. Maar ze hebben een moeder die gek is op thema’s decoreren, alles matchen en het de gasten naar hun zin maken tot in de puntjes. en mbt de shirts en sneakers nee absoluut niet nodig, wel iets wat ik heel leuk vind, noem het mijn hobby. edit. Zie het als een hobby, de een houd ervan om in huis regelmatig te wisselen van woonaccessoires en de ander om elk jaar in de tuin nieuwe bloemen en planten te plaatsen. Beide dure hobby’s. Ik heb mijn kleding als hobby, daar word ik gelukkig van als ik een outfit aan heb en denk zo wat is dit een goede match!
@GossipGirlxoxo Oewhhh als je op vinted gooit wil ik wel een linkje niet dat ik nu normale kleding pas hahaha…
Ja natuurlijk geen probleem. Heb nu nog te veel last van mijn behandeling woensdag maar zodra ik hersteld ben ga ik sorteren op maat, foto’s maken en heeeeeeeeel veel posten.
Ik bedoelde het ook niet negatief hoor! Was benieuwd naar het horloge wat genoemd werd, mocht je er 9 in die categorie hebben dan vind ik je wel miljonair in materiaal haha!
Eh ... Nee, dat is niet duurzaam, bij elk shirt matchende schoenen Maar je moet uiteraard zelf weten hoeveel je koopt al wil je 2 paar schoenen per shirt, maar het is niet duurzaam dat wou ik wel even kwijt
Stuur me maar een pb!!! Anders vergeet ik het zeker weten! Denk dat jij alleen een stuk smaller bent als mij!!
Die ik noemde die ik mooi vind was ook wel heel extreem hoor! Kan me niet voorstellen dat alle horloges die waarde hebben.
Waar ik vooral moeite mee heb is als mensen hun rijkdom misbruiken om de aarde naar de klote te helpen. Zeker niet alle rijke mensen doen dit, maar vaak helaas toch wel. Uitspraken als "maar je doet er niemand kwaad mee" kloppen m.i pertinent niet want voor het overconsumeren door de ene persoon betaalt de andere persoon (vaak behorend tot de 80% armere wereldbevolking) de prijs. En dan de uitbuiting van arbeiders, waaronder niet zelden zelfs kinderen, nog even buiten beschouwing gelaten. Zelf ben ik ook wel een beetje zo opgevoed zoals GG beschrijft. Juist daarom wil ik het zelf anders doen, ik heb namelijk niet het idee dat ik als kind gelukkiger was dan mijn vriendinnetjes die het wat minder luxe hadden thuis. En het is natuurlijk wel zo fijn om deze planeet voor hopelijk nog een aantal generatieslang leefbaar te houden.
Huh koop jij 2 hand schoenen? Los van dat je het kan maar van alles koop ik toch het liefst nieuwe schoenen. En ja heb ook maar 1 paar en moet snel weer nieuwe kopen. Maar dacht gedragen is slecht
Vaak zitten er schoenen tussen die zo goed als nieuw zijn. Ik kocht laatst ook tweedehands schoenen en daar zat zelfs nog het originele prijsje aan. Dus nooit gedragen, of hooguit maximaal 1x maar dat valt voor mij niet echt onder gedragen. Moet ze zelfs nog inlopen.
ik weet dat je in het algemeen praat maar laat ik voorop stellen dat in het bedrijf niemand behalve ik en man worden uitgebuit! Medewerkers zeker niet!
ik hoop ook dat ze die gek snel pakken en jij je rust weer vind. Dit is niet niets. Krijg je hulp hiervoor op je werk? Ondersteuning of gesprekken? En aan de andere leden, kunnen we weer over op de belangrijke zaken op het forum zoals @Iertje naar situatie bijvoorbeeld.