Dit is natuurlijk het grootste euvel, en het plannen van dat onderhoud de druppel waarschijnlijk. Ik zou dus inzetten op dat zijn mental load vergroot, en die van jou verlaagd wordt...
@GossipGirlxoxo, ik snap beide standpunten ook. Het is inderdaad praktischer als je het zelf regelt, maar ik heb precies hetzelfde gedaan met onze auto realiseer ik me. Die gebruikte ik het meeste voor werk, maar ik liet mijn man de afspraak maken voor de grote beurt. Dus moest dan wel eerst doorgeven wanneer ik hem nodig had. Maar de afspraak zelf maken zou waarschijnlijk betekenen dat ik hem ook moest brengen en dat voelde ook teveel. Iemand anders zei het ook al: je zou samen moeten werken aan een andere balans thuis mentale last. Dus je man kan bij wijze van gewoon alle autozaken op zich nemen.
Een goede vriendin onverwachts bevallen van een kindje met een ernstige aangeboren afwijking. Nooit op de echo’s gezien. Vind het zo erg voor ze, ben er zelf ook heel emotioneel van.
Kan ik me voorstellen. Kan het kindje er wel redelijk goed mee leven of is dat allemaal nog maar de vraag?
Herkenbaar hoor. Hier ook zo'n periode gehad dat ik juist tegen hele kleine dingen enorm opzag om te moeten regelen. Zo moesten we eens met de hond voor een controle naar de dierenarts maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik heb de afspraak online ingepland en doorgespeeld naar mijn man zodat hij kon gaan. Dat doet die dan ook wel maar het zijn juist soms de kleine dingen die dan even niet lukken. Mijn man regelt wel de APK voor de auto maar dan wel met het verzoek of ik hem bij de garage wil brengen
Heb gesolliciteerd, lees nu pas dat ik dan vanaf 4 september al trainingen moet volgen en vanaf 11 september met de werkzaamheden ga beginnen. Heb 2 maanden opzegtermijn . Nou ja, ben nog niet aangenomen natuurlijk en er valt eventueel vast wel wat te regelen. Maar het is natuurlijk wel een beetje stom van mij
Ivm privacy wil ik niet teveel in detail treden. Het kindje kan er waarschijnlijk oud mee worden, maar er zullen zware operaties volgen en gevolgen voor de rest van het leven.
Heftig, zagen wij toen ook in het ziekenhuis toen onze dochter er lag, gewoon kindjes waar nooit gezien was dat er een grote hartafwijking was. Je beland dan in een grote nachtmerrie lijkt mij. Sterkte! Hopelijk komt alles goed
Zijn jullie kampeerders? Of helemaal niet? Het is wel echt relaxed. Lekker thuis de zooi al inpakken haha.
Wij hebben het met onze jongste mee gemaakt. Je beland dan echt in een rollercoaster.. besef me nu soms nog niet dat we het mee hebben gemaakt omdat alles dan opeens zo snel gaat. Klinkt heel gek misschien voor andere. Bij ons was het vanaf het 1e telefoontje naar de vk tot ze onder het mes lag in het emc. Zat net 3 uur tussen.
@Siepie85 en @Liekje81, nou Reinier de Graaf gebeld kon niet zelf een afspraak maken. Wachttijd 3-4 maanden. Toch nagedacht over wat jullie zeiden dat er met bloed ook e.e.a. nagekeken kon worden, dus dacht stuur een berichtje naar de HA.. tor 7 Aug met vakantie en de mededeling bericht niet gelijk de eerste week want dan is het erg druk. Dus het zal nog wel even duren...