Hier regent het al de hele ochtend af en aan. Morgen en zondag geven ze ook regen op. Ik vind het prima af en toe zulke dagen, zeker voor de natuur!
Ik heb sinds gisteren weer een muis in de keuken. Even de tuindeur open gedaan en hij glipte naar binnen. Ik word er niet goed van kan je de tuindeur niet eens fatsoenlijk meer open laten....
Hier ondertussen ook al een paar goede buien. Ik vind dat dat ook zo lekker ruikt na zo een droge periode Ons gras was ook behoorlijk crunchy de laatste tijd dus zou goed zijn als het terug wat groener wordt, en voor de moestuin ook
Even een grappig momentje delen mij mijn jongste zoon. Hij ging de tafel dekken. Stond een rol plakband op de eettafel. Hij hoofdschuddend: "die hoort daar niet." En pakt hem op. Later vond ik de plakband terug op het aanrecht. Ja joh. Daar hoort die wel
Thanks ja hebben zo een horgordijn met magneten hangen maar ga idd maar voor een hordeur het is gewoon niet leuk meer. Een paar deuren verder heeft iemand veel vogels vermoed dat ze daar vandaan komen.