Niet dat ik jou verantwoording schuldig ben maar omdat ik gisteren hier niets van heb meegekregen en dit net pas lees. Ben je tevreden met het antwoord of heb je nog vervolgvragen? Ga je gang…
Nee dat niet, maar in vergelijking met wat veel andere moeders aan cadeautjes krijgen voelt dit wel als een halve Ferrari Geeft niks, jij bent blij met jouw cadeautjes, ik met de mijne
Ik ben er heel blij mee, en al was het wel een Ferrari ook die moet ik kunnen delen als ik er blij van word toch?
En voor iedereen die op zijn teentjes is getrapt lees 1 bladzijde terug daar vraagt iemand letterlijk of ik mijn tas nog heb gehad!
Tuurlijk! Geniet jij van je mooie tassen! Ik ben blij weer een fatsoenlijke föhn te hebben die niet naar smeltend plastic ruikt En mijn tieners hebben ook aan zichzelf gedacht en voor een handig cadeau gezorgd: een goede kleine koekenpan die op mijn net nieuwe inductieplaat kan, zodat ze weer lekker eitjes kunnen bakken
maar die reactie waar je op reageerde is toch niet van moederdag....? (van spectre) Hier gister naar de huldiging van Feyenoord geweest, ben niet perse fan ofzo haha Maar leuk voor de kindjes om er een keer te zijn geweest
Je hebt idd gereageerd op de vraag of je je tas gekregen hebt. Logisch dat je daar antwoord op geeft. Maar daarna reageer je op een bericht van @Spectre van een hele tijd terug. Dat is nogal onlogisch
Ik ben ook niet iemand die afvalt van voeden. Eerder het tegenovergestelde. Mega mega mega honger 24/7 haha
Gewoon bewust dingen oprakelen, ik was het allang vergeten en ze begint er zelf over als ze wil kan ze het krijgen hoor. Maar heb ik nu geen tijd voor
dat viel tegen dochter die normaal uitslaapt was zo zenuwachtig voor de kadotjes en het ontbijt dat ze al om 8.30 klaar zat aan de ontbijttafel
, maar dat is voor heel veel mama's laat hoor. Bij mij stond de hele bubs om 8 uur aan mijn bed. Anders zijn we niet op tijd voor de kerk
Nou inderdaad ik ben al blij als de jongste pas 6 uur wakker is. Na 7 uur is hier iedereen al wakker. Weekend of niet