Ja voel me herboren ik werk gewoon overigens, mn man heeft vakantie en de kinderen volgen vakantie kdv/bso zodat ze in t ritme blijven enigzins.
Ik heb vandaag m'n kledingkast opgeruimd en er gaat minstens een volle vuilniszak met kleding weg die of te groot is of ik gewoon nooit meer draag. Opgeruimd staat netjes! Vond het voorheen zo moeilijk om kleding weg te doen, maar vooral nu er eea bij zit dat echt te groot is geworden vind ik het toch een stuk makkelijker.
Nou ja! Wat toevallig. En dit is geen grap, maar m’n waterkoker begaf het gister en ik moet een nieuwe. Ik koop ‘m gewoon en ga niet eens met C in gesprek of hij dit ook een goed idee vindt Waar koop ik hem?
Ik kan het nu ook al delen. Het gaat zo: ‘Ah nee hè? Nee koop maar een nieuwe. Nee ik vind het geen gezicht. Nou ja als jij er blij van wordt.’ Ik:
https://www.lidl.nl/p/ernesto-snijplank/p100359924 edit: kortere link edit2: servies ook al gezien? ERNESTO® Porseleinen servies online kopen | LIDL
Ik durf het topic “welk liedje heb jij in je hoofd” niet te openen uit angst dat ik dan een liedje zie die ik niet uit mijn hoofd krijg maar ben al dagen toch ook wel nieuwsgierig als ik die langs zie komen