Gewoon iets om te delen deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.233
    23.342
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit is natuurlijk het grootste euvel, en het plannen van dat onderhoud de druppel waarschijnlijk. Ik zou dus inzetten op dat zijn mental load vergroot, en die van jou verlaagd wordt...

JupitR en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.775
    7.364
    113
    Vrouw
    Uit de Margriet :roflmao:

20230718_100429.jpg

YaelStone, Syane, Saartje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.775
    7.364
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo, ik snap beide standpunten ook. Het is inderdaad praktischer als je het zelf regelt, maar ik heb precies hetzelfde gedaan met onze auto realiseer ik me. Die gebruikte ik het meeste voor werk, maar ik liet mijn man de afspraak maken voor de grote beurt. Dus moest dan wel eerst doorgeven wanneer ik hem nodig had. Maar de afspraak zelf maken zou waarschijnlijk betekenen dat ik hem ook moest brengen en dat voelde ook teveel.

Iemand anders zei het ook al: je zou samen moeten werken aan een andere balans thuis mentale last. Dus je man kan bij wijze van gewoon alle autozaken op zich nemen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Sheltie

Sheltie Lid

17 apr 2023
    41
    45
    18
    Vrouw
    Een goede vriendin onverwachts bevallen van een kindje met een ernstige aangeboren afwijking. Nooit op de echo’s gezien.
    Vind het zo erg voor ze, ben er zelf ook heel emotioneel van.

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Kan ik me voorstellen. Kan het kindje er wel redelijk goed mee leven of is dat allemaal nog maar de vraag?

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.633
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar hoor. Hier ook zo'n periode gehad dat ik juist tegen hele kleine dingen enorm opzag om te moeten regelen. Zo moesten we eens met de hond voor een controle naar de dierenarts maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Ik heb de afspraak online ingepland en doorgespeeld naar mijn man zodat hij kon gaan. Dat doet die dan ook wel maar het zijn juist soms de kleine dingen die dan even niet lukken.
    Mijn man regelt wel de APK voor de auto maar dan wel met het verzoek of ik hem bij de garage wil brengen ;)

GossipGirlxoxo en suus1983 vinden dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Oef.. wat heftig.. kan er wat aan gedaan worden of weten ze nog niet wat het is?

8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Heb gesolliciteerd, lees nu pas dat ik dan vanaf 4 september al trainingen moet volgen en vanaf 11 september met de werkzaamheden ga beginnen. Heb 2 maanden opzegtermijn :o:. Nou ja, ben nog niet aangenomen natuurlijk en er valt eventueel vast wel wat te regelen. Maar het is natuurlijk wel een beetje stom van mij :roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  9. Sheltie

Sheltie Lid

17 apr 2023
    41
    45
    18
    Vrouw
    Ivm privacy wil ik niet teveel in detail treden. Het kindje kan er waarschijnlijk oud mee worden, maar er zullen zware operaties volgen en gevolgen voor de rest van het leven.

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.906
    18.698
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg.. sterkte!

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Snap ik. Sterkte ermee.

12. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat heftig. Sterkte!

13. Mammavantwee

Snap ik!! Heftig hoor..

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Heftig, zagen wij toen ook in het ziekenhuis toen onze dochter er lag, gewoon kindjes waar nooit gezien was dat er een grote hartafwijking was.
    Je beland dan in een grote nachtmerrie lijkt mij.
    Sterkte! Hopelijk komt alles goed

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat we vrijdag bij een caravan gaan kijken :eek::cry::D:D:D

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Leuk! Wij hebben er ook eentje. Echt een aanrader hoor!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jaaa vind het wel spannend hoor...

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Zijn jullie kampeerders? Of helemaal niet? Het is wel echt relaxed. Lekker thuis de zooi al inpakken haha.

19. Mammavantwee

Wij hebben het met onze jongste mee gemaakt. Je beland dan echt in een rollercoaster.. besef me nu soms nog niet dat we het mee hebben gemaakt omdat alles dan opeens zo snel gaat. Klinkt heel gek misschien voor andere.
    Bij ons was het vanaf het 1e telefoontje naar de vk tot ze onder het mes lag in het emc. Zat net 3 uur tussen.

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Siepie85 en @Liekje81, nou Reinier de Graaf gebeld kon niet zelf een afspraak maken. Wachttijd 3-4 maanden. Toch nagedacht over wat jullie zeiden dat er met bloed ook e.e.a. nagekeken kon worden, dus dacht stuur een berichtje naar de HA.. tor 7 Aug met vakantie en de mededeling bericht niet gelijk de eerste week want dan is het erg druk. Dus het zal nog wel even duren...

Siepie85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina