Bij ons hebben ze van vrijdag 13 oktober tot en met maandag 23 oktober herfstvakantie. Heeft jullie school er niet ook een dag aangeplakt? Je kan tzt kijken of het misschien in Europa mooi weer is en ergens naartoe rijden met de auto. Italië, zuid Frankrijk, ik denk dat je dan niet lang van te voren hoeft te boeken. Het is maar een idee en mocht het nergens lekker weer zijn, kan je altijd nog bepalen of je zin hebt om ergens in een huisje te zitten.
Ja wij hebben ook vroege herfstvakantie en een studiedag eraan geplakt, dus we hebben die week ook vrij (is ook mijn laatste verlof week van m’n zwangerschapsverlof). Ik hoop dat we dan nog zonnestralen kunnen meepakken
Dat ik het zo sneu voor de jongste vindt hoe verdrietig hij is over zn hamster. Hij lag vanochtend in zn etensbakje en bewoog niet meer, we dachten dat hij dood was. Ineens bewoog hij toch en kroop uit het bakje. Ligt sindsdien in een hoekje en ziet hem ademhalen, maar verder niks. Hij heeft al afscheid genomen (we verwachten dat hij de ochtend niet haalt) en was zo verdrietig. Hij wist dat het kon gebeuren, de hamster is ruim 2,5, maar toch sneu.
Troost je eigen wij konden na 3dagen naar huis zonder caravan daar zat geen raam meer in die zou door verzekering afgesleept worden dat was dinsdags .vrijdags stond ie er nog dus we zijn weer terug gereden met houten platen en hebben m zelf opgehaald .dus in nog geen week bijna 5000km gereden en geen vakantie gehad wel een trauma rijker door hagelbuien van 500gram alles kapot .we slapen nu sinds 4weken eindelijk snachts weer een beetje . Nou dan geef mij maar regen dat is lang niet zo erg als al die paniek en ellende
Verschrikkelijk. Wij hebben ook veel regen gehad. Maar als we slechts 50 km verder naar het zuiden of oosten of westen hadden gezeten dan hadden we ook dergelijke buien en overstromingen gehad. Dus ja... vakantie viel deels in het water. Maar we zaten erg dichtbij veel erger. Dus we zeiden regelmatig tegen elkaar dat we geluk hadden.
Ja, hij ademde moeilijk s middags en s avonds. En bleef in een hoekje weggedoken zitten. Later op de avond overleden.
Dat gevoel hadden wij in Zuid Noorwegen ook. Waar het helemaal misging waren wij net 2 dagen weg. Wij hebben ook veel regen gehad, maar we leven nog en hebben zelfs de vakantie niet af hoeven breken.
Is idd allemaal veel erger, maar onze vakantie is ook verregend, mag ik dan best van balen hoor. Ook voor ons is het dan: werken we het hele jaar voor.
Jeetje mina, wat een k*tvakantie hebben jullie gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar flink van baalt. Maar leed of verdriet hoeft niet langs een meetlat toch? Ook een verregende vakantie mag je van balen.
Ik hoor eigenlijk alleen maar verregende en tegenvallende vakanties om me heen. Beetje een stomme zomervakantie vind ik het.
Ben 6 weken lang zo blij geweest dat we gewoon thuis zijn gebleven elke keer als ik dit soort verhalen hoorde. Hebhet ook geen seconde gemist. Als we al weg gaan doen we dat sowieso nooit meer in de zomervakantie.
Ondanks de regen hebben wij toch een mooi weekend weg gehad. Op een van de dagen Legoland viel er 30mm regen, de andere drie dagen ook tussen de 10/15mm maar we hebben toch genoten. Buiten op het terras van ons huisje lunchen zat er niet in, maar al met al hebben we ons wel vermaakt. Daarna twee weken lang thuis nog regen, op de minst natte dagen met de kinderen elk apart een dagje weg geweest wat ook geweldig was. Vriend werd een week te vroeg weer naar werk geroepen dus ook dat viel in het water, niet letterlijk maar erg vervelend voor de kinderen die er naar uit keken nog wat leuks met hun vader te doen, helaas... Maar het is nu lekker weer, hopelijk valt het volgende week nog mee als we een weekend gaan zeilen. Wie weet. Nat worden we toch wel op het water Uiteindelijk gaat het ook om de quality time met het gezin natuurlijk. En laten we niet vergeten dat dit soort vakanties vroeger elke twee a drie jaar aan de orde waren. Toen baalden we ook wel maar je maakt er toch het beste van. Dat het de afgelopen pak m beet 20 jaar droger is geweest doet iedereen dat weer vergeten maar eigenlijk is een zomer als deze vrij normaal voor Nederland. Okay, sommige dagen waren iets extreem maar de temperaturen zijn normaal voor ons land, en ook regenachtige dagen horen er bij in de zomer.