Gewoon iets om te delen deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Man is gisteravond laat geopereerd, ik werd om 23.15u wakkergebeld door de chirurg dat ze klaar waren en man naar de uitslaapkamer ging. Zit een pin in zijn been, en zou direct belastbaar zijn. Als man laat zien dat hij goed met de krukken overweg kan, mag hij naar huis.
    Dochter 2 heeft even duidelijk verteld dat hij dus goed moet oefenen want het duurt wel erg lang voor hij weer thuis is.

Zoon vond dat papa het nog maar een keer moest doen want hij vond het logeren bij zijn vriendje heel leuk:roflmao:.

mamabri, Mamafiets, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.047
    1.679
    113
    Vrouw
    Maar @Liekje81 heeft toch al een paar keer aangegeven dat ze niet willen/kunnen wisselen van ziekenhuis?
    Als in, ik vind het heel lief dat je mee wil denken, maar ik zou het sneu vinden als ze steeds het gevoel heeft zich te moeten verdedigen en uit te leggen...

@Liekje81 heel veel sterkte met alles! Hopelijk krijgen jullie gauw een datum!

Peppabig, Roanna, Mamafiets en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Niet zo gek dat je gister even brak. Het ongeluk heeft al lang geleden plaatsgevonden, dan lijkt er nu een einde in zicht te zijn en is dat helemaal niet zo.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.187
    14.962
    113
    Vrouw
    Heerlijk zulke reacties. Fijn dat jullie zoon het zo naar zijn zin heeft. Een geluk bij een ongeluk;)

Maar ik denk dat jij het met je dochter eens bent, zou wel erg fijn zijn als hij snel weer thuis is.

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.737
    8.828
    113
    Vrouw
    Oh dat heb ik niet gezien, dan houdt het idd op.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.890
    9.402
    113
    Gelderland
    @Liekje81 Jeetje wat een gedoe hè! Hopelijk krijgen jullie gauw meer duidelijkheid. Sterkte ermee!

@Korenbloem86 Hahha die opmerking van jouw zoon. Fijn dat de operatie gedaan is en hopelijk gauw weer thuis!

Liekje81 vindt dit leuk.
  7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Even wat anders dan.....

Gisteren kregen we al het advies voor onze dochter voor de middelbare school. Eind groep 6 kreeg ze (voorlopig) mavo/havo, vorig jaar vmbo/mavo en nu gisteren uiteindelijk tóch mavo/havo. Een beetje een verrassing, want wij dachten beiden dat het mavo zou worden. Toch een opsteker voor zowel haarzelf als wij. Ze heeft goed haar best gedaan, we zijn heel trots op haar!

OliJul, Mamafiets, Luna86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dankjewel!
    Dat scheelt wel, en fijn dat de dokter je toch even wil zien zo net voor het weekend en de feestdagen! succes!!

9. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dankje!! Ik geloof het, je hoort zo veel zieke..

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.286
    23.405
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit is een complexe operatie waarvan de chirurg in het Erasmus, een heel groot academisch ziekenhuis, dat beeld voor het eerst zag op haar spreekuur. Dus dat gaat niet in elk ziekenhuis, de keuze is zeeeeer beperkt. Tegen de tijd dat alles is overgeheveld, is ie in het Erasmus ook wel aan de beurt.

Siepie85 vindt dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.362
    113
    Amsterdam
    Ik hoop vooral dat jullie gewoon snel duidelijkheid hebben.
    Hier heel onbenullig moest plaat uit vriend z’n schouder gehaald worden. Heel blij dat dat weer achter de rug is. En dan te bedenken dat het bij jou vriend veel meer impact heeft.

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.362
    113
    Amsterdam
    En
    en eerlijk ik gok dat zo’n privé kliniek zich niet zal wagen daaraan. Vaak zijn dat vooral dag operaties, want geen 24 uurs zorg.

Liekje81 vindt dit leuk.
  13. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.737
    8.828
    113
    Vrouw
    Ik las het later inderdaad. Heel vervelend en hoop dat je snel wat hoort! Of anders zou ik zelf bellen om te vragen of ze misschien al wat duidelijkheid hebben. Sterkte met wachten!

Liekje81 vindt dit leuk.
  14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.286
    23.405
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat ook nog eens. Hij moet 3 nachten blijven.

Siepie85 vindt dit leuk.
  15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.286
    23.405
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dank je! Helaas zijn ze er niet op vrijdag. Dus woensdag gaan we meteen bellen.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  16. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.996
    2.696
    113
    Vrouw
    Soms word ik er een beetje verdrietig van. Oppas regelen voor drie is zo ingewikkeld. Zeker met een kleine baby. Daarom zijn man en ik gewoon zo weinig samen op pad. Thuis is er altijd een huilend kind of andere afleiding. Ik mis de tijd dat we makkelijk voor de oudste gewoon oppas konden regelen. Opa’s en oma’s worden een dagje ouder en drie kinderen onderbrengen voel ik mij gewoon bezwaard over.

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.041
    18.839
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk... en een oppas aan huis zoeken oid? Het zal ook weer makkelijker worden naarmate de kinderen ouder worden, maar voor nu is het een last.
    Mijn schoonvader en vrouw hadden iedere vrijdag de kinderen en ze bleven daar ook vaak logeren. Helaas door ziekte gaat het oppassen nu niet meer echt en mijn ouders wonen weer wat verder weg van ons. Het vergt veel planning wanneer we eens samen weg willen en dan zijn ze 'maar' met 2.

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.187
    14.962
    113
    Vrouw
    Geen tienermeisjes in je omgeving die een zakcentje willen verdienen? Hoe doen andere mensen in jouw omgeving het? Hebben die wel opa en oma die kunnen?

Wij konden altijd wel.oppas vinden voor onze kinderen. Bij ons in de kerk waren altijd wel meisjes die dag wilden en konden.

19. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.996
    2.696
    113
    Vrouw
    Een oppasmeisje vind ik nog wel een beetje spannend met een baby erbij. Misschien als hij 2 is dat dat eens een optie wordt. Maar voor de rest veel die denk ik ook weinig samen op pad gaan?

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.041
    18.839
    113
    Vrouw
    Zou ik ook spannend vinden! Ja het is 1 van de redenen inderdaad dat wij vrij weinig samen op pad gaan. Nu is het bij ons met 2 kinderen misschien nog wat makkelijker te regelen, maar mijn schoonmoeder is niet geschikt, schoonvader en vrouw gaat momenteel niet ivm ziekte en mijn ouders hebben ook vaak druktes, mijn moeder werkt ook nog.. wanneer ik het ruim van te voren vraag dan lukt het meestal wel hoor, maar het moet dus wel echt gepland worden.

Anniek88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina