Gewoon iets om te delen deel 5

Discussie in 'De lounge' gestart door Felice, 10 mrt 2024.

1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.790
    31.372
    113
    Vrouw
    Dat vind ik zelf ook veel praktischer. Ook omdat veel familie van verder weg moet komen, moeten werken. Wij moeten werken.

T is jammer dat ze er op de dag zelf geen appje of belletje aan besteden.
    Maar als ze op de dag dat je het vierde er wel waren zou ik er verder niet echt een punt van maken denk ik.
    Of zelf naar hun bellen. Gewoon kletspraatje houden En dan subtiel laten vallen dat je de verjaardag aan het vieren bent. En als het kwartje dan niet valt gewoon zeggen dat je de telefoon wel even aan zoon geeft zodat ze hem zelf kunnen feliciteren.

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.790
    31.372
    113
    Vrouw
    Wat een mooie foto (smiley met hartjesogen)

Luna86 vindt dit leuk.
  3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    Ah neeeeee wat naar als je dat hebt..

Geen tips

4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.643
    4.003
    113
    Vrouw
    Was net bij de nefroloog en nu moeten we onze kinderwens misschien toch weer uitstellen met enkele maanden :cry:
    Morgen hebben we intake om normaal met IVF/icsi te starten maar geen idee dus wanneer we nu effectief gaan mogen starten... Waarschijnlijk eerst weer genetische onderzoeken maar die duren altijd mega lang.
    Arggg ik haat die onzekerheid :(

5. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.102
    1.093
    113
    Aaah wat jammer! Sterkte met deze nieuwe teleurstelling!

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.469
    10.387
    113
    Wat een knapperd!
    Vroeg me nog af of het inmiddels opgelost was met de andere verkoper.

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.904
    9.428
    113
    Gelderland
    Toevallig heb ik haar zondag een app gestuurd waar ik gevraagd heb om alvast een deel van de betaling zoals we afgesproken hadden. Maar met een open tikkie en tot het einde van de maand geldig.
    Toen kreeg ik heel bot terug dat ik het voor het einde van de maand heb en dat ze die tijd ook nodig heeft.
    Ik vermoed dat ze niet van plan is het te gaan betalen maar we wachten af.

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    @Vero0504, hier nog zo aan. Is aan verschillende studies begonnen, alles een dikke voldoende. Maar zegt toch stuur maar een certificaat ipv examen. Heb verschrikkelijke faalangst. Daardoor nooit gestudeerd of diploma's gehaald. Kan alleen zeggen Oh boekhouden, gevolgd, basis doktersassistente, certificaat etc.
    Hoop dat je vrees en gevoel weg ebben en je met een dikke voldoende slaagt.

@artie, dikke knuffel!!

Vero0504 vindt dit leuk.
  9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.904
    9.428
    113
    Gelderland
    ahh wat een teleurstelling :(

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.469
    10.387
    113
    Wat een gedoe. Gelukkig nu een prachtige pup

Luna86 vindt dit leuk.
  11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Man kent me "als je t niet haalt betaal ik je volgende examen, je kan dit makkelijk!"

Als tegenactie: als ik het in 1x haal neem ik hem mee uit eten.

Dat helpt wel tegen de ergste vooraf zenuwen. "Game On!!!"

Asil, Zeebra en Syane vinden dit leuk.
  12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.051
    18.844
    113
    Vrouw
    Ach wat een domper zeg :( veel sterkte

13. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.451
    8.968
    113
    Vrouw
    He jakkes. Dat is iets wat je niet wil horen :( Dikke knuffel ❤️

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Op de een of andere manier weet ik de hoepels van mn werk wel weer te vinden in de praktijk.

Zit ik eerst op de website voor mn studie, kom daar tegen een probleem druk op de link: "meld hier probleem" kom bij klantenservice link: "meld hier probleem" komt aan bij jawel "klantenservice"...hij linkt op zn eigen pagina terug en daar kan je geen probleem melden...Met wat omwegen heb ik een en ander nu in werking kunnen zetten.

Volgende pagina (wilde een abbo voor G afsluiten voor dr verjaardag): cookies die niet te accepteren waren op een mobiele pagina want hij scrollt niet naar beneden...Is wel een pagina die voor mobiel gebouwd is, maar de cookies dan kennelijk weer niet...probeer hem maar gemeld te krijgen! (Ik stuur dan wel de hele casus zoals ik hem ook binnen wil krijgen, niet alleen "hij doet t nieeee") uiteindelijk met omwegen ook gemeld.

Vandaag weer, andere website (totaal ander, nu wel nederlands, bedrijf): meldt klacht hier (link) komt uit bij klantenservice pagina...op heel die pagina geen enkele mogelijkheid om een klacht aan te maken
    ...

Gelukkig dan nog een chat optie "je kan alleen nog maar bellen, we hebben geen webformulier meer". Ah...nou ga ik niet WEER een kwartier in de wacht staan voor een JULLIE probleem.

Nou is MIJN "probleem" wel opgelost, maar in jullie bedrijfsproces zit nog wel een giga manko (echt echt niet goed)...DAAROM wil ik een klacht aanmaken (ook op verzoek van jullie eigen support), zodat je dat kan oppakken en toekomstige gevallen kan voorkomen.

Die chat ging van medewerker in mojo "oh hebben we weer zo'n klaaaaaaaag klaaaaag klant" naar "oooooh sh...t!"

Intern fraudeonderzoek is opgestart (jup that ugly!)...En heb niet hoeven bellen :thumup:.

Volgende week, als ik nog niets gehoord heb, ga ik weer aan de deur rammelen (zo'n kreng ben ik dan ook weer).

Ik hou van testen...Ookal zijn het mijn producten/projecten niet.

Mamafiets, owly, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ik mag dit!!

16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.790
    31.372
    113
    Vrouw
    Hehehe.
    Geweldig dit.
    Ik krijg in dat soort gevallen ook steevast de neiging een profi- rapport op te stellen.

Vandaag weer lekker bezig geweest met m'n projectje. Afgelopen dagen vooral organisatorisch geneuzel.
    Vanmiddag fijn met collega kunnen sparren en flink opgeschoten :D
    Die collega is net jij trouwens :roflmao::roflmao: Helemaal blij worden van testen en coderen en de diepte in duiken :)

Vero0504 vindt dit leuk.
  17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    #2297 Vero0504, 19 nov 2024
    Laatst bewerkt: 19 nov 2024
    Hahaha ja ik wordt er echt blij van. Ookal is het niet MIJN ding, heb ik 0 belang erbij behalve dat ik een product graag net dat beetje beter zie (wat voor alle bezoekers fijner is). Alles een beetje beter achter laten (of in elk geval geinformeerder) als dat je het aantreft.

Testen bouwen en de boel afdekken, heerlijk. Kan nu voor een migratie een heel ding gaan bouwen (strategie, plan, testen zelf etc). Met de opdracht "coole woorden te gebruiken" (echt sales...) nou ik zal de index van ISTQB eens raadplegen :roflmao:

Al heb ik nu met Azure Load Test een kreng met een verlopende bearertoken (2oath). Heb maar een developer lief aangekeken. Ding moet gewoon nieuw token ophalen en daarmee zn loadtest uitvoeren. Meest frustrerende "het moet kunnen!"

Krijgt de developer het niet voor elkaar (functioneel of geen tijd nog gehad) dan puzzel ik na mn examen wel weer verder. Mot nog ff mn focus op andere dingen houden.

Maar oooooh mn handen jeuken. Tester is geen werk, dat is het plezier van een hobby en erbij betaald krijgen.

Plaatsvervangen jalours dat jij lekker kan bouwen (ik heb nog even andere bezigheden die hogere urgentie hebben). Maar ik gun jou net zo goed de lol uiteraard :thumup::D

Mamafiets vindt dit leuk.
  18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.790
    31.372
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:

Lekker toch. Om zo in je werk te kunnen opgaan. Jouw tijd komt ook wel weer. :)

19. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.913
    2.074
    113
    Yes! Ik heb vandaag concert tickets weten te scoren voor OneRepublic:p.
    Concert is pas oktober volgend jaar.... lekker lang voorpret.

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Man daar wordt je toch spontaan verliefd op

Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina