@Beheer deel 4 zit inmiddels op 251 pagina's, dus vandaar een nieuwe! Ladies (en enkele heer ) we kunnen hier weer verder!
Ik kan de mensheid soms echt niet volgen hoor. Ik heb een Vinted account waar ik zelf niks verkoop en dus ook geen reviews heb, maar scoor zo nu en dan leuke dingen voor mn kids. Heb ik een leuke bundel samengesteld, zegt de verkoper dat ze wantrouwend is omdat ik niks in mijn kast heb en geen reviews heb. Huh?! Wil je verkopen of wil je het niet? Ik volg het niet meer hoor. Zal wel aan mij liggen
Ik ben zoooo moe. D heeft weer een oorontsteking.. gelukkig geen pijn maar het stinkt vreselijk. Ik ga straks de kno bellen. L heeft de hele nacht liggen spoken, oorpijn C komt vanochtend uit bed en heeft wéér buikpijn. Straks even de huisarts bellen aangezien ze nu bijna elke dag klaagt over buikpijn. En vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis met N voor zijn vinger. kan beter alles onder mijn favoriete zetten in mijn telefoon
Na een hele lekkere zaterdag, een best prima zondag dan vandaag weer die schijtregen...grrrrrr Oke het is een werkdag en in Spanje zijn ze er super blij mee, maar ik heb t een beetje gehad met die regen.
Heb ik ook gehad. Ergens begrijp ik het wel. Met alle oplichters tegenwoordig. Echter je moet ergens beginnen met verkopen en zo ook review krijgen....
Dat de oudste met broek mag gaan zwemmen ' zwom al met t shirt' word 10 en zwemt al sinds zijn 4de. Het laatste 1.5 jaar met zijn mytylschool. En vliegt hij opeens er door heen. Hadden het zelf eigenlijk al op gegeven. En wilde het bij ' als hij maar zelfredsaam word in het water' houden. We hebben zelf ruim 4 jaar prive lessen betaald, en zijn heel erg blij dat het nu via school is.
Ik moet vanmiddag naar de tandarts toe om een gaatje te vullen en ik zie er zo tegenop. Vind naar de tandarts gaan echt verschrikkelijk. Ook al is het een lieve tandarts.