Ze heeft al aangegeven dat ze hier zeker niet mee naar buiten gaat treden en ze deze legen mee in haar graf zou nemen. Ik vind dat echt heel erg voor haar man. Heel haar leven samen is een grote leugen en bedrog. Stoppen kan en wil ze niet.
Ik quote jouw bericht maar dit is een algemene reactie: Het lid heeft ons gevraagd om de berichten te verwijderen en in deze situatie hebben we hier gehoor aan gegeven. Willen jullie nu niet meer doorgaan? Anders blijft het sluimeren.
Eens. Het was even nodig om na te praten over wat gebeurd is. Dat hebben we gedaan. Verdere reacties beginnen dan meer op roddelen te lijken. En dat hebben we mi niet nodig. En is ook vervelend voor haar wiens naam niet genoemd mag worden, omdat ze nog steeds gewoon mee kan lezen hier, maar niet kan reageren.
Ik denk dat diegene het ook toch wel heel graag ergens kwijt wilde, anders maak je geen nieuw account aan om dat op te biechten. Wellicht toch wat steun zoekend in een ingewikkelde situatie.
R doet nog altijd thuis 2 slaapjes en kan nog bijtijds naar bed en is een verdraaid goeie slaper die je doorgaans niet voor 0800 hoort. Uitgezonderd dan de 2100/2130 roomservice request. * counts blessings * Vanavond nog een release (hopelijk alleen standby) dus dat momentje van rust wordt zeer zeer zeer gewaardeerd.
Ik verveel me dood in bed. Vanmorgen een behandeling aan mijn nek gehad, geen echte operatie, minder invasief, wel op de ok maar iets nieuws om de volgende operatie proberen te rekken zodat ik ipv elke 3 maanden nog maar 3 of 2 keer per jaar hoef te opereren met dit er tussendoor. Nu 5 dagen plat door uitvalsklachten en maar veel slapen zodat ik de mei vakantie fit ben voor leuke dingen en uitjes met dochter.
Ik ben uit ellende the Bold and the beautiful gaan kijken. Door de narcose en medicatie kan ik niet goed focussen met lezen,
Ik hoop het ook herstel hiervan is ook veel korter als het goed is kan ik maandag weer redelijk zelfstandig bewegen! De verdoving begint wel uit te werken en dat je geen pretje nu.
Poging 2 Mijn man had de lijst aangevuld, aardig wat ook zelf gehoord. Mijn man de rest. Wanneer we op vakantie gaan gaat zoon zijn eigen podcast luisteren of luisterboeken en wij die van ons Losse verhalen: - Brand in het landhuis - bloody sunday in roermond - dr bones - de kasteelmoord - de moord op Patrick - de kofferbakmarkt - El tarangu - Bob - waarom - achter gesloten deuren - binnen de muren - Daders - kwaad bloed - hoge bomen - julius voorraadkast - Daders - dit kan geen toeval zijn - kunst van het verdwijnen - parel radio - de universiteit van Nederland - dochter - ik ken iemand die ( over gezin) Dit is een reeks sommige interessant sommige niet. Kun je even vooruit Nog wat kunnen slapen vanmiddag?