oh lastig he... ik ben ook geen held wat dat betreft - oortje(s) mee en muziekje er bij? Misschien helpt dat wat.... sterkte en succes!
Serieus? Ik vind dat echt gek. Ik kijk niet eens aan wie ik het verkoopt. Als het nou via mp gaat kan ik het begrijpen, maar bij vinted is alles zo goed geregeld dat ik erop vertrouw dat het (bijna) altijd wel goed komt. Heb jij ook geen reviews van andere gekregen? Of geen je andere nooit reviews? Want ook al verkoop je niks maar koop je wel, kan je ook reviews krijgen!
Oh wat fijn! En op de plek waar je zo graag wilde ook? Eind april is nog maar heel even. Goed vooruitzicht
Haha nee heb ik nooit gedaan, niet bij stilgestaan Maar wellicht toch handig om eens te doen denk ik inderdaad
Jeeej van harte gefeliciteerd, ook in de wijk waar je zo graag naar toe wil? Wat een super nieuws, kun je eindelijk je eigen plekje creëren in je woning die geen schimmel en lekkages heeft.
Jaa precies het soort huis en in de wijk wat ik wil! Precies hetzelfde soort huis als waar ik ben geboren en opgegroeid, alleen een andere straat
Jippie! Jippie! Jippie! Jippie! Ik ben heel blij voor je. En al best snel. Nu kun je plannen gaan maken. Gefeliciteerd. En hopelijk een fantastisch mooi huis (zonder lekkage)
Dat kun je idd beter gaan doen. Ik geef elke verkoper een review en ik krijg er ook altijd 1 terug. Ik heb zelden wat in mijn kledingkast staan, maar koop wel regelmatig wat.
@Mim89 gefeliciteerd!! Ontzettend fijn nieuws zeg, straks lekker genieten in je nieuwe huis in een vertrouwde omgeving, het is je zo gegund!!
Bloeddruk zal nu wel prima oke zijn..Hartslag is cardio workout niveautje in elk geval. Zit je op zolder administratie weg te werken, zie je in je ooghoek wat donkers bewegen. Iets te rustig net pootjes op 2 meter afstand maar net niet in focus en je inwendige spinnenalert gaat af. Weet nou niet of de behoedzame zoektocht gewapend met een bezem en een ouderwetse blik (van veger en blik) en niets vinden me nou gerust of ongerust moet maken op meerdere levels... ###schijt 7 kleuren voor spinnen, zéker maatje bouwspin ### Zij banger voor mij dan ik voor hen gaat niet op. Griebes beesten. (En dan vond G t zoooo jammer dat ze de vogelspin op de BSO niet mocht aaien...Sommige aspecten zijn niet erfelijk kennelijk)