Oh ja dan is er zo een mega knal dat alles trilt. Is ook eng. Heb eens de trainingzones opgezocht en we wonen inderdaad op de rand van de zone dus ze zullen hier boven dan wel moeten terugdraaien. Inderdaad wel goed dat ze trainen, zo had ik er nog niet over nagedacht Lijkt me wel heel cool om eens mee te vliegen
Wij gaan in september naar de opendag vd vliegbasis. Vliegen niet mee maar zien alles wel van dichtbij.
Dat ik de wit/beige kledingtrend voor kinderen echt niet snap. Ik weet dat het niet mijn probleem is, maar ik krijg vandaag weer wit/beige exemplaren binnen in de opvang die dan heerlijk met de modderkeuken gaan spelen
Ik hou van lichtere kleuren, maar echt praktisch is het niet inderdaad. Wit doe ik dan ook niet aan bij m'n kinderen. Ze hebben wel wat lichtere items hoor.. maar wanneer ze naar de opvang/bso gaan, kijk ik altijd wel wat ik ze aan trek zodat ze gewoon kunnen spelen/knutselen/ wat dan ook...
Misschien maar in de voorwaarden zetten met.. Let op er word gespeeld en daardoor kan uw kind vies woorden.
Ik insemineerde eerst met een eigen gevonden donor. Nu sta ik op de wachtlijst voor de Zwolse donorbank. Dus als ik aan de beurt ben dan zoeken hun een donor voor mij uit (gebaseerd op uiterlijke kenmerken etc die matchen).
Ik snap de trend wel (ik houd ook van die tinten) maar dan niet waarom je het aantrekt naar de opvang. Mijn kinderen krijgen altijd hun niet zulke mooie kleding en kleuren aan naar de opvang
Ik snap het ook niet, endo en myomen zitten in de familie. Zelfs mijn eigen moeder. Zij heeft op haar 36 of 38ste haar baarmoeder laten verwijderen door de pijn. Evenals een tante (oma heeft 10 kinderen gekregen hoopte zelf ook vruchtbaarder te zijn). Andere tante zwareenstruaties, 1 nicht chocolade cysten en endo. 2 anderen ook last can zware en pijnlijke menstruaties. En dat is wat ik tot nu toe weet. Heb mijn schoonzus gevraagd op te letten zodra mijn nichtje gaat menstrueren. Bij pijn of zware bloedingen direct na laten kijken. Maar ik ben dan wel weer de enige met poep problemen. Wat heftig ook van je maag naast al je andere klachten. De "je moet er maar mee leven" komt echt je strot uit ik weet er alles van.
Echt g*dsamme... Vorig jaar hebben we 3 weken in de herrie gezeten in de vakantie doordat onze directe buren hun huis gingen verbouwen. Elke dag slijptollen, boren, hameren alles... Echt verschrikkelijk, de hele vakantie lang... Nu, is het huis hierachter verkocht aan een aannemer.. Sinds 1 week beginnen ze dus elke dag om 0645 uur al met alles klaarzetten, praten, lachen en vanaf 0700 tot 1900 uur werken ze door... Dat huis en de tuin is een bouwval. Dus elke dag boren, timmeren, gevels afspuiten, bomen omzagen, bomen versnipperen. We kunnen in de achtertuin elkaar niet eens verstaan. En elke dag om 0645 wakker. Had gehoopt in mn vakantie een keer tot 0830 te kunnen slapen, maar nee hoor
Dat ik schoon genoeg begin te krijgen van een familielid maar niet goed weet welke houding ik moet aannemen.
Hier heb ik altijd lichte zomerkleding maar eind van de dag de was in met een schepje biotex en alles kan de volgende keer weer schoon aan hoor. Gekleurde kleding word net zo vies met modder.
Diarree op de camping is zó niet leuk. Normaal al drama, maar nu helemaal Oudste zoon vind het al lastig als er iets is, maar nu is het natuurlijk helemaal vervelend. Wat een smerige zooi zeg 1 voordeel, het is nog droog buiten dus de nachtelijke wandelingetjes zijn nu niet erg
Mijn man ligt in het ziekenhuis. En het is vakantie. Met 3 kinderen. Ik zorg, was, poets, regel, organiseer en sjees heen en weer tussen thuis, werk en ziekenhuis. Onze vakantie heb ik moeten annuleren. De pubers balen daarvan. Ik natuurlijk ook. Ik laat het niet merken, maar stiekem baal ik misschien nog wel meer dan de pubers. Want ik hou van vakantie. En ik kan op niemand boos zijn. Misschien vind ik dat nog wel het vervelendste; ik kan op niemand boos zijn. Oh en dan het weer. Echt hoor, waar is de zon?
Oh wat rot! Heel veel sterkte voor je man, maar ook vooral voor jou. Ik hoop voor je dat de zon snel gaat schijnen!