@GroeneBomen gefeliciteerd met jullie wondertje ❤️ Hij had op het laatst opeens haast zo te lezen! Geniet ervan! (En ook een dikke knuffel, want kan me heel goed voorstellen dat er ook een hoop verdriet bij komt ❤️)
Van harte gefeliciteerd! Wat een pittige klus zo te lezen, maar je hebt t gedaan! Ik wens je een voorspoedige en rustige kraamtijd toen en hoop dat je kunt genieten met al je mannen!
Ik vind vakantie stom! Week 2 van de meivakantie en ik ben gesloopt. Ik ben moe en heb veel meer pijn dan anders (sowieso altijd pijn). Gelukkig gaan de kids komend weekend logeren en wij er samen 2 nachten op uit. En dan is maandag de vakantie ook alweer voorbij
Ik kreeg op facebook een herinnering van een foto van een enorme spin een jaar geleden. Loop ik net door de hal en zit er op precies dezelfde plek weer een enorme spin. Ik zal geen foto plaatsen maar het beest is enorm... Heb een app naar mn vriend gestuurd met sos! En een foto. Zegt mn oudste doodleuk "oh die, ja die zag ik vannacht al toen ik naar de wc ging"
Voor zoiets heeft onze oudste ons wel eens uit bed getrommeld 's nachts Toch fijn hoor als er dan een puber aan je bed staat met de mededeling dat ze niet meer naaar haar kamer durft vanwege een spin. Niet zeuren en slapen aub!
De spin is inmiddels voorzichtig uitgezet in de natuur (en niet door mij haha). Waarschijnlijk zit er over precies een jaar weer een op precies dezelfde plek... Oh en in de tussentijd de komende weken kom ik ze vast nog vaker tegen. Ik was er altijd doodsbang voor, maar in dit huis (platteland) komen ze vaker tevoorschijn. Net als muizen (ook elk jaar in mijn gootsteenkastje) en af en toe een verdwaalde rat in de tuin (open water voor de deur). Alles waar ik een verschrikkelijke afkeer van had is veranderd in een 'ik ben er aan gewend' maar leuk is het niet.