Nou wij ook, zeker doordeweeks dan slaap ik al lang. In het weekend overigens ook want ik trek dat echt niet meer
Even delen hoe lief mijn werkgever is. Vorige zwangerschap had ik een andere werkgever. Toen ook doodziek, meer dan 20 ziekenhuisopnames, sondevoeding etc. Er werd alleen contact gezocht om te vragen wanneer ik weer kwam werken. De arboarts vond dat ze echt te veel druk gaven en heeft ze meermaals terug gefloten. Na een half jaar hebben zelfs geprobeerd mijn salaris naar 70% te zetten, terwijl mijn salaris 100% vergoed werd door het uwv. Na mijn zwangerschap opzoek gegaan naar ander werk, en meteen heel eerlijk geweest: we willen op den duur nog een kindje, en de kans dat ik daar weer heel ziek van wordt en uitval is best groot. Nou, dat was geen probleem! Toen we serieus van start gingen voor baby 2 heb ik zelfs alvast kennis mogen maken met de bedrijfsarts. En net kreeg ik mijn loonstrookje binnen: ondanks dat ik er al ruim een half jaar uit lig, tot half mei verlof heb en daarna nog moet revalideren heb ik 5% loonsverhoging gekregen We hebben geen cao, of vaste afspraken over loonsverhogingen, dus ze waren echt nergens toe verplicht. Ik verdiende al meer dan wat het uwv vergoed, dus had eigenlijk niks verwacht tot ik weer aan het werk zou gaan.
Ik zou het lekker doen. Ik vind die dagen niet eens heel lang, ik ken kindjes die veel vaker en langer moeten. Zometeen op school moet ze zelfs 5 dagen. Mocht het toch wat te vermoeiend zijn dan kan je haar ook wat vroeger ophalen.
Ja dat dacht ik ook. Maar ik was gistermiddag aan het werk en had toen dus niet op zp gezeten. En s avonds kon ik het niet meer vinden. Topicstarter was volgens mij een nieuw lid. Zou ze haar account hebben laten verwijderen?
Vriend opgenomen in het ziekenhuis wegens nierstenen. 3 dagen voor zn grote rugoperatie. Die al een keer verzet is en we echt door willen laten gaan. Op de oorspronkelijke dag van de operatie zat ik ook met hem op de spoedeisende hulp. Die steen plaste hij de dag erna uit, maar er zaten er nog 2. Het heeft toen zo moeten zijn schijnbaar, anders had zn operatie ook niet door kunnen gaan. Vannacht is schoonzus met hem nar de spoed gegaan, hij is nu opgenomen. En nu dus maar hopen dat die operatie gewoon door kan gaan. De spanning bouwde al op bij me laatste dagen. Aftellen, maar toch de hele dag bang zijn dat er weer een telefoontje komt dat het niet door kan gaan. En nu dit. En ik ben gewoon aan het werk, want collega kan vanmiddag pas komen. Gelukkig kon mn schoonmoeder vanochtend even naar huis komen om bij dochter te zijn. Die kan het allemaal wel alleen, naar school enzo, maar wilde haar niet alleen laten nu en dat wilde ze zelf ook niet. Kind maakt ook veel teveel mee laatste jaar helaas.
Aaah nee toch! Was zo blij dat hij er vanaf was heb je dit weer. Er zit al zoveel spanning en stress en krijg je dit weer op je bord. Heeft hij nu medicijnen gekregen en moet hij weer wachten tot hij het uit plast of gaan ze er wat aan doen? Ik duim heel hard dat de operatie door kan gaan. Duim, duim, duim!
Blijf hard voor je hopen dat hij er vlot vanaf komt en dat de operatie ook door kan gaan. Succes vandaag!
Ik verheug me zo erg op de tuin en de bloemen en het zaaien en tuinieren! De bollen piepen boven de grond, nog even geduld ♥️