gewoon koorts?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mirjam22, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam22

mirjam22 Lid

25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    Hallo,

Heb eens een vraag ben vanaf gisteren wat beroerd drukkende hoofdpijn, koud dan weer warm, misselijk en behoorlijk zwak en vooral sávonds, maar het kindje voel ik regelmatig. moet ik me zorgen maken over zwangersschapsvergitiging ? Heb pas volgende week dinsdag weer een afspr. bij de verloskundige dus kon toch niet wachten. Of heb ik gewoon wat koorts,

Alvast bedankt.

Groetjes Mirjam

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Mirjam,

zeer waarschijnlijk heb je een griepje te pakken. Bij zwangerschapsvergiftiging horen meer een bandgevoel (strakke pijn om de bovenzijde van de buik) sterretjes zien, tintelende vingers en vaak een verhoogde bloeddruk. Ik denk dus dat je griep hebt. Doe het rustig aan, drink voldoende (water) en kijk maar hoe het gaat. Je kunt eventueel paracetamol nemen, dat kan geen kwaad voor de zwangerschap.
    Beterschap!

Mirjam

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Mirjam,

zeer waarschijnlijk heb je een griepje te pakken. Bij zwangerschapsvergiftiging horen meer een bandgevoel (strakke pijn om de bovenzijde van de buik) sterretjes zien, tintelende vingers en vaak een verhoogde bloeddruk. Ik denk dus dat je griep hebt. Doe het rustig aan, drink voldoende (water) en kijk maar hoe het gaat. Je kunt eventueel paracetamol nemen, dat kan geen kwaad voor de zwangerschap.
    Beterschap!

Mirjam

Deel Deze Pagina