Gewoon iets om te delen deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.572
    113
    Zit ik eens een avondje niet op het forum is er blijkbaar van alles gebeurd. Iemand die me bij wilt praten?

Syane, Bloempjelief en Spectre vinden dit leuk.
  2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Is het genoeg nu? Straks kan ook dit topic verwijderd worden omdat er teveel herkenbare dingen in staan.
    Maak je druk om je eigen leven en kijk naar je eigen zonden zou ik zo zeggen.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.375
    8.882
    113
    Vrouw
    Ik hoop oprecht dat het daarom was. Want ben er best van geschrokken, vooral door wie het is...

blij83 en Sado vinden dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.375
    8.882
    113
    Vrouw
    Nou ja het is toch niet heel gek dat mensen er van geschrokken zijn en het er nog over hebben? En ik zie geen herkenbare dingen genoemd worden hier.

Syane, Mammavantwee, Spectre en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.888
    2.564
    113
    Ik heb vanmorgen wat verder gekeken en dat idee heb ik nu ook een beetje. :$ Maar goed het kan natuurlijk waar zijn.

Sado vindt dit leuk.
  6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Kwestie van tijd voordat iemand iets zegt waardoor diegene wel herkend kan worden.

Saartje33 vindt dit leuk.
  7. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.199
    1.995
    113
    Ik denk dat het echt niet verwonderlijk is dat het verwijderde topic, nog door het hoofd van sommigen mensen blijft spelen. En volgens mij gaat iedereen er hier nu discreet mee om. Niemand noemt namen of andere herkenbare dingen. En iedereen schrijft vanuit hoe zij het zelf heeft beleefd.
    Zomaar negeren wat er gisterenavond gebeurde, hoeft toch ook niet.
    Ik was zelf ook nogal onder de indruk. En het voelt ook heel gek om hier nu te lezen en schrijven' en net te doen alsof dat van gisterenavond niet is geweest en alsof ik dat niet weet.
    En me 'zorgen maken om me eigen leven', is uiteraard het belangrijkste. Maar mensen lezen en schrijven toch juist op een forum om ook ervaringen en belevingen van anderen te lezen. Als je interesse daar niet ligt, dan zou je toch überhaupt geen forums bezoeken.

Mim89, jessy77, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.888
    2.564
    113
    @NiVa0230 Dit is het vooral voor mij. En ja als het verhaal echt is en je komt erachter dat je niet meer anoniem bent dan denk ik echt oprecht dat de grond onder haar wegzakte omdat ze dacht dat ze het verhaal anoniem hier kwijt kon. Ik zeg daarmee niet dat ik het goed praat, ik vind het bizar dat je dit je partner aan kan doen en daarbij neem je iedereen om je heen mee.
    Maar ik sta nog steeds achter wat ik in het topic zelf zei: Het topic is gemaakt voor geheimen.
    Ik snap jou ook zeker hoor :)

Ik vind het nu ook vooral bizar dat het misschien niet eens echt is, relletje schoppen. :|

NiVa0230 en Sado vinden dit leuk.
  9. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.909
    6.476
    113
    Ik denk dat het sowieso te laat is dit nog echt geheim te houden, je kan ‘t verwijderen, maar veel mensen hebben het wel gelezen en anderen zullen het via pb’s wel te weten komen - ik ga sowieso geen namen ofzo noemen, en voor mij maakt het ook geen verschil verder, ik reageer niet anders op het anonieme account dan op een bekend account in deze context.

En het kan ook gewoon een verhaal zijn dat verzonnen is voor wat meer spanning hier, maar ik denk dat het dan wel gezegd was nu…

Sado vindt dit leuk.
  10. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik vraag me af waarom haar man er dan nu wel achter gaat komen? Dit is toch tussen forumlid en haar man. Er gaat toch niet ineens iemand haar man opbellen met dit verhaal? Of ben ik nu zo zwartwit.

11. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.909
    6.476
    113
    Misschien bekenden hier op het forum?

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Let iedereen dan ook op de namen. Ik ben zo'n muts dat ik elke keer vergeet wie wat zegt. Dus ik ben geen bedreiging voor het door vertellen wie het was:roflmao:
    :oops:

Kolibrie2, Zxcvb en Nummer4 vinden dit leuk.
  13. Madeliefje1234

Madeliefje1234 Actief lid

6 dec 2018
    228
    205
    43
    Vrouw
    Nou inderdaad. Ik trek het verhaal beetje in twijfel, maar als het waar is, dan is het een walgelijk verhaal. Het zal jezelf maar overkomen dat degene van wie je houdt, al 20 jaar vreemdgaan. Dan hoef je echt niet in slachtofferrol te kruipen.

NiVa0230 en Sado vinden dit leuk.
  14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Er zijn hier een aantal die het zouden doen. In het verleden is er iemand geweest die de Belastingdienst heeft ingelicht n.a.v. een topic.
    En ik heb hier al 2 mensen herkend op het forum. Ik doe daar zelf niks mee. Leef en laat leven.
    Je kan zomaar bekende meelezers hebben.

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    #75 Sado, 18 apr 2023
    Laatst bewerkt: 18 apr 2023
    Ik zie deze wel vaker voorbij komen, maar is dit niet gewoon een broodje aap verhaal? :o:

Neuzeke vindt dit leuk.
  16. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ook al zouden er bekenden zijn, dan is het toch niet aan hen om hierin te mengen? Ik vind het belachelijk dat iemand de belastingdienst heeft gebeld n.a.v. een topic hier. Biiiiizar!

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    #77 Asil, 18 apr 2023
    Laatst bewerkt: 18 apr 2023
    Dat zeg ik niet. Ik zeg haar veel sterkte te wensen, want alles is al erg genoeg. Ik oordeel gewoon niet. Noch over haar, en de mensen die betrokken zijn. Het is niet mijn leven.
    "You reap what you sow". Dat beseft iedereen zich toch wel, in zo een situatie zijn er alleen maar verliezers.

Kaatje92 vindt dit leuk.
  18. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik heb het persoonlijk ook niet over medeleven voor het betreffende lid, van wie ik verder vrijwel niets weet overigens. Maar meer over het niet meteen iemand als vuilnis aan de kant gooien.

Ja oh man mijn hart huilt voor alle betrokkenen...haar man en kinderen. Zijn vrouw en kinderen. Mensen wat een rotzooi.
    En in die zin dat gevoel niet voor haar. Maar ik gun haar wel een kans, mits ze dit uiteraard stopt en ook zich oprecht schaamt en verbetering wil, want nu willens en wetens ermee doorgaan...

Kijk ik kijk naar mijn Grote voorbeeld die dat voor vele wellicht niet is. Maar Hij vergaf ook oa de overspelige maar zei wel: zondig vanaf nu niet meer. Oftewel: kap ermee! Maar je krijgt wel een nieuwe kans op een eerbaar en geliefd leven.

Susy, zegenwens, Zxcvb en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    We hebben gisteren niet voor niks het topic verwijderd. Dit is echt een hele persoonlijke situatie waarvan het betreffende lid niet had gewild dat het naar buiten kwam. Ze wilde anoniem haar verhaal doen, maar dat ging uiteindelijk mis.
    Als zij wil dat jij het weet zal je je vast wel een pb sturen (al verwacht ik van niet).

Kolibrie2, Iertje81, Mim89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.722
    3.951
    113
    Dank je wel voor je uitleg :)

WWJD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina