Gewoon iets om te delen deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.163
    3.043
    113
    Nederland
    Mijn 1e avond alleen zonder de kinderen en dat ze bij papa slapen. Wat vreselijk zeg. Heb mezelf maar een goed glas wijn ingeschonken en zoek optijd mijn bed op.:cry:

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Lastig zeg! Sterkte!

brownielover vindt dit leuk.
  3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.388
    10.330
    113
    Lijkt me heel lastig!! Zou ook vroeg naar bed gaan met een goed boek. Beetje afleiding. Succes!

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.388
    10.330
    113
    Vandaag met man naar de stad geweest en ging om 12.45 bij de Hema binnen. Hadden ze geen saucijzenbroodjes meer, zat in de oven en zou over 20 min klaar zijn.

Waarom pas om 13.00 o_O

Geen zin om te wachten dus naar bakkerij bart. Daar konden we heerlijk rustig zitten.
    Het jonge meisje achter de kassa had getatoeëerde wenkbrauwen. Ze zaten niet gelijk in hoogte en de boog was anders.
    Vond dat apart, maar goed weet niet wat de reden was waarom het getatoeëerd was.

Overigens was het saucijzenbroodje een stuk groter dan die van de Hema.

Nu nog bedenken wat ik dan wel ga doen met de punten van de Hema :roflmao:

5. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.896
    3.081
    113
    De afgelopen twee dagen gaan hier heel erg slecht,. contact op genomen met de prof nog geen reactie. Kreeg vandaag bericht dat ik 22-2 pas bij de neuroloog kan komen
    A.s woensdag de oogarts, als hij 'weer' papil oedeem constateert weet ik dat zij weer neurologie gaan bellen. Het Kromme is ook dat duidelijk in de verwijzing staat dat het om verhoogde hersendruk met hier bij gezichtsveld uitval gaat en dus een behandeloptie dit te verlagen om zicht te behouden. Het voelt voor mij super krom allemaal, weet dat dingen gewoon tijd kosten. Maar het is gewoon zo dat mijn emmertje flink vol is momenteel er door. Vooral de onzekerheid. Voor de gene die het volgde het is het vena cava superior syndroom ' in mijn geval dichte bovenste holle ader door de leads, precies bij de overgang naar het hart' en dit werkt met gradaties, de hersenoedeem is een zeldzame bijwerking net als het slecht kunnen slikken en zicht verlies. Echter maakt dit beiden wel dat de gradatie best hoog is, de vaat arts spreek ik de 11ste gelukkig weer hij zet echt alles op alles. Naar ons streek ziekenhuis gaan wat eigenlijk hoort want ben in het ander nog niet gezien heeft geen zin. De laatste keer op de spoed werd ik naar 6 uur weg gestuurd met wij kunnen niks want te complex en voorgeschiedenis te complex.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.896
    18.691
    113
    Vrouw
    Sterkte!

7. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    knuffel!

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.341
    113
    Gelderland
    Ahh dat is lastig.. sterkte!

9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.609
    31.106
    113
    Vrouw
    Knuffel. ❤️

Mijn eerste reactie was. Oeh... een avond alleen op de bank met een glas wijn en zonder kinderen !!!! Feest!

Maar ik begrijp dat dit een heel andere situatie is.

femkes, cosdy en brownielover vinden dit leuk.
  10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.388
    8.896
    113
    Vrouw
    Pff wat heftig. Ik hoop echt zo voor je dat ze snel stappen gaan zetten!

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.388
    10.330
    113
    Wat een rot situatie! Hopelijk komt er snel een behandeling.

12. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.702
    6.604
    113
    Vrouw
    De oudste was naar de kapper geweest (daar brand ik mijn handen niet meer aan, puber...) en jongste zoon wilde net zo'n kapsel. Eindelijk, want ik mocht al maanden niet knippen :o:

Voor en na:
    1704621390901.jpg

Ondanks het niet stil willen zitten (net 5 jaar) best goed gelukt *schouderklopje aan mezelf*

Suzy85, Eruanna, Muisje2016 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.601
    3.946
    113
    Vrouw
    We kregen zojuist een uitnodiging van schoonouders om binnen enkele weken te gaan eten in een tweesterren restaurant :D daar zeggen we geen nee tegen haha :p
    Nog nooit gedaan dus wel benieuwd.
    Voor de ervaringsdeskundigen, wat doe je aan naar zoiets? Man in kostuum en ik een mooie jurk?

Zxcvb, Maan14, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.609
    31.106
    113
    Vrouw
    Leuk! En lekker :)

Mijn ervaring is van voor
    Ik zou gewoon leuke nette kleding aan trekken waar jij je prettig in voelt. En zeker niet iets dat gaat knellen rond de buik ;)

Syane en artie vinden dit leuk.
  15. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Doen! Ik ben sinds kort ook weer begonnen, heerlijk. Als je een jbn diploma of oud paspoort hebt waar je banden in staan hoef je niet opnieuw te beginnen, maar kun je vanaf de oranje band gewoon verder. Ik vind het jammer dat ik mezelf dit niet eerder gegund heb en ik overweeg om tzt aikido erbij te gaan doen.

16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.116
    14.849
    113
    Vrouw
    Goed gedaan hoor!:thumup:
    Enne...oefening baart kunst. Gewoon lekker blijven doen. Mijn kritische zoon (20) mag ik nog steeds knippen;)

Nummer4 vindt dit leuk.
  17. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.418
    1.325
    113
    Vrouw
    Kerstvakantie ten einde helaas…

18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.116
    14.849
    113
    Vrouw
    Ja echt hè.
    Ik kijk er altijd erg naar uit. Gezellig allemaal thuis. Ook mijn man heeft dan altijd 2 weken vrij. En heel vaak is hij alweer voorbij voor we iets zinnigs hebben gedaan:confused:
    Tweede kerstdag werd jongste zoon ziek: waterpokken. Daar was hij echt een aantal dagen niet fit van.
    Toen was het alweer oudjaar. Nieuwjaarsdag met schoonfamilie gezellig samen geweest. Dinsdag op woensdagnacht gingen er twee flink aan de buikgriep. En die waren zaterdag kas weer echt fit. Nou, dat was onze vakantie....

19. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    768
    1.253
    93
    Vrouw
    Ik baal ook dat de vakantie voorbij is. De eerste week waren we druk met veel verplichtingen en de tweede week was mijn man 3 dagen weg. We zouden vanaf donderdagmiddag tot vandaag nog relaxen en leuke dingen doen. En nu heb ik vanaf donderdag echt een mega stevige griep (waarvan ik me afvraag of het geen longontsteking is) te pakken..:(
    Ik ben al totaal ongeschikt om zolang stil te zitten/liggen, maar nu het ook nog net in de vakantie is, baal ik er helemaal stevig van:cry:

20. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Dat mijn oudste dochter met mijn hele trap incl muren heeft ondergekotst :eek:
    Ze kwam naar beneden met de mededeling dat ze buikpijn had.
    Nadat ze naar de wc was geweest zei ze dat het wel weer ging en ging ze terug naar bed.
    Bijna bovenaan de trap ging het mis..
    Wat een ravage :eek:

goed normaal zou ik denken.. shit happends , kan gebeuren..
    Maar heb vorige week mijn trap + muren geverfd .
    Mijn dochter kan er uiteraard niks aan doen.. ze voelde het sowieso niet aankomen het kwam er echt ineens uit.
    Maar baal wel..
    trap is wel weer schoon, maar de muren krijg ik niet helemaal schoon en er zitten nu dus allemaal vlekken op :rolleyes:
    Gelukkig hou ik van verven dus ik kan binnenkort weer aan de slag.

Deel Deze Pagina